return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
Now it's official.... (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
תאמת בכיתה שלי יוצאים רק שתי בנים ואם היו מוצאים אותי הייתי מבקש לעבור
אבל אני בכיתה בלי החברים מהכפר
אצלי יש שתים...
לא שאין לי חברים מהרצליה
אבל חבר שלי טוב לא יוצא


מהכיתה שלי יצאו רק עוד שני בנים ביחד איתי
ואחד מהם עבר כיתה
וגם נדפקתי עם הכיתה הכי מג'ייפה בשכבה (בשביל תומר יב 8) אז לא היה אנשים הכי פצצות
אבל היו שם כמה חברים שלי מהכיתה השניה והיה שם בנזונה
חוץ מזה להיות 20 באוטובוס זה הכי פנאן בארץ!!!
אני ועוד אחד היינו על המושב האחורי ובת'כלס לכל אחד היה מושב לבד... לישון כמו מלך!!
הכי פצצות זה שיש שם שתי טלויזיות!!!
איך אני זוכר ראינו הבריחה מסוביבור שם :D
קיצר... אפילו אם אתה יוצא ואין איתך האנשים הכי טובים באוטובוס אתה תהנה מאוד
מילה שלי!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
מסכים איתך
אם תלחם בזה ככ המורים יתעצבנו ויזיינו אותך במגן

חחח בפסח לא ממש, אבל עכשיו יש



אוי מה אתה מזיין את השכל?!?!
זה לא שהם ילדים בני 4 ששומרים לך טינה
אין כזה דבר יזיינו אותך במגן על סמך הזכות לצאת לטיול כזה...
אבל בלי כל קשר הוא לא צריך לבוא אליהם ולהגיד להם זין עליכם
צריך לצעוק שזה חשוב לצאת לטיול והכל...
בכלל מה הקשר למורים פה?!?!!??!?!?!?!?!!?
זה ההנהלה!!!
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה לא שהם ילדים בני 4


נכון הם יותר גרועים
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
נכון הם יותר גרועים


בוגר מאוד מורן...
עם כל הכבוד אלה לא האנשים שישמרו טינה על דבר כזה
מה עוד שזה לא קשור למורים בכלל פה אלא להנהלה
אתם מוזרים כולכם
DjChook
רועי תגיד לי מה אתה דפוק ?

מי בסוף נמצא איתו בטיול
המורים

והם יודעים שהוא יוצא על תנאי וזה, כל פיפס קטן ממנו , עושה בלאגן בלילה, משהו

והם מזייייינים אותו

זה סתם מוריד מהערך של הכייף :)

וחוץ מיזה, זה לא שהוא לקח את זה כמובן מאליו

ניסה , לא הצליח,

חלאס
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
והם יודעים שהוא יוצא על תנאי וזה, כל פיפס קטן ממנו , עושה בלאגן בלילה, משהו

והם מזייייינים אותו


מורן אני שואל ממך את הביטוי שממך שמעתי אותו לראשונה ואני יקרא לחן

יא צ'ונג!!!!

למה נראה לך שכל מה שיש לאנשים בראש זה רק לדפוק אחרים?!
ותהיה בוגר ואל תביא לי תשובה שטותית על זה!!!
וחוץ מזה גם אם הוא עושה בלאגן למה שהם ישימו על זה זין במגנים1?!?!?!?!@#$?#?%#$?%^$%&?%&*$%?&?%^#$@%?@#$?$?$%^?$^#
יא פעור!!!!
DjChook
תגיד לי רועי אתה בכיתה א א ב-יב

ובוא נגיד את זה ככה

אתה לא יכול לדבר איתי על מורים או על איך מורים חושבים
או על מה מורים חושבים

למה אמא שלי סגנית המנהל ומורה ומחנכת ודודה שלי מורה ומחנכת

ואני מכיר אישית את כללל סגל המורים של אוהל שם (100 מורים בערך) ויעני אני מדבר עם רובם על התלמידים

ותאמין לי, שיש תלמיד שעושה בעיות, מזיינים אותו

יש לי חבר שעשה בעיות בפולין ובגלל זה הרכז שכבה שונא אותו ודופק אותו כל הזמן

מה נראה לך ? אם מישהו מעצבן אותך לא תחזיר לו באיזה צורה ?

אולי אצלכם ברעננה המורים מפגרים ועושים שכונה אבל יש בתי ספר ברמה שלמורים אכפת, והם מתערבים
luckystrike
יש משהוא בקטע שהם ידפקו אותו ...
ככה זה מורים מנסיון אני אומר

רועי זה שאתה כולך ציונים טובים ומצטיין אז לא דופקים
אותך ואתה לא מכיר את זה

תאמין לי כמה שהמורות שנאו אותי אחי
נדפקתי על זה בציונים חבל לך על הזמן ...

אין אפס למורים אין כבוד באגורה
עם חרא ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
אתה לא יכול לדבר איתי על מורים או על איך מורים חושבים
או על מה מורים חושבים

למה אמא שלי סגנית המנהל ומורה ומחנכת ודודה שלי מורה ומחנכת


אז בוא אני יגלהלך סוד....
גם אמא שלי מורה!!!!!!!
ותאמין לי שלא כל המורים ככה!!!

אבל עזוב אותך..... אני אמרתי את שלי וזהו
MoSH_MaN
אמא שך מה?

Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אמא שך מה?


מה לא היה מובן !??!?!
DjChook
ואני את שלי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement