|
Mauro Picotto & Tiësto @ Kremlin (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Ornadel |
| quote: | Originally posted by DjRV
wtf moet tiesto op 30 april in antwerpen??das op een woensdag??
of vieren ze daar ook onze koningendag?:D |
In België kennen ze ook Maxima Mania :) |
|
|
| Ornadel |
| quote: | Originally posted by magrec
Dit stond dus op die site.
30 April, 2003
Kremlin @ Marcanti/Qubic Amsterdam
Line up is still secret! But Matthew Dekay plays on the mainstage with Huge names! |
Tiesto & Picotto zijn wel redelijk huge te noemen ja. Klinkt interessant. Wel raar dat het er niet meer opstaat. |
|
|
| -TAIS- |
Van de site van DJ Astrid:
| quote: |
The long awaited return of Kremlin is a fact!!!
The long awaited return of Kremlin is set for the traditional 2 Days Of Kaos. Back to the base, now called XL the Venue, the troops will take Amsterdam on the 29th and 30th of April. The line up will be confirmed on March 1st, but guaranteed that resident DJ Astrid will join the revolution. In addition, Black Hole Recordings will release a Kremlin 2 Days Of Kaos CD compilation in April, compiled in assotiation with the Kremlin residents. |
Aangezien Black Hole dus een cdtje gaat uitbrengen, geloof ik best wel in het gerucht dat Tiësto komt draaien. En nu hoop ik ook op Picotto :D
Ik ga er vanuit dat de 29e een progressive avond is, en de 30e een trance avond, net zoals vorig jaar.
| quote: | Originally posted by magrec
Dit stond dus op die site.
30 April, 2003
Kremlin @ Marcanti/Qubic Amsterdam
Line up is still secret! But Matthew Dekay plays on the mainstage with Huge names! |
Stond toch 29 april bij hem op de site?? |
|
|
| magrec |
Ja dit had ik snel ff gecopy past van earth forum omdat het dus van zijn site was weggehaald.
Aangezien 1managemant eigenaar is van kremlin was astrid zowiezo wel te verwachten (en matthew dekay zit ook bij 1 management)
naja 29 april kremlin en 30 april hotel arena :) |
|
|
| magrec |
hoewel volgens een goede kennis van matthew zal hij toch de 30e draaien en zal dat de progressive avond worden, naja we zullen wel zien.
Ah totdat ik dit las :D :D--->
Ik hoorde van Hotel Arena zelf dat Sander en Sasha er de 29e (koninginnenacht dus) zullen draaien ....
:eyes: :eyes: :eyes: :happy2: |
|
|
| Switch |
w00t w00t als Picotto komt, dan ben ik er ook!!!
jezus wat heb ik toen staan springen op Mysteryland zeg!
die vent heeft gewoon zijn eigen stijl, en dat mixen van hem gaat echt naadloos..... hopen dat er binnenkort een BXR feestje is in nederland, maar dat zal vast niet zo snel gebeuren :( |
|
|
| Glaniskanis |
Picotto is weg bij BXR
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Switch |
ow ja klopt, was ik effe vergeten :)
maaruh BXR mag nog steeds langskomen :) |
|
|
| Optimus |
| Huh? vertel vertel vertel, ik weet van nix |
|
|
| Ornadel |
| Nee vertel? Picotto weg bij BXR? Why? |
|
|
| Ornadel |
| quote: | Originally posted by Switch
w00t w00t als Picotto komt, dan ben ik er ook!!!
jezus wat heb ik toen staan springen op Mysteryland zeg!
die vent heeft gewoon zijn eigen stijl, en dat mixen van hem gaat echt naadloos..... hopen dat er binnenkort een BXR feestje is in nederland, maar dat zal vast niet zo snel gebeuren :( |
Op Mysteryland was Picotto gewoon "man van de dag". Veruit het beste als je mij vraagt. |
|
|
| Ornadel |
| quote: | Originally posted by magrec
hoewel volgens een goede kennis van matthew zal hij toch de 30e draaien en zal dat de progressive avond worden, naja we zullen wel zien.
Ah totdat ik dit las :D :D--->
Ik hoorde van Hotel Arena zelf dat Sander en Sasha er de 29e (koninginnenacht dus) zullen draaien ....
:eyes: :eyes: :eyes: :happy2: |
30ste prog dus. Cool, dan ben ik er ook zeker. Sasha weet ik nog niet zo zeker op de 29ste. Vond hem de laatste paar keren een beetje teveel van dezelfde draaien. Maar hij is natuurlijk wel goed. |
|
|
|
|