|
יום האהבה (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| סתמו ת'פה צח הזיין מספר אחת כאן |
|
|
| Sniper |
חח מצחיק אתה צח..
אני יתעלם למה אין לי מצב רוח
בכל אופן כניראה אני בניר אליהו עם ידידה מכפר שמריהו:]]
עם ההיא שקניתי לה תמתנה לא היסתדר ואני אוכל סרטים עכשיו
ביגללה
קיצר אני לא יהיה פעיל פה בתקופה הקרובה מסיבות אישיות אולי פה ושם:]
מי שרוצה ליצור איתי קשר אז המיספר שלי זה
056 88 38 38
אבל בימים הקרובים אני יהיה ב
054 48 23 50
Icq: 69300521
:]]
חג אהבה שמח לכולם |
|
|
| warpedd_ |
| חחחח עודד זה היה טוב |
|
|
| MoSH_MaN |
מי מהכפר?
נועה נראה לי? |
|
|
| luckystrike |
עננננק עודד
הרגת אותי
:haha: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
סתמו ת'פה צח הזיין מספר אחת כאן |
הכי כיף שכל פעם שצח יזכיר תפוחי אדמה אני ישר יגיד שהוא זיין זונה... :)
ועוד ממין זכר...
:rolleyes: |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הכי כיף שכל פעם שצח יזכיר תפוחי אדמה אני ישר יגיד שהוא זיין זונה... :)
ועוד ממין זכר...
:rolleyes: |
אבוייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| DjChook |
נשבע לכם שאני לא מכיר זוג אחד שאשכרא יצא היום
אפילו אנשים עם חברות, משום מה עשו ישיבות קבוצתיות, בבתים וכו'
ביג דיל, אני כנראה גומר עם החברה, ככה שלא יצאתי איתה היום |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
ביג דיל, אני כנראה גומר עם החברה, ככה שלא יצאתי איתה היום |
היא לא נותנת מספיק? :)
וואלה אחי רק שיהיה לך לבריאות
הכי הרס אותי אבל הבנות בדיסקוטק שאמרו שיש להם חבר... ושהוא בבית...
חברים שלי התחילו לשיר כזה באמצע שיר על זה... משהו מטורף....
אבל ת'כלס... הבנות שם ממש לא היו משהו...
לא התחלתי שם אפילו עם אחת...
אחת התחילה איתי אז זרמתי כבר איתה קדימה... וזהו
אההה ויצאתי גם ממש נחמד...
אני כזה קולט איזה אחד מתחיל לרקוד מאחורי אחת שם עליה את היד והכל...
ויש לה כזה תיק צד עליה... קיצר אני פתאום קולט אותו לאט לאט מוציא את הארנק מהתיק שלה ואז שהארנק היה לו ביד התחיל ללכת
אז באתי תפסתי אותו ולקחתי לו את הארנק והמעפן הזה עוד שואל אותי מה אני עושה... באתי להרוג אותו באותה שניה!!! חבר שלו בא והרגיע אותי אמר לי הוא מסטול לגמרי אני דואג לו
אז אמרתי לו תעיף אותו מהפרצוף שלי עכשיו לפני שאני נכנס בו
ושני הקופים האלה הלכו...
אחר כך ההיא כל המסיבה דפקה לי חיוכים חבל על הזמן...
התלהבה מהקטע... אבל לא ניצלתי את זה :) |
|
|
| luckystrike |
בחממה עשו משהוא נחמד ליום האהבה
כל בן שנכנס שמו לו מדבקת לב כזאת עם
כתב "פנוי בחממה" וכל בת מדבקת "פנוייה בחממה" ולבנים
הביאו אומים כאלה שמתברגים ולבנות
הביאו את הברגים עצמם
וכל אחד קיבל פיתק שהיום הוא צריך למצוא את האום\בורג שלו ...
רעיון נחמד ...
היה ממש טוב ... הממממווןןן בנות
חזרתי לפני חמש דקות וראיתי שהמחשב דלק פה כל הלילה
עם האינטרנט אינעל ראבאק ...
וקטע ממש מוזר -
אחת שהייתי איתה מהדרום עד לפני איזה חודש וחצי בערך פתאום משום
מקום התקשרה חמש דקות לפני שבאו לאסוף אותי לחממה
אמרה שהיה לה חבר והם נפרדו לפני שבוע שאלה אם אני רוצה לעשות משהוא
היום ...
קטע מ-ו-ז-ר
קשרים מרחוק=בדרך כלל חרא
שונא כאלה דברים !
למרות שלא ניסיתי אף פעם קשר רציני כזה
נראה מענין לנסות ...כל פעם נסיעות מפה לשם ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בחממה עשו משהוא נחמד ליום האהבה
כל בן שנכנס שמו לו מדבקת לב כזאת עם
כתב "פנוי בחממה" וכל בת מדבקת "פנוייה בחממה" ולבנים
הביאו אומים כאלה שמתברגים ולבנות
הביאו את הברגים עצמם
וכל אחד קיבל פיתק שהיום הוא צריך למצוא את האום\בורג שלו ...
|
בניר אליהו זה היה על אותו עקרון... רק שרק היו מדבקות רגילות של פנוי\פנויה יענו והיו גם מדבקות כתומות של לא פנוי\פנויה
לא היו ברגים וכל החרא הזה... :D
מורן שבוע הבא אם אתם הולכים אני נראהלי יבוא |
|
|
| oDrori |
| קיוג'ה ... אמנם המוזיקה לא הייתה סיוט אבל זאת הייתה עוד מסיבת "אנשים טובים, מוזיקה חרא" לאוסף ... |
|
|
|
|