|
ik hoor nu such is life (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Mysteric |
Baia Beach mix????
Nou breekt mijn klomp...
Het lijkt me ook sterk dattie op Shadowzone staat, want hij is nog niet eens uit.. Allemaal wachten tot juni...dan staat alles origineel en wel op internet. Zonder dat een een of andere kloothommel zelf iets ript en doet lijken of het een Rank-1 nummer is. |
|
|
| cools |
| quote: | Originally posted by Donna
Je moet die baia beach mix hebben,ik heb de original mix van such is life staat op beam.to/shadow-zone. |
Ik het origineel juist ged/l van beam.to/shadow-zone en dat viel eigelijk hard tegen. :( Het origineel is vreselijk plat. Alsof het helemaal nog niet af is (wat waarschijnlijk ook het geval is).
Hopelijk kunnen we de mix met de vocals vlug d/l en. ;)
greeetz |
|
|
| Akira |
| ik ga hem maar es lekker downen |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by cools
Ik het origineel juist ged/l van beam.to/shadow-zone en dat viel eigelijk hard tegen. :( Het origineel is vreselijk plat. Alsof het helemaal nog niet af is (wat waarschijnlijk ook het geval is).
Hopelijk kunnen we de mix met de vocals vlug d/l en. ;)
greeetz |
Die zogenaamde "Rank 1" die jij gedownload hebt is gewoon een vette namaak versie... in ieder geval NIET geproduceert door Bervoets & De Goeij ;)
Such Is Life is nog niet op het internet te vinden... alleen Dj's zoals Ferry Corsten, Marco V en Johan Gielen hebben al een promo |
|
|
| Donna |
| Zoekt en gij zult vinden;),rank1 is vrijdagavond gereleased,ik heb de (welliswaar promo)vinyl eigenhandig opgehaalt van leverancier;p en afgelevert bij mij dj bf:) Die heeft m gereleased voor TGX,duzzz hij isser,en moooooi dat ie is.......:)) |
|
|
| Optimus Trance |
| nog ff een vragie...de "many miles too soon" die iedereen heb/had, waar komt die vandaan??? want die is geloof ik niet van Trance Energy geript, toch???? |
|
|
| Glaniskanis |
Dies daar wel van geript Optimus
Donna: Is dat misschien Legato :p / DJ RV (als iemand een mix van hem kan vinden down hem dan maar want hijs goed. Ik had een mix van hem van IRC gedownd echt relaxt)
En ja die versie die op Shadow-Zone staat klopt iig niet, op Technodron staan 2 nummers die wel goed zijn.
Volgens mij zijn dat A1: Original Mix, B1: Marco V Remix
De "Deep Dub" versie is de versie die ik graag wil horen, dat is die versie zonder Vocals dus dat zit wel goed :D
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Donna |
jupz klopt,is Legato:p En ik denk dat jij de hardtrance-promo hebt?
dies idd erg lekker,enjoy:)
Greetz |
|
|
| Mysteric |
| De b1 mix is zeker geen Marco V mix! Het zal wel de club-mix zijn. |
|
|
| Donna |
| nah klopt,die op technodron zijn die van Legato en volgens ons was er geen marcoV remix bij,dies veel harder:D |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Donna
nah klopt,die op technodron zijn die van Legato en volgens ons was er geen marcoV remix bij,dies veel harder:D |
Nou ik vind het begin van die b1 promo toch wel verdacht veel op het begin van Marco V - In Charge lijken eigenlijk.... |
|
|
| Donna |
| mja maar als je de qontact set van hem beluistert waarin hij zn eigen remix gebruikt heeft isset m niet.... |
|
|
|
|