|
Shockers 26-04-03 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
Misschien gaat Dana weer een technosetje neerpleuren.
Zou opzich wel weer leuk zijn, bij Base in your face deed ze het ook wel leuk.
ICT zaal is wel leuk.
Maaruh, ik g aal naar awakenings en het geld groeit niet op den rug.
Tjow |
|
|
| Rinus |
Zitten zeker goeie namen tussen, maar vind het dan weer kut dat ze het zo indelen, Doe gewoon 1 Techno zaal en 1 Hardstyle ofzo, en niet nog eens met wat van alles. ECHT weer een id-t actie.
en dana:whip: :whip: |
|
|
| [SigneT] |
| quote: | Originally posted by Bellie
Vette line up. Alleen doodzonde van Dana. :( |
idd wat de neuk doet die daar dan ?
beetje raar hoor |
|
|
| The Appel |
HOLY !
dat wordt zeker vet!
Ik hoop alleen niet dat Speedy J en showtek tegelijk hun "ding" doen: ik wil ze namelijk ERG graag zien (speedy j omdat het hij nu eenmaal een held is, en showtek omdat ik wel benieuwd ben hoe dat in een live-act er uit zal zien (het zijn namelijk 2 gastjes van 19, die overigens wel intens vette nrs maken)).
Maar holy ! DJ RUSH IS VET!
Kep er nu al zin in.
Groeten uit het zonnige zuiden
PS:
Opzich is er toch niks mis met Marco V? Ok, de eigen producties beginnen een beetje braakneigingen op te wekken(understatement).
Maar behalve dat, valt hij toch wel mee? Innercity bijvoorbeeld, veel techno invloeden, en behalve de eigen producties, is het een top set. Maar goed, ik kijk denk ik met andere ogen naar marco v, omdat hij EN resident was van de toen meest relaxte club in eindhoven, EN binnenkort weer draait in mijn huidige meest relaxte club (maar dat terzijde). Hij past opzich wel op shockers thuis, maar dan niet midden op de avond.
PS2:
Dana daarentegen mag geschrapt worden! Gadver, je kunt geen forum openslaan of het is Dana dit, dana dat. En als ze dan nog es vette tracks draait, maar nee hoor. Tijdens innercity heb ik me echt staan vervelen tijdens haar set ('t was omdat m'n vrienden het zo vet vonden, anders was ik wel naar de techno-area gegaan). Ander simpel voorbeeld: Dana x-qlusive. Part 1 zuigt. en dan niet een beetje, maar echt zo ontzettend dat het echt moeite kost om te luisteren. Nu moet ik toegeven dat part 2 wel goed is (zeker het 1e half uur), maar toch. Dana mag van mij op dit moment een hele grote vakantie nemen en hoeft zich van mij niet meer te laten zien voor het volgend jaar. |
|
|
| Little Theseus |
Waarom heeft iedereen het over DANA als dj ISAAC ook komt!?!?! :whip: :whip: :whip:
Die knuppel is minstens zo erg!
T zou een leuk feestje zijn idd als dana bij die andere hardstylebymbo's zou staan en niet tussen rusj en speedy j; dat verdient ze niet! |
|
|
| ScuL |
wees niet bang, ik kom toch niet. :)
de line-up is té slecht (veel te veel techno :D)
en die paar hardstyle namen die er staan heb ik al vaak genoeg gezien.
spaar het geld van shockers wel even uit voor defcon 1 :p
dit doet me trouwens een beetje aan innercity denken.
veel van die loze area's waar ik toch geen plezier ga beleven dus dan kan ik het geld beter bewaren.
denk dat de TMF-hooligans ( :whip: ) die op X-qlusive Dana waren er anders over denken en jullie Shockers feestje gaan verpesten :( |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by ScuL
wees niet bang, ik kom toch niet. :)
de line-up is té slecht (veel te veel techno :D)
|
Shockers was voorheen Techno-based.......mensen van jouw soort (:p) hebben dat flink weten te verneuken!
:p |
|
|
| Remy D |
Denk dat de reden is dat Dana op de Main staat dat ze zo populair is en dat je anders net zo'n effect als vorig jaar krijgt. Main veel open plekken en dus veels te rustig voor een Main. En bij de Hardstyle wordt je bijna doodgedrukt.
Verder vind ik het zeker vette line-up. |
|
|
| Dr. Kuipers |
| Ik ga ook maar als ik die namen zo zie :D |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Waarom heeft iedereen het over DANA als dj ISAAC ook komt!?!?! :whip: :whip: :whip:
Die knuppel is minstens zo erg!
|
weet nie waar je dit op baseert maar pas geleden heb ik isaac nog horen draaien (franzelare was dr ook bij) en we kwamen beide tot de conclusie dat ie eigenlijk wel een moddervette set neergezet had :) en ik vind um niet onlogisch staan tussen pila (hardstyle toch) en luna (hardstyle)..
:p wat ik wel onlogisch vind is dat Bellie dr nog steeds niet tussenstaat :p |
|
|
| magrec |
| Naja die weken in april worden toch al vrij druk dus ik ga niet naar sjokkers dan maar es naar awake :p ééns moet de 1e keer zijn :) |
|
|
| Akira |
| zeker wel een leuke line up...alleen vond ik de line up van 2 jaar nog steeds beter ;) carlo cox jef mills,luke slater MIss djax,remy etc..etc... |
|
|
|
|