return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
תאונה (pg. 6)
View this Thread in Original format
Flotser
quote:
Originally posted by NaOren
ולמה נראה לך שבזה שאני ישים חגורה אני יראה לה' שאני רוצה לשמור על החיים שלי??????


אל ת'צעק עלי דבר ראשון!

סתם:)

כי אלפי מחקרים ובדיקות ותאונות הוכיחו, שאם תשים חגורה תציל תחיים שלך,
אתה לא יכול להתעלם מהעובדה הזאת,
כמו שברור שאם תעשה ריצות בוקר בשטחים אתה מסכן את החיים שלך ככה כשאתה לא שם חגורה אתה מסכן,
ואם כן תשמור כל עצמך אז תראה לאלוהים שאתה מעוניין לשמור על החיים שלך!!

אין פה יותר מה להסביר, אתה סתם קורא ולא מפנים כלום, חבל.
guetag
.
DjChook
מחלת הנשיקה נשבע לכם מגיפה בישראל

אני יצאתי מיזה לפני שבוע
Hell_Copter
quote:
Originally posted by guetag
מחלת הנשיקה כבוד


חחחחחחחח יאללה בוא נצא למסיבות ותדביק כמה שיותר בנות!! :stongue:
guetag
.
Hell_Copter
quote:
Originally posted by guetag
כל הזין בבדיקות דם שמוכיחות שאתה כבר בריא


כל הזין במחסור בגימלים
אבל כל הכוס שלא סוגרים שבת ;)
oDrori
quote:
Originally posted by NaOren
אני מאמין בעניין של גורל
בעניין של מעשים טובים

טוב!


יופי טופי.
אז צא שנייה לרחוב, תן לקבצן 50 שקלים ואז צבע עצמך בשחור ושכב על הכביש. מה זאת אומרת איך חגורה תציל את החיים שלך? אתה יודע שגם אם אלוהים קיים, הוא המציא את הפיזיקה, שקובעת שבמהירות שאתה עף אחרי התנגשות אתה מפעיל 200 קילו-גרם כח? כלומר אתה הולך להתנגש במשהו בכח של פאקינג סלע כבד.

אחי, מספיק אנשים עשו מעשים טובים ובסוף מצאו את עצמם מתים כי הם לא היו ערניים.

מה גם שאחד מסיפוריהם של חז"ל מספר על המצאת התנור וההחלטה אם השימוש בו כשר או לא... מועצת החכמים התכנסה ונראה שהרוב היה בעד התנור, רק אחד, את שמו שכחתי, היה נגד והם רצו הוכחה. הוא ביקש מאלוהים להוכיח... העצים עפו מעל האדמה ונחתו והשרישו במרחק רב ממיקומם המקורי. המועצה לא הסתפקה בזה. הוא ביקש מאלוהים להוכיח שוב. הנחל שליד בניין המועצה החל לזרום אחורה, כלומר למעלה. המועצה לא הסתפקה. הרב ביקש מאלוהים עוד פעם אחרונה לתת הוכחה לכח שאינו רוצה שישתמשו בתנור... קירות המקדש רעדו ונפתחו. המועצה עדיין לא שוכנעה והוחלט להשתמש בתנור האש.
משל הסיפור - גם אלוהים נותן לאדם להחליט בהחלטות דמוקרטית כשזה מגיע להלכות.

:מה אני מנסה להגיד? שני דברים

1. אלוהים תומך בהחלטה הדמוקרטית שעל - פיה צריך לשים חגורה ברכב

2. כשאתה לא חוגר חגורה ושם קצוץ על החוק ועל הסכנה אתה מעצבן גם את אלוהים
NaOren
quote:
Originally posted by oDrori

:מה אני מנסה להגיד? שני דברים

1. אלוהים תומך בהחלטה הדמוקרטית שעל - פיה צריך לשים חגורה ברכב

2. כשאתה לא חוגר חגורה ושם קצוץ על החוק ועל הסכנה אתה מעצבן גם את אלוהים



טוב בלי להעליב זה "המשל" הכי אידיוטי ששמעתי בחיים שלי...

ומזה זה הזיוני שכל האלה ?
מאיפה אתה מפליץ את החרא הזה?????

מה אתה בכלל יודע על מה ה' רוצה?
ומה מעצבן את ה'?


עכשיו אני לא מנסה להגיד שאני יודע

אבל יש לי דבר אחד להגיד:
בא לך לבוא למצוץ לי?
oDrori
quote:
Originally posted by NaOren
טוב בלי להעליב זה "המשל" הכי אידיוטי ששמעתי בחיים שלי...

ומזה זה הזיוני שכל האלה ?
מאיפה אתה מפליץ את החרא הזה?????

מה אתה בכלל יודע על מה ה' רוצה?
ומה מעצבן את ה'?


עכשיו אני לא מנסה להגיד שאני יודע

אבל יש לי דבר אחד להגיד:
בא לך לבוא למצוץ לי?


אתה רואה, אני אקבל ממך ציניות בכיף אבל ברגע שאתה מדרדר את השיחה למישורים גסים, מה אתה מצפה שאני אגיד לך. כן אני רוצה למצוץ לך? אל תתחמק מהנושא.

מאיפה אתה יודע מה ה' רוצה אם ככה? למי תאמין בקשר לאלוהים? זה לא משל שאני המצאתי. אבל כמובן, כנראה שאתה עובדיה הבא?
NaOren
quote:
Originally posted by oDrori
אתה רואה, אני אקבל ממך ציניות בכיף אבל ברגע שאתה מדרדר את השיחה למישורים גסים, מה אתה מצפה שאני אגיד לך. כן אני רוצה למצוץ לך? אל תתחמק מהנושא.

מאיפה אתה יודע מה ה' רוצה אם ככה? למי תאמין בקשר לאלוהים? זה לא משל שאני המצאתי. אבל כמובן, כנראה שאתה עובדיה הבא?



תגיד ת'בא לשגע אותי?????

מתי אני אמרתי שאני יודע מה ה' רוצה????????
מי אמר שהמצאת את המשל הזה?????
ואמאאאאאאאא שך עובדיה הבא

oDrori
quote:
Originally posted by NaOren
תגיד ת'בא לשגע אותי?????

מתי אני אמרתי שאני יודע מה ה' רוצה????????
מי אמר שהמצאת את המשל הזה?????
ואמאאאאאאאא שך עובדיה הבא


אתה טוען שהכל גורל... זתאמרת, לדעתך אם תעשה מעשים טובים, אז תקבל מה' רחמים ... כלומר, אתה יודע מה הוא רוצה לא?

ואני אומר לך שלדעתי אין ה' וגם אם היה, נשמע לי הגיוני יותר שהוא ישפוט אותך לפי מעשייך, לא רק המחשבות.

ושוב, בבקשה דבר בשפה קצת רהוטה יותר...

אני אמסור לאמא שכי
luckystrike
quote:
Originally posted by guetag
מחלת הנשיקה כבוד


אוווף איך אני מת למחלת הנשיקה הזאת !
למה זה לא מגיע לכאן כבר !

קיצר - אורן אלוהים יודע מאיפה אתה בא עם השטויות
האלה ...

אני כבר לא יגיב ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement