|
Shockers 26-04-03 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
OE, waar? :p |
ik moet in de Delta-hal staan maar ik weet dus niet welke zaal/muziek dat is, als je me ziet maak er gebruik van! ;) |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ik moet in de Delta-hal staan maar ik weet dus niet welke zaal/muziek dat is, als je me ziet maak er gebruik van! ;) |
Ik zal zeker effe langskomen! :) |
|
|
| M5 |
22.30-00.00 K.Cee
00.55-02.40 Cristian Varela
02.40-03.55 Speedy J
03.30-05.15 Marco Carola
05.15-07.00 Oliver Ho
ok dit wordt em!!
:cool: |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by M5
22.30-00.00 K.Cee
00.55-02.40 Cristian Varela
02.40-03.55 Speedy J
03.30-05.15 Marco Carola
05.15-07.00 Oliver Ho
ok dit wordt em!!
:cool: |
Ach ja, ik zie het daar wel waar ik ben op welk moment! Al weet ik wel waar ik absoluut niet zal zijn de hele avond! :p (Tenzij Onno wel in die hal staat!)
Ik wil alleen Speedy J absoluut meepakken! |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ik moet in de Delta-hal staan maar ik weet dus niet welke zaal/muziek dat is, als je me ziet maak er gebruik van! ;) |
Jaja, Delta Hall.....en dan stiekem in de Randstad Hall gaan staan!! :p
Was zeer gezellig je toch nog getroffen te hebben! Enne, je had inderdaad een goeie zaal om je halve studiepunt te verdienen!!
Maar ik heb me uitermate goed vermaakt dit jaar! Met als absolute hoogtepunt voor mij: Speedy J!! :crazy: |
|
|
| M5 |
sow ik ben ook weer boven water..
wat een geslaagd feest was dit... echt bijna alleen maar goede muziek gehoord!!
het begon allemaal met k.cee die echt super draaide... dikke sven vath knallers... echt heerlijk :cool:
daarna naar de main gegaan voor Varela & speedy j... varela klonk goed.. speedy j erg voorspelbaar.. maar erg lekker!! daarna snel weggevlucht voor Luna om naar marco carola te gaan... echt die was echt super bezig.. niet normaal...
als afsluiter Oliver Ho.. vond ik niet zoveel bijzonders... maar iig altijd beter dan die barbaar rush..
al met al goed vermaakt dus
(en Onno... haha ik had je echt totaal niet herkend!
:D ) |
|
|
| SpeakerfreaK |
zo dan, heb er een woord voor; TOP !
voor mij t hoogtepunt; Marco Carola, tering zeg, DJ Rush ook f*cking heftig niet normaal. Nee dit was zeker een van de betere feesten waar ik ooit heen ben geweest! (ook top; weinig loopafstanden!) |
|
|
| New Wave |
| Moest der niemand naar Dana ofzo :D? |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by New Wave
Moest der niemand naar Dana ofzo :D? |
Draaide zij ook dan?!?! Dan heb ik haar GVD helemaal gemist!! :whip:
:p |
|
|
| mido |
/me heeft nu best spijt.. :(
Zegt Remy-D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by stevesimon
Een ander groot pluspunt was het podium/tribune in de main, wat deze keer toegangelijk was voor iedereen en niet alleen voor rijke yuppen die een VIP ticket hadden (die stonden dan boven je btw).
|
Nou, dit is een stom vooroordeel dit.
Ik zal je vertellen waarom.
Op de VIP zitten NIET ALLEEN rijke yuppen.
Op de VIP zitten werknemers van de feesten, de mensen met een leidende functie, relaties van de sponsoren, sponsoren, gastelijsten, cameramensen, medische mensen....dus niet alleen maar rijke yuppen die alleen maar aan het zitten zijn en als een kak balletje spreken.
Zelfs Snuggle die sjout met zware ijzeren attributen kan hier uitrusten.
En een arme student of een normale werknemer nmet een baantje kan een VIP kaartj ekopen.
Maar 99% van de feestbeesten heeft dit niet nodig omdat zij toch enkel in de partyzalen staan.
Ik danku
Oja, en der zitten ook altijd super lekkere sjiks :D |
|
|
| Biohazard |
| Weet iemand of die set van Montana is opgenomen, want ik kan elke set vinden behalve juist die set :( |
|
|
|
|