|
בהצלחה נמרוד למבחנים של גאמה (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by DjChook
ואני אשאל את אח שלי,
למרות שאני כבר לא בטוח עם הוא במורן או במיתר
בכל מקרה, אני לא חושב שהוא בפיתוח, כי למשל המילואים שהוא עושה הם בשטחים
כי עכשיו הרי כל החיר זה שטחים, בלי הרבה אידיאולוגיה,
הרי כולם יודעים שברגע המלחמה בחזיתות שבשבילם מורן / מיתר קיימת, הם יפסיקו, ויעשו את מה שהם צריכים
בכל מקרה תודה מורן שהבהרת לכולם, שיש לי קצת מושג בצבא
;) |
מורן ומיתר זה אותו הדבר בבסיס רק שמיתר יש להם ציוד יותר חדש וכולם מקבלים מקוצרים
:D גם היעודי
ואת השירות בשטחים היעודי עושים בדיוק כמו הסיור אני חושב
אני אברר עם אח שלי
ואתה צודק בקשר לקטע של החזיתות הם יתפנו מהשטחים
אח שלי התקשר להגיד שהוא לא יוצא סוף שבוע הבא כי מחזירים אותם לצפון בשביל להתארגן לקראת המלחמה ומוציאים אותם איזה 4 חודשים לפני מג'נין |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by clubber@work
היה הרבה יותר נוח להסביר את זה אם היית פשוט אומר שמורן היא "יחידה"
ולא "סיירת" - כמה שהיא יחידה פצצה היא עדיין לא סיירת...
ובקשר ליחס פרופיל-יחידות שלכם - אם אדם שיש לו פרופיל 97
יבקש שריון או תותחנים (שלהם מתאים 72) הצבא יחטוף אותו!
מהסיבה הפשוטה שאלה יחידות עם ביקוש נמוך מאוד
לעומת יחידות כמו גולני ונח"ל שהרבה רוצים |
על הפיסקה הראשונה פה - מורן היא עדיין סיירת ולא סתם יחידה
וזה עובדה אחי - עשו לנו הרצאות בט"ש מסווג שהמרצה
הוא קצין ייעודי - רב סרן במורן ...
תאמין לי שאני יודע מה אני מדבר ...
בקשר לפיסקה השנייה -
צודק אבל אתה לא מחדש פה לאף אחד - מה הקשר בין זה למה
שרשמנו ?
| quote: | Originally posted by NyKoN
בקשר לסיבה השניה אתה צודק
בקשר לדבר הראשון אתה טועה כי לחיל האוויר יש הכי הרבה תקציב וכל התקציב הגדול של מורן בא מתקציב הבטחון לבד והם לא נכללים בתקציב של חיל תותחנים
|
דבר ראשון אני יודע שאני צודק בקשר לסיבה השנייה בגלל ההרצאות
שעברתי על מורן.... דבר שני מאותה סיבה אני יודע שאני
צודק גם בקשר לדבר הראשון . מה הקשר ברור שלחייל אוויר
יש תקציב יותר גדול אבל מורן שייכים עדיין לירוקים ולא לחייל אוויר
ובירוקים לחיל תותחנים יש את המשאבים הכספיים הכי גדולים בירוקים ...
והרגת אותי בקטע שאמרת שהתקציב של מורן הוא מתקציב הביטחון ...
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ביטחון של מה של מי ?
דבר ראשון עצם המשפט עצמו הוא מטוטמטם , נבוב וחסר משמעות
משרד הביטחון ? מה זה שב"ק ?!? מורן שייך לצבא אחי
ומה לעשות - שקצין רב סרן במורן שנמצא בצבא כבר 13 שנה
מסביר שהעבירו את מורן לחייל התותחנים בגלל המשאבים שיחידה כזאת צריכה
וזה בנוסף לסיבה השנייה שאמרתי - אז אני יאמין לקצין ולא לאיזה
צעיר באינטרנט שמתקשר לשאול את אח שלו שאלות בטלפון ...
זה בלי קשר לעצם זה שמה שאמרת מגוחך אבל נעזוב ...
| quote: | Originally posted by NyKoN
עכשיו הגזמת
אתה צודק שמורן מתחלקת ל2
וסיור באמת שולטים :)
אבל בקשר לזה שמפריזים בערך שלה זה שטויות כי הערך של מורן הוא מאווווווד גבוה אבל מאוווווווד- היחידה הזאת תכריע את המלחמה הבאה
|
דבר ראשון אחי אם באמת הייתי יכול לדבר על זה הייתי מסביר
לך למה אתה מזיין את השכל ... חבל פשוט שאתה מטעה אחרים
החבר'ה בייעודי מתעסקים בחומר סודי אני לא יכול לדבר עליו
אבל כאחד שחתום שו"ס אני יודע על מה אני מדבר .
הנשק במלחמה הבאה יבוא מכיוון אחר בכלל - מזל"טים ...
אני לא יכול לפרט בדיוק אבל זה קשור ב"זיק" וב"ינממ" שהם
יחידות קצת יותר מסווגות ... |
|
|
| clubber@work |
| quote: | Originally posted by luckystrike
על הפיסקה הראשונה פה - מורן היא עדיין סיירת ולא סתם יחידה
וזה עובדה אחי - עשו לנו הרצאות בט"ש מסווג שהמרצה
הוא קצין ייעודי - רב סרן במורן ...
תאמין לי שאני יודע מה אני מדבר ...
בקשר לפיסקה השנייה -
צודק אבל אתה לא מחדש פה לאף אחד - מה הקשר בין זה למה
שרשמנו ?
|
בקשר לעניין הראשון - אני בטוח במאה אחוז שהיא לא מוגדרת כסיירת
זה דבר שכדאי לבדוק...
גם דובדבן לא נחשבה סיירת עד לחודש זה!
זה לא מונע את העובדה שהיא יחידת עילית
ובפיסקה השניה התכוונתי לויכוח בין ניקון לרועי
על הפרופיל 97 מי יקח לאן וכאלה
ודבר אחרון - לפי מה שהבנתי אתה "חובש על" יש מצב
שאתה יכול לקמבן דברים? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אבל בקשר לזה שמפריזים בערך שלה זה שטויות כי הערך של מורן הוא מאווווווד גבוה אבל מאוווווווד- היחידה הזאת תכריע את המלחמה הבאv
|
יותר מאשר מורן תכריע את המלחמה הבאה היא מכריעה בעיניני בט"ש
... חבל שאתה סתם מצטט את אח שלך בלי להבין מה אתה אומר
תדע לך שמורן ומגל"ן - משתמשים בהם הרבה גם ביום יום ובמבצעי
אחי שלא נגיע לדברים שאנחנו לא אמורים להגיד פה רק שתבין
שבמורן השתמשו מספיק גם במבצע חומת ברזל ...
למלחמה הרצינית הבאה יש עוד הרבה דברים ולא מורן הם
אלה שיכריעו אותה אלא דברים יותר רציניים ...כג'ון היחידות
שהזכרתי קודם ...
| quote: | Originally posted by NyKoN
ואם כל הכבוד לכמה שאתה חושב שאנחנו צעירים ולא יודעים כלום- כשתעבור
את ההכשרה של ה"ג'ובניקים" כביכול אז תוכל לדבר ולהשוות מה הם שווים
|
מה הקשר לצעירות שלכם ולמה שמורן עושים ?
אני לא מזלזל באף אחד תאמין לי שאני שלם עם התפקיד שלי ושהפארמדיק
של גיזרת רמאללה מתקשר אליי ואומר לי שבזכות האימון שהעברתי
לו ולצוות שלו הוא הציל חיים של שתיים מתוך שלוש פצועים קשה שהיו לו ...
תאמין לי שהסיפוק בתפקיד שלי יותר גדול משל הייעודי במורן
ואני לא מזלזל באף אחד אחי - גם לא בטבח בקירייה ... מה לעשות
צריכים את כולם וזהו .
אין קשר להכשרה שחייל עובר ולהערכה שיש לי אליו .
| quote: | Originally posted by NyKoN
ובשביל ללכת לחדר אוכל הם צריכים להקיף חצי מהבסיס כדי לא לעבור ליד שאר התותחנים בלה בלה בלה
אבל את הטירונות שלהם הם עושים 2 מטר משאר התותחנים
ואין הפרדה מוחלטת ולא בטיח
הפרדה מוחלטת יש כשהם עוברים למסלול |
נכון את הטירונות הם עושים באותו מקום מה הקשר ? המקום בשיבטה ...
הפרדה מוחלטת זה אומר שלמורן יש אפילו מקלחות נפרדות
בטירונות ועושים אותה עם מכי"ם של מורן ולא של תותחנים
ואומרים להם (לפחות למחזור יולי 01) לא ליצור קשר עם
הטירונים של תותחנים ולא לדבר איתם ומשתדלים לתאם לו"זים
כדי שיהיה כמה שפחות מגע .
ואני לא מבין איך פתאום שינית את מה שאתה אומר - פה אתה אומר
שהם עושים טירונות ביחד :
| quote: | Originally posted by NyKoN
אל תכניס לא שטויות לראש
רק הטירונות הראשונית זה של תותחנים והכומתה
משם זה הכל לבד
|
ואחרי רגע אתה אומר שגם הטירונות לא ביחד ?
שינוי מהיר . מה הרמת טלפון לאח ?
אתה מבין מה זה צעירות ? לא שיש לי בעיה עם זה כן ...
מורן ומיתר זה אותו נשק אותה יחידה בגדול
רק שהם פועלים בגיזרות שונות
מיתר - דרומית יותר
מורן - צפונית יותר
| quote: | Originally posted by clubber@work
בקשר לעניין הראשון - אני בטוח במאה אחוז שהיא לא מוגדרת כסיירת
זה דבר שכדאי לבדוק...
גם דובדבן לא נחשבה סיירת עד לחודש זה!
זה לא מונע את העובדה שהיא יחידת עילית
ובפיסקה השניה התכוונתי לויכוח בין ניקון לרועי
על הפרופיל 97 מי יקח לאן וכאלה
ודבר אחרון - לפי מה שהבנתי אתה "חובש על" יש מצב
שאתה יכול לקמבן דברים? |
נו מה אתה הולך פה בקטנות ?
מה זה המשחק בקקי הזה ? נחשבת או לא נחשבת - מורן מתעסקת
בחומר סודי - יחידה מיוחדת משמע סלנג צהל"י = סיירת מורן ...
תיכף תגיד לי שלא ניקדתי נכון ...
ואני לא חובש על ולא נעליים ...
אני מדריך צוותים קרביים שיורדים לשטח עם היחידה שלהם
ובצוותים יש חופ"לים , צוותי תאג"ד , רופאים , פארמדיקים קרביים וכו' ...
מה אתה צריך לקמבן ? |
|
|
| DjChook |
מורן לשלטון (הבןאדם) ושאלתי את אח שלי
הוא היה ביעודי :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
מורן לשלטון (הבןאדם) ושאלתי את אח שלי
הוא היה ביעודי :) |
מת עלייך אחי !
למה אתה לא ישן ?
אין בית ספר מחר ?
:)
ותתחיל לבוא לפגישות המשולש יא קקה ! |
|
|
| DjChook |
פגישות משולש ?!
יעני אצל עודד או מה ?
ואני לא לומד בשישי |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
פגישות משולש ?!
יעני אצל עודד או מה ?
ואני לא לומד בשישי |
מה זה לא לומד בשישי ?
איזה בית זונות !
איך שדברים משתנים ...
וכן אצל עודד ! |
|
|
| NyKoN |
מורן
חאלס עם המשחק המטומטם הזה
כל דבר שאני אומר פה זה דברים שאני יודע שאח שלי סיפר לי
לא מצטט ולא בטיח- הם יכריעו כי מה לעשות, כשלאויב אין חלק מאוד חשוב מהצבא שלו הסיפור די נגמר
ולא התקשרתי אליו, לא דיברתי איתו כבר שבוע וחצי לצערי הרב
וטעות בידך חבוב יודע הכל
מורן- דרום
מיתר- צפון
וד"א
היעודי לא עוסקים בשום פיתוח..
רפא"ל עושים את הפיתוח
ומורן
חאלס
זה לא המקום לדבר על כזה דבר
בוא למסנגר נדבר כמה שאתה רוצה |
|
|
| MasterP |
יאללה הייתי צריך לקרוא את כל השטויות וטמטום שאתם כותבים.
מורן תכלס אתה לא צריך להסביר כל פריט ולהתווכח ולהצטדק
מי שמבין טיפה עניין קורא את מה שאתה רושם ומבין.
כי תכלס אתה יודע יותר מכולנו הרי יש לך מגע עם חיילים ביחידות האלו.
יעני פעם אחת תכתוב את הדברים הנכונים וזהו אין צורך להמשיך להתכתש וללכת עם הראש בקיר.
זה או יש... או אין.
והנה אתר טוב למי שרוצה לדעת על יחידות מיוחדות בצה"ל
ואגב מורן זה לא חומר כזה סודי תראה מה כתוב באתר
אתר טוב אבל באנגלית... תחיו
קיצר מורן בהחלט לא "תכריע" את המלחמה הבאה ולא הייתי סתם זורק דברים כאלו באוויר.
בקשר לטירונות הם עושים אותה באותו בסיס אבל לא ביחד
ומורן איך אתה חתום שו"ס אני במודיעין חיל אויר ואני רק סודי ביותר יא מניאק...
קיצר אחי מותר לך לספר לי על פעילות מבצעית של נגיד מורן ומגלן
כי אני תמיד חשבתי שאין להם אבל מענין לדעת מה יחידות התמחות עושות
דבר איתי באייסי
6460664
Peace |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by MasterP
יאללה הייתי צריך לקרוא את כל השטויות וטמטום שאתם כותבים.
מורן תכלס אתה לא צריך להסביר כל פריט ולהתווכח ולהצטדק
מי שמבין טיפה עניין קורא את מה שאתה רושם ומבין.
כי תכלס אתה יודע יותר מכולנו הרי יש לך מגע עם חיילים ביחידות האלו.
יעני פעם אחת תכתוב את הדברים הנכונים וזהו אין צורך להמשיך להתכתש וללכת עם הראש בקיר.
זה או יש... או אין.
והנה אתר טוב למי שרוצה לדעת על יחידות מיוחדות בצה"ל
ואגב מורן זה לא חומר כזה סודי תראה מה כתוב באתר
אתר טוב אבל באנגלית... תחיו
קיצר מורן בהחלט לא "תכריע" את המלחמה הבאה ולא הייתי סתם זורק דברים כאלו באוויר.
בקשר לטירונות הם עושים אותה באותו בסיס אבל לא ביחד
ומורן איך אתה חתום שו"ס אני במודיעין חיל אויר ואני רק סודי ביותר יא מניאק...
קיצר אחי מותר לך לספר לי על פעילות מבצעית של נגיד מורן ומגלן
כי אני תמיד חשבתי שאין להם אבל מענין לדעת מה יחידות התמחות עושות
דבר איתי באייסי
6460664
Peace |
איזה מותר ואיזה בטיח
אסור לו לספר לך כלום גם אם אתה הרמטכ"ל
ותתפלא לדעת שמורן זה מאוד סודי- זה שרץ חרא באינטרנט לא אומר שזה לא
והאתר שהבאת פעם אחרונה שנכנסתי אליו הורידו את כל מה שהיה כתוב על מורן- ועכשיו הוא לא ממש עובד
:/ |
|
|
| DjChook |
דיי כבר לריב על זה
NYKON
מה שאח שלך אומר לך לא בהכרח כל האמת
ומה שאתה קורא באינטרנט בטוח לא האמת
אז צא מיזה
ובאמת אתם רבים על דברים סודיים שאין שום סיבה לריב עליהם |
|
|
|
|