|
OT: Er bästa drink (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Goldiluxe |
| quote: | Originally posted by el_vez
Rockymountain muther****** = Long Island utan cola :) |
ahhhh later livsfarligt! :D
guuud vilken sot avatar du har :D
me likes!
SKAAAAAAAL ! |
|
|
| Treo |
| quote: | Originally posted by el_vez
Rockymountain muther****** = Long Island utan cola :) |
åfyfan |
|
|
| dbl |
drack nått himla gott i lördags... vodka/sprite istort sett utan sprite :D :p
annars så funkar alltid ren vodka efter en hel del drickande... mmmmmmm :rolleyes:
och så drack jag tequila rose... alltså som typ drink och inte shot.. hade ju inget shot glas så det fick bli ett vanligt glas :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Gillar inte mjölkdrinkar... *URCK* :clown:
Gin Tonic
Redbull vodka
Sprite vodka
Isbjörn
Sprit + Fläderextrakt + Fanta Lime/Exotiska frukter |
|
|
| Jre |
En Shot som funkar är!
Samboka + Baileys
Fan allt med Baileys är gott
blanda Vanilj Glass och baileys
Enkel och skit god dessert!
Nu gick jag ifrån ämnet lite....
/ Jre |
|
|
| Glorie |
fasen, ja har så mycket att ta igen :( har ju knappt smakat nåt ju..
:(
å ändå kallar d mig för drinkmaster, ja fattar inte varför :D |
|
|
| Nicke |
Virtanen (Vodka Redbull fast med Koskenkorva o Battery istället) är antagligen min favorit.
Andra alkoholdrycker e Bacardi Breezer Lime och Kopparbergs Jordgubbscider. Synd bara att de är så dyra.. |
|
|
| Vizay |
| Om vi nu ska gå in på alkoholdrycker i allmänhet också så e Cube ruggigt gott :D |
|
|
| el_vez |
| quote: | Originally posted by Goldiluxe
guuud vilken sot avatar du har :D
|
tack, den ser ju ut som den gör av en orsak :D
men rödvin och cola med mycket is är fint också |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Goldiluxe
Pisang Ambon med mjolk. MUMS!
|
Ey, Girl...ja tycker vi ska kora pisang Ambon och mjölk till vår drink :) va sägs? ;) och sen döper vi den till green velvet eller purdy eyes eller nåt!!! :) |
|
|
| dj_hysterix |
Jag drack nåt för typ 2-3 månader sen som hette "Menta" - (Mint på svenska dåra) och den var skitgrym. Den var upphälld i ett sånt där glas som liknar drink-ikonen på msn, och den var helt mörkblå med is. Drack man 1ml så hade man redan tagit bort lök-lukten man hade i munnen... :p
Jävligt uppfriskande...nån som har recept på den ?:) |
|
|
| lonne |
Drinkar är det enda rätta när man ska ut och kröka, här är tre favoriter.
1.Cuba Libre
2.Caprinoschka
3.Rom & Cola
Edit: Gin Tonic funkar också alltid.:D :D |
|
|
|
|