|
בהצלחה נמרוד למבחנים של גאמה
|
View this Thread in Original format
| Dj-2TaLL |
אחרי הרבה ציפיה מחר אני הולך למבחני מיון של פרוייקט גאמה
סתם חשבתי להודיע לכם
תודה לך חן על 2 החברים שלך כמה זיינתי להם תשכל אתה לא מתאר לעצמך!!!
שאלות בלי הפסקה!!!
חחחחחחחח
טוב מחר אני יספר מה היה...
:wtf: :eek: :eyes: :D :D :D :D :D |
|
|
| Flotser |
ואלה בהצלחה...
!!!!!!!!!!111
גם חבר שלי אחד הולך מחר
(לא שזה עקרוני) |
|
|
| DjChook |
בהצלחה מחר אחי
גם ימיני ועוד אחד מהכיתה שלי הולכים |
|
|
| Sniper |
| good luck bro!!!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
בהצלחה אח שלי!!!!!!!!1
תישן טוב ותחשוב טוב וזריז על כל שאלה
וסתם בלי קשר לגאמא...
קיבלתי לפני כמה ימים את המכתב שאומר שלא התקבלתי לתלפיות... אבל ידעתי שזה מה שאני יקבל למה חבר שלי עשה כל מני מבדקים וכו
אבל חדשות טובות בשבילו...
המלך הזה התקבל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תומר... למקרה שלא ידעת אסף התקבל לתלפיות!!! |
|
|
| oDrori |
| כמו שנמרוד אמר, הרבה באצלחה בן דוד מדרגה שנייה שלי!!! |
|
|
| Dj-2TaLL |
דיי איבדתי תקווה...
:)
הלך פסדר בקטע האמצעי לא הצלחתי אף שאלה מתוך מה 2 שנשארו לי לבחור...
C++(הייתה בחירה של 3 מ 5 ועשיתי 2 ואחד נפסל כי לא ידעתי מספיק )
אבל חפיף...
אם לא זה לפחות שאני יכנס למורן...
(היחידה) |
|
|
| DjChook |
ואלה אחי נקווה שבכל זאת הלך לך טוב
אם ראית מישהו חמוד כזה שחרחר אז זה שגיא
KOODOO
(שחרחר מילה יפה לתימני חמוד)
בקיצור, הוא הרים לי טלפון משם ואמר לי שיש שם קצינה או משהו שרושמת מהאנשים המלצות לעוד אנשים
אז שגיא המליץ עלי, והוא אמר שבטוח יפנו אלי למה הם מחפשים אנשים עכשיו
נקווה שאני אקבל זימון, ואני אעבוד על זה טוב טוב
בכל מקרה נמרוד, אני מקווה שתוכל לעזור לי כי המוח שלך רענן בקטע הזה :)
אהה ועוד משהו, רק רציתי להגיד לך רועי שחפיף, ויש לי חבר שהתקבל לתלפיות
אבל זה הבנאדם הגאון שדיברתי עליו שמחונן מתמטית ברמה הגבוהה ביותר שאני מכיר
אז בגלל זה
בעיקרון נמרוד, אני חושב שההבדל בין מורן לגאמא הוא קצת משמעותי חחח אבל מה שאתה רוצה אני מקווה שזה מה שתקבל
בקשר למורן, תחשוב על זה טוב טוב למה עם תיפול לתותחנים זה באסה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אהה ועוד משהו, רק רציתי להגיד לך רועי שחפיף, ויש לי חבר שהתקבל לתלפיות
אבל זה הבנאדם הגאון שדיברתי עליו שמחונן מתמטית ברמה הגבוהה ביותר שאני מכיר
אז בגלל זה
|
כן אחי בקטנות...
לא מטריד אותי יותר מדי
זה קריעת תחת לגמרי...
אני כבר מתחיל לחשוב על קרבי פעמיים עכשיו מכל הסיפורים שאני שומע מחברים שלי... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כן אחי בקטנות...
לא מטריד אותי יותר מדי
זה קריעת תחת לגמרי...
אני כבר מתחיל לחשוב על קרבי פעמיים עכשיו מכל הסיפורים שאני שומע מחברים שלי... |
כמו שאמרתי כולם מורעלים רק עד הגיוס...
אלוהים יודע רק אצלנו בחבר'ה כולם קרביים ...
שני טייסים , שני חובלים , פלס"ר 7 , צנחנים ...
איכות :) ! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
כמו שאמרתי כולם מורעלים רק עד הגיוס...
אלוהים יודע רק אצלנו בחבר'ה כולם קרביים ...
שני טייסים , שני חובלים , פלס"ר 7 , צנחנים ...
איכות :) ! |
אבל אתה ואסף מפצים על זה עם הבית זונות שאתם עושים!!!!!
זה מתקזז :p |
|
|
|
|