|
Now it's official.... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
באמת מה הקשר לגבר?
אחי אני ראסמי לא מבין איך לא יצאת מהקטע הזה שלהם
אתה לא יודע שתמיד מאיימים וכאלה
מה ההורים שלך הם לא מהצועקים ? |
יש לי חבר שמכיתה ד אולי לא קנה נעליים...
תמיד אבא שלו הולך וצועק עליהם ומחליפים לו |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
לא אני לא ישב על הוריד
עזבו אותם החלטה של המנהלת אין מה לעשות
ואני כבר לא ממש רוצה לצאת אחרי כל זה
קיבלתי את זה כמו בוגר |
שמע קיבלת את זה כמו סיסי...
דבר ראשון גם אם כן וגם אם לא
תילחם שיאפשרו לך!
ואז אם אתה עדיין לא רוצה, תגיד זין עליכם
:mad: |
|
|
| MoSH_MaN |
מה הקשר????.
יווו.......
ההחלטה כבר הגיעה למקום הכי גבוה
אין שום טעם לריב איתם שוב
זה לא יתן לי כלום
אני צריך לשאת בתוצאות
גם אבא שלי אומר לי שאין לי הרבה מה להפסיד
ואמר לי כבר אז שאם אני רוצה שהוא ימשיך במלחמות אז שאני יגיד לו
אבל עזבו ,ציטוט של אמינם:
"You Don't Know What The I've Been Through/To!" |
|
|
| DjChook |
בונא אתם חבורת זייני שכל
כבר לפני חודש בערך הוא אמר שהוא לא מצליח לסדר את זה
מה נראה לכם מאז הוא לא נילחם ? הוא לא ניסה
יש מנהל, ומנהל בן זונה כנראה, אז זהו
אלא אם כן אבא של מוש לא בונה אולם ספורט חדש או משהו אז אין סיכוי |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אבל עזבו ,ציטוט של אמינם:
"You Don't Know What The I've Been Through!" |
מתי הוא אמר את זה?
:/
קיצר אחי
זה זין לא קטן
אם אתה משלים עם זה אז יופי
בכל זאת אני חושב שכדאי שתשקול טוב כי זה באמת משהו ממש חשוב שחובה לעבור |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
מתי הוא אמר את זה?
:/
|
לא יודע למה...
אבל זה קרע אותי!!!!!!!!!!!!!
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Vortex_SA |
חחחח אהבתי את הטרד הזה :) הכותרת שלו צריכה להיות
"צרות של עשירים"
חחחחח |
|
|
| luckystrike |
לא יודע מוש חברים שלך נוסעים לא ?
אני אומר שווה להילחם על זה אחי ...
טיול צחוקים |
|
|
| DjChook |
בסרט
8MILE
מוש נראה לי ראה אותו בכללי איזה 20 פעם
כל פעם הוא בודק תרגומים מחכה לתרגום המושלם
שלא מגיע חחח
אני מת לראות את הסרט שוב
אבל אם כבר הפעם אני רוצה להבין את כל הקרבות |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
לא יודע מוש חברים שלך נוסעים לא ?
אני אומר שווה להילחם על זה אחי ...
טיול צחוקים | '
תאמת בכיתה שלי יוצאים רק שתי בנים ואם היו מוצאים אותי הייתי מבקש לעבור
אבל אני בכיתה בלי החברים מהכפר
אצלי יש שתים...
לא שאין לי חברים מהרצליה
אבל חבר שלי טוב לא יוצא
תגידו יש בפסח שלג בחרמון?
חחח נראה לי אנחנו רוצים לנסוע להשכיר ציוד ולצלם כזה כמו ג'ק אס.... חחח :p
אנשים תראו ,מי אני יודע לצעוק על המורים הבני זונות האלה
אבל לא יעזור להגיד להם זין עליכם
כי הם לא שמים עלי זין,לא איכפת להם ממך ממני
אז אני רק יעצבן אותם ויעשה לי רע |
|
|
| DjChook |
מסכים איתך
אם תלחם בזה ככ המורים יתעצבנו ויזיינו אותך במגן
חחח בפסח לא ממש, אבל עכשיו יש |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DjChook
מסכים איתך
אם תלחם בזה ככ המורים יתעצבנו ויזיינו אותך במגן
חחח בפסח לא ממש, אבל עכשיו יש |
צודק אחי!:]
ממ תאמת שממההה זה בא ל ליסוע לחרמון!!!
חבל"ז
אבל עכשיו אני הולך להתקין את ג'נרלס
ולהתחיל לחרושששששש |
|
|
|
|