|
בהצלחה נמרוד למבחנים של גאמה (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ואתה טועה במאה אחוז ...
הצבא לא ייעשה כזה דבר גם בעוד אלף שנה ...
שוב מאותה סיבה שיש לו אלפי חיילים עם 97 שהיו מתים
להיות מנקי-שרותים ... (ראה ערך גילי) ומישהוא
עם 97 שמת לקרבי לא יהיה מנקה שירותים גם אם טיאסטו ארמין ופרי
יתאחדו למופע בארץ ... |
חחחחחחחחחחחחח אהבתי את הדימוי
ואם שנינו צודקים כמו שאמרת אז למה יש "לתקן את השטויות שזרקנו" כמו שאמרת?
חוץ מזה איזה דברי תועבה אמרתי!??!?!?!?!?!
אתה מדמיין דברים!!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחחחח אהבתי את הדימוי
ואם שנינו צודקים כמו שאמרת אז למה יש "לתקן את השטויות שזרקנו" כמו שאמרת?
חוץ מזה איזה דברי תועבה אמרתי!??!?!?!?!?!
אתה מדמיין דברים!!! |
דבר ראשון לתקן את הדברים שאמרתם כגון הערכתו המופרזת
של חן , מה שנייקון אמר לגבי המנקי שרותים , ומה שאתה
אמרת לגבי זה שחן טועה ...
לגבי התועבה - דיברתי על זה שאתה מוסיף "צעיר" לדברים
שלך בלי קשר לכלום - הרי הוא לא תיקנת אותו בכלל ...
לא משנה
עזוב
רועי לא חייבים לענות על כל דבר
לפעמים אתה עונה על דברים באמת סתם ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
רועי לא חייבים לענות על כל דבר
לפעמים אתה עונה על דברים באמת סתם ... |
אני באמת חשבתי שהוא טועה
בסוף הוא רק הגזים קצת... קורה
עדיין...
ו וואו... איזה דברי תועבה
אתה לא זה שמסתובב וקורא לכולם צעירים?? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני באמת חשבתי שהוא טועה
בסוף הוא רק הגזים קצת... קורה
עדיין...
ו וואו... איזה דברי תועבה
אתה לא זה שמסתובב וקורא לכולם צעירים?? |
היי היי לי מותר !
מה אני יעשה שעצם הפז"מ מאחורה כבר ענקית וכולי כאבים
בגללה ... מה אני צריך להצטער על הפז"מ שלי ?!?
תאמין לי הלוואי הייתי צעיר מת בתיכון ...
:( |
|
|
| DjChook |
צודק מורן באמת הגזמתי, אני אפילו לא חושב על מורן ככה.. חחח
(משעשע שיש לכם אותו שם)
ואני אשאל את אח שלי,
למרות שאני כבר לא בטוח עם הוא במורן או במיתר
בכל מקרה, אני לא חושב שהוא בפיתוח, כי למשל המילואים שהוא עושה הם בשטחים
כי עכשיו הרי כל החיר זה שטחים, בלי הרבה אידיאולוגיה,
הרי כולם יודעים שברגע המלחמה בחזיתות שבשבילם מורן / מיתר קיימת, הם יפסיקו, ויעשו את מה שהם צריכים
בכל מקרה תודה מורן שהבהרת לכולם, שיש לי קצת מושג בצבא
;) |
|
|
| Dj-2TaLL |
!ואלאק מורן תודה על ההסבר המקיף
זה אחד מהסיבות למה דווקא מורן, לא אמרתי אף פעם שזו יחידה סיירת עצבנית כזו כי זה לא וזה גם לא מה שאני רוצה
מורן לפי מה שהבנתי זה יחידה סודית ללוחמה עתידית ברמת הגולן או משהו כזה, בלי קשר שמעתי שיש שם אנשים איכותיים וטכנולוגיה מתקדמת...
העדיפות הראשונה שלי היא מודיעין מחשבים וכל הקשור...
לא כי זה לא קרבי, אלה בגלל שזה כן טכנולוגי וכן מעניין
ואם לא זה ואני בכל זאת "נדפק" בקרבי אז שיהיה משהו פחות 97 ושאיכשהו כן יהיה מעניין וכן יהיה טכנולוגי...
למרות שיש לי פרופיל 97 "מה לעשות" שאני לא הטיפוס הסיירתי המצוי
;) |
|
|
| Dj-2TaLL |
והרגע קלטתי שקיבלתי מכתב שמזמנים אותי ב23 שוב לראיון אישי
מאוד מוזר כי אמרו לי שאני צריך לקבל מכתב כזה בעוד חודש+ מענייייין...
המממממממ...
:)
אין הגיון בצבא... |
|
|
| DjChook |
| הצבא תמיד אדיוט זה לא קשור לכלום |
|
|
| Dj-2TaLL |
אישרתי את ההגעה...
..."זה ראיון אישי ל"תפעול מערכות מחשב
מעניין מה זה... |
|
|
| clubber@work |
| quote: | Originally posted by luckystrike
דבר ראשון איזה הגזמות מטורפות ... מורן לא כזאת בת זונה של
יחידה ואני לא הייתי קורא לה גם סיירת ... רוב החבר'ה שם חושבים
שהם משרתים בסיירת למרות שמי שיודע מה שמורן עושים יודעים יודע
שתאכל'ס חלקם הגדול הם ג'ובניקים עם משכורת של קרביים ...
נכון החומר סודי והפיתוח מעניין אבל הם לא עושים חצי ממה שסיירות אחרות
בצה"ל עושים ...
מורן מתחלקת בגדול לשניים -
"מורן -"סיור
"ומורן - "ייעודי
החלק של הסיור הם התותחים באמת והם באמת סיירת ולהם אני מצביע
אבל הקטע הוא שזה חלק ממש ממש ממש קטן במורן ורוב החבר'ה
הם בייעודי ... חן תברר במה אח שלך היה ...
קיצר - הייעודי מתעסקים בחומר מעניין והפיתוח והכל באמת
אחלה - אבל הם רחוקים מלתפקד כסיירת ...
... |
היה הרבה יותר נוח להסביר את זה אם היית פשוט אומר שמורן היא "יחידה"
ולא "סיירת" - כמה שהיא יחידה פצצה היא עדיין לא סיירת...
ובקשר ליחס פרופיל-יחידות שלכם - אם אדם שיש לו פרופיל 97
יבקש שריון או תותחנים (שלהם מתאים 72) הצבא יחטוף אותו!
מהסיבה הפשוטה שאלה יחידות עם ביקוש נמוך מאוד
לעומת יחידות כמו גולני ונח"ל שהרבה רוצים |
|
|
| NyKoN |
| quote: |
מורן יחידה שהייתה שייכת עד לפני עשר שנים בערך לחייל צנחנים
אבל בגלל שתי סיבות העבירו אותה לתותחנים :
1. חייל תותחנים זה החייל הכי עשיר בצה"ל עם הכי הרבה
משאבים ביחס לחיילות אחרים בצה"ל .ומה לעשות מורן יחידה
שצריכה הרבה משאבים ...מי שמכיר אותה יודע למה אני מתכוון ולמה ...
2. רצו להעלות את המוטיבציה הנמוכה שהייתה לתותחנים ...
כמו שרועי אמר לשיריון יש שני פלס"רים מאוד טובים:
פלס"ר 7 ופלס"ר 500 ולתותחנים תאכל'ס לא היה משהוא כזה
ובגלל זה זה עוד סיבה שרצו להעביר את מורן לחייל תותחנים
וככה להעלות את המוטיבציה לחייל תותחנים...
|
בקשר לסיבה השניה אתה צודק
בקשר לדבר הראשון אתה טועה כי לחיל האוויר יש הכי הרבה תקציב וכל התקציב הגדול של מורן בא מתקציב הבטחון לבד והם לא נכללים בתקציב של חיל תותחנים
| quote: |
דבר ראשון איזה הגזמות מטורפות ... מורן לא כזאת בת זונה של
יחידה ואני לא הייתי קורא לה גם סיירת ... רוב החבר'ה שם חושבים
שהם משרתים בסיירת למרות שמי שיודע מה שמורן עושים יודעים יודע
שתאכל'ס חלקם הגדול הם ג'ובניקים עם משכורת של קרביים ...
נכון החומר סודי והפיתוח מעניין אבל הם לא עושים חצי ממה שסיירות אחרות
בצה"ל עושים ...
מורן מתחלקת בגדול לשניים -
"מורן -"סיור
"ומורן - "ייעודי
החלק של הסיור הם התותחים באמת והם באמת סיירת ולהם אני מצביע
אבל הקטע הוא שזה חלק ממש ממש ממש קטן במורן ורוב החבר'ה
הם בייעודי ... חן תברר במה אח שלך היה ...
קיצר - הייעודי מתעסקים בחומר מעניין והפיתוח והכל באמת
אחלה - אבל הם רחוקים מלתפקד כסיירת ...
מפריזים בערך שלה ... יש לה שם יפה זה כן ...
|
עכשיו הגזמת
אתה צודק שמורן מתחלקת ל2
וסיור באמת שולטים :)
אבל בקשר לזה שמפריזים בערך שלה זה שטויות כי הערך של מורן הוא מאווווווד גבוה אבל מאוווווווד- היחידה הזאת תכריע את המלחמה הבאה
ואם כל הכבוד לכמה שאתה חושב שאנחנו צעירים ולא יודעים כלום- כשתעבור
את ההכשרה של ה"ג'ובניקים" כביכול אז תוכל לדבר ולהשוות מה הם שווים
| quote: |
זה לא ככה עכשיו ...
מהרגע שאתה עברת את המיונים הרפואיים ואת הגיבושון
אפילו גיבוש אי אפשר לקרוא לזה ...
אז מהרגע הזה אתה במורן ויש הפרדה מוחלטת בינך לבין
התותחנים וזה כולל בטירונות ... מקפידים שלא יהיה קשר
בינהם אפילו לא במקלחות וכאלה - יש להם הכל משלהם ...
|
ובשביל ללכת לחדר אוכל הם צריכים להקיף חצי מהבסיס כדי לא לעבור ליד שאר התותחנים בלה בלה בלה
אבל את הטירונות שלהם הם עושים 2 מטר משאר התותחנים
ואין הפרדה מוחלטת ולא בטיח
הפרדה מוחלטת יש כשהם עוברים למסלול |
|
|
|
|