|
יום האהבה (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
זה מה זה לא משהו לצאת ביום האהבה לדיסקוטק לדעתי |
בגלל שאין לי כוח ואין לי אף אחת כרגע שאני ממש רוצה לצאת איתה אז... זה מה יש אחי
חוץ מזה לדיסקוטקים באות האלה בלי חבר...
אז הרבה יותר קל להיות שם עם מישהי :) |
|
|
| luckystrike |
באיזה יום זה יוצא בכלל ?
פעם שנייה ! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
באיזה יום זה יוצא בכלל ?
פעם שנייה ! |
שישי!!!!
אתה לא קורא כלום?! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שישי!!!!
אתה לא קורא כלום?! |
בלה בלה בלה ...
המטיף מנוטרדאם ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בלה בלה בלה ...
המטיף מנוטרדאם ... |
שאני יבין...
אתה קורא לי גיבן??!!?
יש כאלה שנמוכים ממך ולא צריך שיהיה להם גבנת אתה יודע... :rolleyes: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שאני יבין...
אתה קורא לי גיבן??!!?
יש כאלה שנמוכים ממך ולא צריך שיהיה להם גבנת אתה יודע... :rolleyes: |
רועי יש רגעים שהשתיקה יפה להם ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
רועי יש רגעים שהשתיקה יפה להם ... |
ראסמי
זאת השעה כנראה...
אבל באמת שאני ינסה ללכת מחר לבית ספר!!!
אני מבטיח שאני ינסה לקום...
אבל אל תאשים אותי אם אני לא יצליח |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שישי!!!!
אתה לא קורא כלום?! |
שייייייט
?בטוח לא יום שבת
סרטים רעיייייייייייייייייים...
:eyes: |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Sniper
מממ המסיבה היחידה ששמעתי עלייה זה בניר אליהו (זברה) בכל אופן זה פנויים פנויות ומין הסתם בזברה תמיד יש כוסיותת
בכל אופן שניתי קצת תמתנה
אז הינה הפירוט המדויק:
קופסת שימורים שרשום עליה
"תשאירי לי מקום לחבק אותך בחלום"
בפנים פרחים מיובשים כאלה עם הריח בצבע אדום
על זה החולצה בצורת לב מגולף גם בצבע אדום
על זה שוקלדים בצורת לבבות בצבע אדום וזהב
עטפתי את זה בנייר צלופן שקוף ומסביב לפחית שמתי עוד פרחים מיובשים כאלה
עם בלון קטן כזה שרשום בו מין הסתם
i love u
הכל עטוף וליד זה הכרטיס ברכה כמו שתיארתי אותו מקודם
קיצררר נתתי לה תמתנה ואמרתי כל מה שיש לי על הלב..
היא אמרה שהיא לא יודעת מה להגיד לי למה היא מבולבלת ממש ממש ממש
ושאני לא יבין שהיא סירבה היא צריכה להחזיר לי תשובה בקרוב
נקווה שהיא תסכים:]]]]
למה אם היא מסכימה שבוע הבא אנחנו נוסעים לחרמון כמה חברים לשישי שבת
אז אולי אני יקח אותה איתיייי:]]
נעשה יום שישי רומנטי

טלי אם היא לא תסכים את יוצאת איתי
???
חחח |
בואנה אתה הומו... |
|
|
| fishfish |
צח י'גבר!
ראיתי בטלויזיה והרגשתי גאווה, קהילת הטראנסאדיקט מחלחלת לאמצעי המדיה... |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Scorchio
בואנה אתה הומו... |
| quote: | Scorchio @ Exit
אני לא מתחיל עם בחורות |
|
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
מה שעודד ציטט |
חחחחחחחחחחחחחחחחחח שימוש יפה אחי...
אבל תן לו קרדיט
יש לו סוודר יפה!!! |
|
|
|
|