|
Shockers 26-04-03 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
| sjongejonge, kut boertjes hier, ze gaan allemaal naar shockers toe omdat ze dneke dat et een hardhouse feest is.... echt supertriest |
|
|
| SpeakerfreaK |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
sjongejonge, kut boertjes hier, ze gaan allemaal naar shockers toe omdat ze dneke dat et een hardhouse feest is.... echt supertriest |
Waar je woont of hier op het forum??
Naja, hoe het ook zij, ik vin hardhouse wel tof, alleen vat ik ook echt niet wat Dana doet op de main....dus sluit ik mij aan bij de techno-georienteerde gasten hier ;)
Zelf wil ik jimmy the sound en daniele mondello wel zien, maar zeker ook speedy j, carola, rush en ishino, zal nog wel klote worden qua tijden....hopelijk draaien ze niet op dezelfde tijden..... |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by SpeakerfreaK
Waar je woont of hier op het forum??
Naja, hoe het ook zij, ik vin hardhouse wel tof, alleen vat ik ook echt niet wat Dana doet op de main....dus sluit ik mij aan bij de techno-georienteerde gasten hier ;)
Zelf wil ik jimmy the sound en daniele mondello wel zien, maar zeker ook speedy j, carola, rush en ishino, zal nog wel klote worden qua tijden....hopelijk draaien ze niet op dezelfde tijden..... | \
whehe met hier bedoelde ik hierwaar ik woon":)_ |
|
|
| mr.marcello |
Hehe, ID$T heeft er blijkbaar toch maar vanaf gezien om Dana in de main te laten draaien! Luna draait er nu i.p.v. haar!
Dana sluit gewoon in de hardstyle-zaal af...
Check de site: http://shockers.id-t.com |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Akira
zeker wel een leuke line up...alleen vond ik de line up van 2 jaar nog steeds beter ;) carlo cox jef mills,luke slater MIss djax,remy etc..etc... |
ja maar het gluid in de main was dat jaar wel zwaar bagger! vorig jaar was het trouwens ook niet echt top in de main :( |
|
|
| magrec |
Supervette site trouwens..
AWAKENINGS!!!!!!!!!!!!!!!!! :p |
|
|
| robin |
| absoluut gafe site, alleen dat on-schuifje kon k ff niet vinden :D:D |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by franzelare
ja maar het gluid in de main was dat jaar wel zwaar bagger! vorig jaar was het trouwens ook niet echt top in de main :( |
Ik heb gehoord dat ze voor deze shockers dezelfde installatie gaan gebruiken als op Trance Energy in de main. Wie dat nog kan herinneren weet vast nog wel hoe hard dat was toen het volume werd opgegooid toen Johan Gielen Igor S - Boomerang draaide.
Dat wordt dus flink hard rammen met Speedy J En rush!!!!! :D. |
|
|
| Hitman |
| Wat loopt iedereen te mauwen??? als je hardstyle kut vindt, ga je toch in 1 van de andere 3 zalen staan... ik weet zeker dat ik me er goed ga vermaken... MONTANA!!!!! |
|
|
| SpeakerfreaK |
natuurlijk ga ik er heen :thepirate
denk dat ik veel van de techno-djs eens ga checken, ookal ben ik zelf niet zo'n techno fanaat. ishino, carola, varela, speedy J; wil ze graag eens checken. Heb het een beetje gehad met hardstyle de laatste tijd, maar jimmy the sound en mondello wil ik wel ff zien, merk wel wat er van mijn "plannen" komt.:clown: |
|
|
| Partyhardy! |
| Ik ben er ook bij, achter de bar! :) |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Ik ben er ook bij, achter de bar! :) |
OE, waar? :p |
|
|
|
|