|
ik hoor nu such is life
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Wat vind ik ervan............
klinkt eigenlijk wel lekker.
Dikke vocals erdoor, owja mocht je hem willen horen hij wordt ook gedraaid door ferry corsten aan het begin van zijn set van baia beach in oslo.
c ya
[edit] ze laten hem helemaal horen dus misschien ripped men hem wel zo van de radio[edit] |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by magrec
Dikke vocals erdoor,
|
dikke vocals? ik heb dat nummer toch echt zonder vocals, weet je zeker dat het such is life is of heb ik gewoon een verkeerd nummer? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by arno
dikke vocals? ik heb dat nummer toch echt zonder vocals, weet je zeker dat het such is life is of heb ik gewoon een verkeerd nummer? |
Jij hebt een verkeerd nummer, jij hebt gewoon een remix van many miles too soon volgens mij
ik kan het verkeerd hebben want ik heb er al zoveel verhalen over gehoord, maar dat de jouwe de verkeerde is weet ik wel zeker |
|
|
| MetzZ_!! |
| Hoe lang is de goeie versie eigenlijk? Dan weet ik tenminste welke ik moet dw'en |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by MetzZ_!!
Hoe lang is de goeie versie eigenlijk? Dan weet ik tenminste welke ik moet dw'en |
De goeie versie is nog niet te vinden op het internet ;) |
|
|
| MetzZ_!! |
| quote: | Originally posted by moogwai
De goeie versie is nog niet te vinden op het internet ;) |
jaaaa, maar hoe lang is de goeie versie....voor als ie eenmaal wel te dw'en is? |
|
|
| magrec |
hmm 8 9 minuutjes
ow ja het was dus wel de goede versie.
btw many miles to soon heeft NOOIT bestaan |
|
|
| Opti |
kan je wat preciezer zij???
want ik heb dus 3 "versies"
1 many miles too soon (5.51 min) die volgens mij is geweest op TE van 2000
1 acetate ( lost shores remix) (8.55 min) die (volgens mij) een soort remix van de 1e is, en begint met een bombardement(??) en dan verder gaat als many miles too soon
1 such is life (6.09 min) die op geen een van de bovenstaande lijkt...
dus......WIE KAN DUIDELIJKHEID VERSCHAFFEN??????? |
|
|
| Remy D |
Such is life is zeker de BESTE!!!!!
Echt super als die vrouw gaat zingen. KIPPENVEL :):) |
|
|
| Remy D |
| En natuurlijk de Marco V remix is SUPERSTRAK:D:D |
|
|
| Opti |
godverdomme....welke vrouw???
blijkbaar heb ik de 3 verkeerde versies:(:(:( |
|
|
| Remy D |
Ik heb hem ook niet. Heb hem alleen in een set van Spider Willem en in een set van Johan Gielen gehoord vrijdag. :D:D
En het is zo vet nummer de rillingen liepen over mijn rug heen. :) |
|
|
|
|