return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Mauro Picotto & Tiësto @ Kremlin (pg. 3)
View this Thread in Original format
Remy D
quote:
Originally posted by Ornadel
Op Mysteryland was Picotto gewoon "man van de dag". Veruit het beste als je mij vraagt.

Ja daar is geen twijfel over mogelijk. En dat ie ook nog afsloot met Born Slippy was helemaal onbeschrijvelijk. Krijg er weer kippenvel van. :D
magrec

en zeer waarschijnlijk op beide dagen zowel prog als trance geprogrammeerd (de één in de kleine zaal en de ander in de grote)
Remy D
quote:
Originally posted by magrec

en zeer waarschijnlijk op beide dagen zowel prog als trance geprogrammeerd (de één in de kleine zaal en de ander in de grote)

Er is alleen nog maar 1 grote zaal. ;)
magrec
Die grote zaal kunnen ze ook verdelen in 2 zalen ;)
Remy D
Dat wist ik niet. :p
Ornadel
quote:
Originally posted by magrec

Heb jij insight info ofzo? Weet je ook al namen?
Ornadel
quote:
Originally posted by Remy D
Ja daar is geen twijfel over mogelijk. En dat ie ook nog afsloot met Born Slippy was helemaal onbeschrijvelijk. Krijg er weer kippenvel van. :D

Voor de rest vond ik ML echter een kut feest.
magrec
ik inside info?
neuh.
Remy D
quote:
Voor de rest vond ik ML echter een kut feest.

Nah dat niet. Ik heb echt UBER veel LOL gemaakt daar. Dus of de muziek nou niet zo goed was vermaken doe ik me zeker wel als het 30 graden is, veel vrolijke gezichten zijn en veel schaars geklede vrouwen lopen. :D:D
SnuggLe
quote:
Heb jij insight info ofzo? Weet je ook al namen?

InSIDE information.

Ornadel
quote:
Originally posted by SnuggLe
InSIDE information.

Foutje!
Ornadel
quote:
Originally posted by Remy D
Nah dat niet. Ik heb echt UBER veel LOL gemaakt daar. Dus of de muziek nou niet zo goed was vermaken doe ik me zeker wel als het 30 graden is, veel vrolijke gezichten zijn en veel schaars geklede vrouwen lopen. :D:D

Ik heb een beetje teveel vechtpartijen meegemaakt op ML 2002, maar daar kan de organisatie niks aan doen alleen de idiote vechtersbaasjes zelf. Wat ik wel jammer vond was dat er bijna alleen maar hardtrance/hardstyle gedraaid werd.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement