|
Mauro Picotto & Tiësto @ Kremlin
|
View this Thread in Original format
| Ornadel |
| Ik lees op verschillende fora dat Kremlin waarschijnlijk met Koninginnedag / Koninginnenacht (29 / 30 april) een feest gaat doen in Amsterdam met onder andere Picotto & Tiësto. Zou wel erg gaaf zijn. Ten eerste dat ze terugkomen en ten tweede met zo'n vette line-up. Nu maar hopen dat het geen bull is. Wie weet meer???? |
|
|
| M5 |
Ja ik las het ook al op Partyflock... vraag me af waar het gerucht vandaan komt..
ben benieuwd iig!!!
:toocool: :toocool: |
|
|
| Ornadel |
| quote: | Originally posted by M5
Ja ik las het ook al op Partyflock... vraag me af waar het gerucht vandaan komt..
ben benieuwd iig!!!
:toocool: :toocool: |
Tsja ik ook. Iemand zal z'n bek wel weer voorbij geluld hebben of iemand zuicht het uit ze duim. Ik hoop niet het laatste, want het lijkt mij een super feest. |
|
|
| Remy D |
| Het enige wat ik weet is dat Tiesto 30 april zoiezo in Antwerpen draait. |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Remy D
Het enige wat ik weet is dat Tiesto 30 april zoiezo in Antwerpen draait. |
Ow dan maar Marco Zaffarano erbij , of Ricky Effe !! :eyes: |
|
|
| Ornadel |
| quote: | Originally posted by M5
Ow dan maar Marco Zaffarano erbij , of Ricky Effe !! :eyes: |
Ricky Effe was gruwelijk op Mysteryland. Zie alleen niet zo snel dat gebeuren. Tenminste niet als ze het in een club doen. Wordt volgens mij veel te duur dan. Maar misschien doen ze het wel in een loods....UNDERGROUND |
|
|
| magrec |
Ach ja :)
1 maart wordt alles duidelijk gemaakt.
Volgens Matthew dekay is er idd een 2 days of kaos met een line up met grote namen. |
|
|
| Ornadel |
| quote: | Originally posted by magrec
Ach ja :)
1 maart wordt alles duidelijk gemaakt.
Volgens Matthew dekay is er idd een 2 days of kaos met een line up met grote namen. |
Waar heb je dat gelezen? |
|
|
| Ornadel |
| quote: | Originally posted by magrec
http://www.matthewdekay.nl/
en dan ff zijn diary bekijken.
hmmm humor het is weer van de site verwijderd :p |
Die Matthew Dekay heeft ook een interview op Xpander staan. Vet goede track die je van hem kan downloaden. Wel apart dat het niet meer op zijn site staat. |
|
|
| magrec |
Dit stond dus op die site.
30 April, 2003
Kremlin @ Marcanti/Qubic Amsterdam
Line up is still secret! But Matthew Dekay plays on the mainstage with Huge names! |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Remy D
Het enige wat ik weet is dat Tiesto 30 april zoiezo in Antwerpen draait. |
wtf moet tiesto op 30 april in antwerpen??das op een woensdag??
of vieren ze daar ook onze koningendag?:D |
|
|
|
|