return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 
OT: Er bästa drink (pg. 2)
View this Thread in Original format
Goldiluxe
quote:
Originally posted by el_vez
Rockymountain muther****** = Long Island utan cola :)



ahhhh later livsfarligt! :D


guuud vilken sot avatar du har :D

me likes!

SKAAAAAAAL !
Treo
quote:
Originally posted by el_vez
Rockymountain muther****** = Long Island utan cola :)


åfyfan
dbl
drack nått himla gott i lördags... vodka/sprite istort sett utan sprite :D :p

annars så funkar alltid ren vodka efter en hel del drickande... mmmmmmm :rolleyes:

och så drack jag tequila rose... alltså som typ drink och inte shot.. hade ju inget shot glas så det fick bli ett vanligt glas :)
SWE_TRANCE
Gillar inte mjölkdrinkar... *URCK* :clown:

Gin Tonic
Redbull vodka
Sprite vodka
Isbjörn
Sprit + Fläderextrakt + Fanta Lime/Exotiska frukter
Jre
En Shot som funkar är!
Samboka + Baileys

Fan allt med Baileys är gott
blanda Vanilj Glass och baileys

Enkel och skit god dessert!

Nu gick jag ifrån ämnet lite....

/ Jre
Glorie
fasen, ja har så mycket att ta igen :( har ju knappt smakat nåt ju..
:(

å ändå kallar d mig för drinkmaster, ja fattar inte varför :D
Nicke
Virtanen (Vodka Redbull fast med Koskenkorva o Battery istället) är antagligen min favorit.

Andra alkoholdrycker e Bacardi Breezer Lime och Kopparbergs Jordgubbscider. Synd bara att de är så dyra..
Vizay
Om vi nu ska gå in på alkoholdrycker i allmänhet också så e Cube ruggigt gott :D
el_vez
quote:
Originally posted by Goldiluxe
guuud vilken sot avatar du har :D


tack, den ser ju ut som den gör av en orsak :D

men rödvin och cola med mycket is är fint också
Glorie
quote:
Originally posted by Goldiluxe
Pisang Ambon med mjolk. MUMS!


Ey, Girl...ja tycker vi ska kora pisang Ambon och mjölk till vår drink :) va sägs? ;) och sen döper vi den till green velvet eller purdy eyes eller nåt!!! :)

dj_hysterix
Jag drack nåt för typ 2-3 månader sen som hette "Menta" - (Mint på svenska dåra) och den var skitgrym. Den var upphälld i ett sånt där glas som liknar drink-ikonen på msn, och den var helt mörkblå med is. Drack man 1ml så hade man redan tagit bort lök-lukten man hade i munnen... :p

Jävligt uppfriskande...nån som har recept på den ?:)
lonne
Drinkar är det enda rätta när man ska ut och kröka, här är tre favoriter.

1.Cuba Libre
2.Caprinoschka
3.Rom & Cola

Edit: Gin Tonic funkar också alltid.:D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement