return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
יום האהבה (pg. 2)
View this Thread in Original format
NaOren
quote:
Originally posted by Sniper
טוב חברה עוד כמה ימים יום האהבה הייתי רוצה לדעת מה כל אחד עושה פה:]]


אני אישית מציע היום להיא שאני רוצה לצאת קניתי לה אתמול משו הכי חמוד שיש


מאין גופית סטן כזאת עכשיו היא מקובצצת בתוך לב כזה משו באמת יפה ומקורי וקניתי לה כרטיס ברכה כזה שרשום בו מצד אחד

"מתנה קטנה הבאתי לך..."

ושפותחים יש כזה פאזל עם דובי ושם רשום

"כי אני אוהב אותך"

ועכשיו אני צריך ליסוע לקניון ליקנות לה תפחיות האלה שממלאים בבממתקים לשים תלב בפנים ותכרטיס ברכה לייד:]] לתת לה היום ולהציע לה

אבל הזין זה שהדוד שלנו דולק כבר שעה והמיים לא מתחממים!!! סעממק
ואני עוד שעה צריך ללכת לביצפר

נקווה לטוב



בהצלחה אח שלי!!!!


וווווואלה שאין לי מושג עדיין מה אני עושה
Sniper
מממ המסיבה היחידה ששמעתי עלייה זה בניר אליהו (זברה) בכל אופן זה פנויים פנויות ומין הסתם בזברה תמיד יש כוסיותת

בכל אופן שניתי קצת תמתנה
אז הינה הפירוט המדויק:

קופסת שימורים שרשום עליה
"תשאירי לי מקום לחבק אותך בחלום"
בפנים פרחים מיובשים כאלה עם הריח בצבע אדום
על זה החולצה בצורת לב מגולף גם בצבע אדום
על זה שוקלדים בצורת לבבות בצבע אדום וזהב

עטפתי את זה בנייר צלופן שקוף ומסביב לפחית שמתי עוד פרחים מיובשים כאלה
עם בלון קטן כזה שרשום בו מין הסתם
i love u
הכל עטוף וליד זה הכרטיס ברכה כמו שתיארתי אותו מקודם

קיצררר נתתי לה תמתנה ואמרתי כל מה שיש לי על הלב..
היא אמרה שהיא לא יודעת מה להגיד לי למה היא מבולבלת ממש ממש ממש
ושאני לא יבין שהיא סירבה היא צריכה להחזיר לי תשובה בקרוב
נקווה שהיא תסכים:]]]]

למה אם היא מסכימה שבוע הבא אנחנו נוסעים לחרמון כמה חברים לשישי שבת
אז אולי אני יקח אותה איתיייי:]]

נעשה יום שישי רומנטי



טלי אם היא לא תסכים את יוצאת איתי
???
חחח
NaOren
בואנה אתה משקיען אה.....


בן כמה אתה תגיד?
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Sniper

טלי אם היא לא תסכים את יוצאת איתי
???
חחח


חחחח רק אם אני מקבלת את המתנות שלה
:tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3
NaOren
quote:
Originally posted by TinkerbeL
חחחח רק אם אני מקבלת את המתנות שלה
:tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3



חחחחחחחחחחחחחחחחחח

גם אני אצא איתך בשביל המתנות האלה...
Sniper
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אורן אחי אני בן 18 וחצי
בכל אופן אני לא פייגלך אז אורן רד מזה..

טלי מאמי אם אני יראה אותך ותצליחי להדליק אותי וליגרום לי לחשוב עלייך הרבה אז אני יפנק אותך:]]]
:D :D :D :D
NaOren
quote:
Originally posted by Sniper
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אורן אחי אני בן 18 וחצי
בכל אופן אני לא פייגלך אז אורן רד מזה..



חחחחחחחח

סבבהההההה...
Shahar
quote:
Originally posted by Sniper
טוב חברה עוד כמה ימים יום האהבה הייתי רוצה לדעת מה כל אחד עושה פה:]]


אני אישית מציע היום להיא שאני רוצה לצאת קניתי לה אתמול משו הכי חמוד שיש


מאין גופית סטן כזאת עכשיו היא מקובצצת בתוך לב כזה משו באמת יפה ומקורי וקניתי לה כרטיס ברכה כזה שרשום בו מצד אחד

"מתנה קטנה הבאתי לך..."

ושפותחים יש כזה פאזל עם דובי ושם רשום

"כי אני אוהב אותך"

ועכשיו אני צריך ליסוע לקניון ליקנות לה תפחיות האלה שממלאים בבממתקים לשים תלב בפנים ותכרטיס ברכה לייד:]] לתת לה היום ולהציע לה

אבל הזין זה שהדוד שלנו דולק כבר שעה והמיים לא מתחממים!!! סעממק
ואני עוד שעה צריך ללכת לביצפר

נקווה לטוב


בהצלחהההההההההההה!!!!!
ובאמת יפה אחי !!!!!!

לצערי נראה לי פספסתי את זאת שרציתי והיא יוצאת עם חברות שלה..
אבל עוד נברר
(לא שנשאר הרבה זמן...)
oDrori
קיצר אישים איפה האופציות לחגוג?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
קיצר אישים איפה האופציות לחגוג?


יש ניר אליהו
צריך לבדוק מה מפלס החינמים לשם...

Shahar
quote:
Originally posted by oDrori
קיצר אישים איפה האופציות לחגוג?


למה לא אמרת אתמולל
היו לי מליון הזמנות שהבאתי מחנויות בשנקין
יש לי כרגע רק את הטי אל וי מולי וזה נראה חרא
עופר ניסים וטל כהן
...
DjChook
זה מה זה לא משהו לצאת ביום האהבה לדיסקוטק לדעתי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement