return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
תאונה (pg. 3)
View this Thread in Original format
Sniper
חחחח שרוטים אתם אחושששש
סתם יש לי רק כאבים בצוואר אני לא יעשה מזה סיפור
ואללה דפקתי שינה כמה שעות
היה פנאניי:]]

באמת באסה שאני לא יבוא היום:\
NaOren
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אבל הוא קרא לך דפוק ולא טמבל... :rolleyes:


אותו דבר...

:-)


הוא עדייןן על הזין שלי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
באמת באסה שאני לא יבוא היום:\


בקצב הזה אף אחד לא בא היום....
אתם כולכם פלצנים וקרציות!!!!
מורן עושה לי עזוב בוא נדחה את זה כבר למחר...
אז אני עושה לו לא!! היום נוסעים... אפילו אם זה ב 9 ... משעמם תחת!!
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בקצב הזה אף אחד לא בא היום....
אתם כולכם פלצנים וקרציות!!!!
מורן עושה לי עזוב בוא נדחה את זה כבר למחר...
אז אני עושה לו לא!! היום נוסעים... אפילו אם זה ב 9 ... משעמם תחת!!


אם היה אפשר ליסוע על האוטו הייתי בא
אבל אי אפשר
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בקצב הזה אף אחד לא בא היום....
אתם כולכם פלצנים וקרציות!!!!
מורן עושה לי עזוב בוא נדחה את זה כבר למחר...
אז אני עושה לו לא!! היום נוסעים... אפילו אם זה ב 9 ... משעמם תחת!!

מה נסגר במת... יש באים? פאק אני עייף וצריך להתאמן פסנטר...
coby
בונא איזה דבר מפחיד...

:nervous:

העיקר שאתה נושם :)
Sniper
העיקר שאני חיי

סתם תודה לאל

אני מתכוון לעשות קצת הצגות עכשיו לא ללכת לביצפר
ניראה אולי נוציא קצת כסף מהביטוח
MasterP
וואי אלעד איזה לא נעים העיקר אתה בסדר
קיצר תרגיש טוב אח שלו ולכולם תיזהרו על הכביש.

ואורן אתה באמת אידיוט
TinkerbeL
וואי מיסכן אורן איך אתם מתנפלים עליו!
בסך הכל אמר את הדעה שלו

ואורן אם באמת תשאיר את החיים שלך לגורל ולא תשים חגורה ותגזים על הכביש שנינו יודעים מה הגורל יכין לך

(הנה אמרתי לו את מה שאתם רציתם להגיד לו אבל בלי קללות)





:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
NaOren
quote:
Originally posted by TinkerbeL
וואי מיסכן אורן איך אתם מתנפלים עליו!
בסך הכל אמר את הדעה שלו

ואורן אם באמת תשאיר את החיים שלך לגורל ולא תשים חגורה ותגזים על הכביש שנינו יודעים מה הגורל יכין לך

(הנה אמרתי לו את מה שאתם רציתם להגיד לו אבל בלי קללות)





:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:


חחחחחח

סוף סוף מישו נורמלי פה...

אבל לא זה בסדר כולם פה על הזין שלי אז זה לא כזה מעניין אותי מה הם רשמו..

:-)

איך קוראים לך?

arik
quote:
Originally posted by NaOren

אבל לא זה בסדר כולם פה על הזין שלי אז זה לא כזה מעניין אותי מה הם רשמו..

:-)


לא יפה להגיד לבנות המועטות של הפורמ שהם על הזין שלך אחי:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by arik
לא יפה להגיד לבנות המועטות של הפורמ שהם על הזין שלך אחי:)


אריק הפמיניסט המוצהר קופץ לעזרה :D


אלעד.. אני לא מדבר עליך...
אני מדבר על חן וכו...

בסוף נסענו אריק ואני עם הקליאו ספורט שלו... בדרך הרמתי טלפון לקופיף ואספנו אותו...
ומורן הצטרף אחרי עשרים דקות
היה ממש נחמד.....
ומה שעשינו אחרי שאריק ומוש הלכו.... יא אבויה... הכוורות והצמחים פחד אלוהים!!! שלא לדבר עם הסופת ברקים האדומה הזאת שנעלמה באופן מסתורי
מוזר ביותר... הנוער של אז
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement