return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
ik hoor nu such is life (pg. 2)
View this Thread in Original format
Opti
kutkutkut
iedereen heb m gehoord behalve ik!!!:(:(:(
tango
quote:
Originally posted by Optimus Trance
kan je wat preciezer zij???
want ik heb dus 3 "versies"

1 many miles too soon (5.51 min) die volgens mij is geweest op TE van 2000
1 acetate ( lost shores remix) (8.55 min) die (volgens mij) een soort remix van de 1e is, en begint met een bombardement(??) en dan verder gaat als many miles too soon
1 such is life (6.09 min) die op geen een van de bovenstaande lijkt...

dus......WIE KAN DUIDELIJKHEID VERSCHAFFEN???????

Het antwoord:

1. Inderdaad een radio rip van een nummer uit de set van rank1 @ TE. Iemand heeft hem many miles 2 soon genoemd, wat dus gewoon bull is.
2. Is een amateur remix van many miles 2 soon, dus een zware nepperd
3. Is "paradise of love", ook een amateur productie die bekendheid probeert te krijgen door er "rank1" voor te zetten.

De echte such is life is veel vetter dan al deze versie's.

grtz,
TNG
Opti
quote:
Originally posted by magrec
Wat vind ik ervan............

klinkt eigenlijk wel lekker.
Dikke vocals erdoor, owja mocht je hem willen horen hij wordt ook gedraaid door ferry corsten aan het begin van zijn set van baia beach in oslo.

welke set??
de enige die ik kan vinden is ferry corsten oslo trance sessions

is dat m??
M5
quote:
Originally posted by Optimus Trance
kutkutkut
iedereen heb m gehoord behalve ik!!!:(:(:(

ik ook nog niet ....maare ik ben ook absoluut geen rank1 fan...dus ik treur er niet om..
Opti
ok ok, ff for the record

de theme song van sensation= such is life toch?
such is life is t leidje wat je hoort op de sensation site, dus such is life=remix ofzo van "many miles too soon", of niet??
Remy D
Many miles, too soon was een een nummer gemaakt voor Miles Stutterheim, voor zijn begravenis. En nu heeft Rank 1 het nummer iets veranderd en vocals er in geplaatst en de naam verandert in Such is Life. En Many miles, too soon is dus niet gewoon door iemand verzonnen.

En de Marco V remix begint precies hetzelfde als Many Miles, too soon.
cools
Kan ik such is kife al ergens d/l.
Ik kan wel alleen http omdat ik achter een firewall zit.
Opti
quote:
Originally posted by cools
Kan ik such is kife al ergens d/l.

jaaaa, dat wil iedereen wel weten.....
tango
quote:
Originally posted by Remy D
Many miles, too soon was een een nummer gemaakt voor Miles Stutterheim, voor zijn begravenis. En nu heeft Rank 1 het nummer iets veranderd en vocals er in geplaatst en de naam verandert in Such is Life. En Many miles, too soon is dus niet gewoon door iemand verzonnen.

En de Marco V remix begint precies hetzelfde als Many Miles, too soon.

Wedden dat many miles 2 soon nooit een officiele release heeft gehad? Die naam is gewoon door de ripper verzonnen. Dat heb ik zelf van piet & benno gehoord, dus ehm, bewijs het tegendeel maar is.

grtz,
TNG
Remy D
Dat zeg ik ook niet maar op hun site zeggen ze dat het wel een officiele titel voor die plaat was voor de begrafenis van Miles Stutterheim. Dat las ik ergens in dat forum en het was een antwoord van Benno de Goei. Maarja het maakt mij eigenlijk toch niet zo veel uit want such is life is toch veel beter.....:)

Remy D
quote:
Originally posted by Remy D
Dat zeg ik ook niet maar op hun site zeggen ze dat het wel een officiele titel voor die plaat was voor de begrafenis van Miles Stutterheim. Dat las ik ergens in dat forum en het was een antwoord van Benno de Goei. Maarja het maakt mij eigenlijk toch niet zo veel uit want such is life is toch veel beter.....:)

Dit neem ik dus meteen weer terug..ik was weer eigenwijs en je heb helemaal gelijk. sorry ;)
Remy D
Marco V draaide hem in zijn set op Massive. Dus dan kan je hem in iedergeval luisteren als je die download. Voor de liefhebbers. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement