| NaOren |
| quote: | Originally posted by Sniper
טוב חברה עוד כמה ימים יום האהבה הייתי רוצה לדעת מה כל אחד עושה פה:]]
אני אישית מציע היום להיא שאני רוצה לצאת קניתי לה אתמול משו הכי חמוד שיש
מאין גופית סטן כזאת עכשיו היא מקובצצת בתוך לב כזה משו באמת יפה ומקורי וקניתי לה כרטיס ברכה כזה שרשום בו מצד אחד
"מתנה קטנה הבאתי לך..."
ושפותחים יש כזה פאזל עם דובי ושם רשום
"כי אני אוהב אותך"
ועכשיו אני צריך ליסוע לקניון ליקנות לה תפחיות האלה שממלאים בבממתקים לשים תלב בפנים ותכרטיס ברכה לייד:]] לתת לה היום ולהציע לה
אבל הזין זה שהדוד שלנו דולק כבר שעה והמיים לא מתחממים!!! סעממק
ואני עוד שעה צריך ללכת לביצפר
נקווה לטוב |
בהצלחה אח שלי!!!!
וווווואלה שאין לי מושג עדיין מה אני עושה |
|
|