|
Now it's official....
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| /me not going to polin |
|
|
| Sniper |
איזה ביאוס:[[[
חפיף אח"ש קח את זה בקטנה |
|
|
| DjChook |
מצטער לשמוע אח שלי, אחותך בכל זאת נוסעת ?
תשמע, אני במקומך שובר איזה תוכנית חיסכון ונוסע לסקי בשוויץ לדפוק ת'ראש או משהו :)
רק תקווה שיצא לך מתישהו בחיים הטיול הזה
זה משהו שכל יהודי צריך לעשות מתישהו |
|
|
| Hell_Copter |
לא נעים בכלל...
אין מצב לשכנע אותם ??
תסביר להם כמה הטיול הזה חשוב לך........
לא מבין אותם בכלל... למנוע טיול כזה מילדים שרוצים לצאת
מילא לא להכריח ילדים שלא רוצים... אבל כזה דבר?
לא יעלה על הדעת |
|
|
| TinkerbeL |
מורים נאצים!
גם בבית ספר שלי זיבלו שלא מוציאים כאלה עם "התנהגות לא טובה"
אם אתה לא מצליח לשכנע אותם תמיד אתה יכול לטוס בלי בית ספר
יש מלא טיולים מאורגנים עם מסלולים דומים |
|
|
| luckystrike |
זונות תאמין לי
אחי תן לי לדבר עם המנהל שלך !
גם ככה כבר חושבים אנחנו קרובי משפחה
;)
ראסמי איך אבא שלך לא הצליח להוציא אותך ?!?! |
|
|
| Shahar |
בני זונות!!!
זה באמת ה"טיול" האחרון שאפשר לא לתת למישהו לצאת אליו!
צריך לתת לכל מי שרק רוצה..
לא נורא אחי... אל תסבול מיזה |
|
|
| Rising |
אחי זה עדיין לא רשמי תשב להם על הוריד שאבא שלך יעשה קצת בלאגן ויצעק בחדר מורים תסביר שאתה רוצה וזה טיול חשוב שאתה לא יכול להפסיד..
נקווה לטוב! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אחי תן לי לדבר עם המנהל שלך !
גם ככה כבר חושבים אנחנו קרובי משפחה
;)
|
נו בטח...
מי לא רואה דמיון בינכם
:conf: |
|
|
| MoSH_MaN |
לא אני לא ישב על הוריד
עזבו אותם החלטה של המנהלת אין מה לעשות
ואני כבר לא ממש רוצה לצאת אחרי כל זה
קיבלתי את זה כמו בוגר |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
לא אני לא ישב על הוריד
עזבו אותם החלטה של המנהלת אין מה לעשות
ואני כבר לא ממש רוצה לצאת אחרי כל זה
קיבלתי את זה כמו בוגר |
אתה לא מבין שזה לא בקטע של לצאת גבר או מושפל
זה חוויה לכל החיים שכל אחד חייב לעבור!! |
|
|
| luckystrike |
באמת מה הקשר לגבר?
אחי אני ראסמי לא מבין איך לא יצאת מהקטע הזה שלהם
אתה לא יודע שתמיד מאיימים וכאלה
מה ההורים שלך הם לא מהצועקים ? |
|
|
|
|