return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
תאונה (pg. 4)
View this Thread in Original format
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter

אלעד.. אני לא מדבר עליך...
אני מדבר על חן וכו...



לך להזדיין

אף אחד לא רשם פה שהוא בא אז מה אתה רוצה ממני ?
Dj-2TaLL
מה אני יכול לחדש פה כבר
חחחחחחח

:אורן אתה דפוק בראש תאמין לי, ואלעד גם אתה לא הכי פסדר!
מה זה לא שם בדרך כלל חגורה!?

לי יש גם ניסיון עם מים על הכביש
חחחח
עברנו את זה

שימו חגורה!

אורן אתה מטיל אשמה על "אחרים"
חוסר אחריות!!!:
TinkerbeL
quote:
Originally posted by NaOren
:-)

איך קוראים לך?



טלי :happy2:
NaOren
quote:
Originally posted by TinkerbeL
טלי :happy2:


nice 2 meet u
Sniper
קיצררר כאבי צוואר אין לי אבל עכשיו התחיל הגב...
סעממק

קיצררר לקחתי תאוטו למוסך החליפו לי תג'אנט ותצמיג ואזז עשו לי איזון גלגלים ואמרו לי שהתאונה הזאת קראה רק ביגלל שההגה שלי היה קצת חופשי
וגם ביגלל שניכנסתי במהירות למעגל תנועה..:]]
Flotser
בא לי איזה פוסט רציני עכשיו,
אז אורן,

לא יודע אם אני זוכר נכון אבל נראה לי אתה אמרת פעם שאתה מאמין באלוהים?
נגיד שכן אם אתה מדבר על גורל...
לא שאני מאמין בגורל.

אני מאמין באלוהים ובוא אני אגיד לך מה אני חושב על זה
אם תראה לאלוהים שאתה מעוניין לשמור על החיים שלך,
זתומרת תשים חגורה, לא תשתה לפני שתנהג, ולא תכנס בחיים לאוטו של מישהו ששתה
אז זה מן סימן לאלוהים להראות כמה אתה רוצה לחיות, וככה אולי תקבל תמורה על זה...

חוץ מזה שחגורה פשוט תציל את החיים שלך
יכול להיות הגורל שלך יתכנן לך תאונה, אבל לא יתכנן לך שתמות, וזה שתוריד תחגורה הזאתי, חס וחלילה...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
לך להזדיין

אף אחד לא רשם פה שהוא בא אז מה אתה רוצה ממני ?


אתה יודע טוב מאוד שיכולת לברר
חוץ מזה קשה לי להאמין שגם אם כולם היו כותבים היית בא
אז אל תעשה לי הצגות עכשיו
זה תמיד ככה ואתה יודע את זה...
luckystrike
quote:
Originally posted by TinkerbeL
וואי מיסכן אורן איך אתם מתנפלים עליו!
בסך הכל אמר את הדעה שלו

ואורן אם באמת תשאיר את החיים שלך לגורל ולא תשים חגורה ותגזים על הכביש שנינו יודעים מה הגורל יכין לך

(הנה אמרתי לו את מה שאתם רציתם להגיד לו אבל בלי קללות)





:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

היי היי !
גם אני לא קיללתי !
כרגיל אני מלאך טהור ! :)



בלי קשר - נימרוד רק עכשיו שמתי לב לחתימה שלך
ואחי - יצא בן זונה ! תחדש ...


quote:
Originally posted by Hell_Copter
בקצב הזה אף אחד לא בא היום....
אתם כולכם פלצנים וקרציות!!!!
מורן עושה לי עזוב בוא נדחה את זה כבר למחר...
אז אני עושה לו לא!! היום נוסעים... אפילו אם זה ב 9 ... משעמם תחת!!


רועי יא חמור העיקר בסוף באתי !
בואנ'ה נראה לי אני היחיד שעוד לא הבריז פה !
היה אחלה
חבל שכרגיל כמעט אף אחד לא הגיע - אבל אין מה להגיד
צריכים לעשות את זה לעיתים יותר קרובות
מוש - תודה שהיה צחוקים !
:)

ובסוף באיזה אחת וחצי אני עודד ורועי עשינו מבחן קלאסיקות
שכמובן שרועי הגיע מקום אחרון כרגיל ועודד אפילו אתה
הפתעת אותי בכמה דברים שלא ידעת !
למרות שלא היה חוכמה כי זה היה הדיסקים שלי
:D


לתוספות על אתמול :
http://www.tranceaddict.com/forums/...92&pagenumber=4
oDrori
quote:
Originally posted by Flotser
בא לי איזה פוסט רציני עכשיו,
אז אורן,

לא יודע אם אני זוכר נכון אבל נראה לי אתה אמרת פעם שאתה מאמין באלוהים?
נגיד שכן אם אתה מדבר על גורל...
לא שאני מאמין בגורל.

אני מאמין באלוהים ובוא אני אגיד לך מה אני חושב על זה
אם תראה לאלוהים שאתה מעוניין לשמור על החיים שלך,
זתומרת תשים חגורה, לא תשתה לפני שתנהג, ולא תכנס בחיים לאוטו של מישהו ששתה
אז זה מן סימן לאלוהים להראות כמה אתה רוצה לחיות, וככה אולי תקבל תמורה על זה...

חוץ מזה שחגורה פשוט תציל את החיים שלך
יכול להיות הגורל שלך יתכנן לך תאונה, אבל לא יתכנן לך שתמות, וזה שתוריד תחגורה הזאתי, חס וחלילה...



יפה מאוד!


וכפי שאמרו חז"ל : אלוהים עוזר למי שעוזר לעצמו.
oDrori
quote:
Originally posted by luckystrike
ובסוף באיזה אחת וחצי אני עודד ורועי עשינו מבחן קלאסיקות
שכמובן שרועי הגיע מקום אחרון כרגיל ועודד אפילו אתה
הפתעת אותי בכמה דברים שלא ידעת !
למרות שלא היה חוכמה כי זה היה הדיסקים שלי
:D

ראסמי בזיון מבחינתי... דווקא היו כאלה שהורדתי בזמנו ונפטרתי מהם די מהר (אני די סקפטי לאליבי למשל). אבל היו כאלה שמזה נטשתי... תרואה למה אני צריך שתכנס כבר לאייסי!

Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
רועי יא חמור העיקר בסוף באתי !
בואנ'ה נראה לי אני היחיד שעוד לא הבריז פה !
היה אחלה

ובסוף באיזה אחת וחצי אני עודד ורועי עשינו מבחן קלאסיקות
שכמובן שרועי הגיע מקום אחרון כרגיל ועודד אפילו אתה
הפתעת אותי בכמה דברים שלא ידעת !
למרות שלא היה חוכמה כי זה היה הדיסקים שלי
:D


אתה לא היחיד כי אני באתי בדיוק כמוך לכל הפגישות!!!
בעצם באתי יותר ממך
אני ואריק גם היינו פעמיים אצל מוש :D
וכל הפגישות של המשולש המקראי אתה אני ועודד... אלה הכי פצצה!!!

ועזוב אותך ממבחן קאלסיקות...
לא התקופה שלי
בוא אני יעשה לך מבחן של דברים שיצאו לפני שבועיים מקסימום :D
נראה כמה אתה תדע :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
ראסמי בזיון מבחינתי... דווקא היו כאלה שהורדתי בזמנו ונפטרתי מהם די מהר (אני די סקפטי לאליבי למשל). אבל היו כאלה שמזה נטשתי... תרואה למה אני צריך שתכנס כבר לאייסי!


חחחחחחחח איזה באסה לך
אליבי אפילו אני זיהיתי ואתה לא...
עלוב מאוד מצדך... בושה לכלימה :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement