|
Delerium - After all (Vortex remix) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Vortex_SA |
עובד 4 שנים נראה לי... עם הקיק באמת היו לי בעיות, הבעיה היא שאם הוא לבד הוא נשמע דיי מעפן כזה, אבל כשנכנסים כל התופים הוא נשמע הרבה יותר טוב, אני שוקל להכניס אותם בכניסה של הקיק, האפקט של ההייהאט הארון באמת צריך מרחב, אני יעבוד על זה, הבייס ליין פשוט טיפה קטוע, אני יסדר גם את זה, לשנות את הסאונד עצמו אני לא חושב... סאונד דיי טוב לדעתי, הרעיון הוא שיהיה מסונטז, הסנאר דורש באמת ווליום יותר גבוהה, זה יסודר, בכניסה השניה של הוקל הרעיון שלי היה להשאיר אותו עומד עם הבס לא משתנה, יוצר ציפייה כזו, אולי פד יוסיף, אגב הבנתי לאן אתה רוצה שהקטע הזה יגיע, משו כמו ט'רילסיקרס וכאלה, אני ניסיתי להגיע לכיוון של מרקו וי, יותר טכנו, נותן בראש... כמו ב
echoes
... קיצר... אייזיק? |
|
|
| TinkerbeL |
לא שאני מבינה גדולה
אבל אהבתי :) |
|
|
| Tarantula |
וואאוו... ממש נחמד, תמשיך ככה?!@$$^^&:D
מורן מאיפה יש לך כוח לכתוב כל כך הרבה?! איזה משקיען...
בהכול אתה ככה?:D ;) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
בהכול אתה ככה?:D ;) |
רוצה לבדוק ?
:p |
|
|
| Hell_Copter |
משהו מאוד מוזר...
Delerium_-_After_All_Vortex-Remix-2003-BiM
מישהו רוצה לספר לנו משהו..?! |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
רוצה לבדוק ?
:p |
אממממ....
בכיף בכיף
אבל אנ י יודעת כבר שאתה לא
זונה!$#%#$^&$&)#$:p :D |
|
|
| elad11 |
* save tagret as.. * -> suspended.htm
?? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אממממ....
בכיף בכיף
אבל אנ י יודעת כבר שאתה לא
זונה!$#%#$^&$&)#$:p :D |
היי היי !
אמרנו כבר שאני מלאך !
ובלי זנב ...
ואם בא לך תבואי תקבלי הוכחה שאת טועה ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
היי היי !
אמרנו כבר שאני מלאך !
ובלי זנב ...
ואם בא לך תבואי תקבלי הוכחה שאת טועה ... |
אתה תפסיק לשלוח הודעות!!
שומע יא זונה
אני מאיים עליך!! :p |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתה תפסיק לשלוח הודעות!!
שומע יא זונה
אני מאיים עליך!! :p |
יא צעיר מת !
סע בזהירות אחי - הכביש רטוב!
עוד לך אפילו רישיון מפלסטיק אה ?
עדיין מסתובב עם הנייר הזה ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
יא צעיר מת !
סע בזהירות אחי - הכביש רטוב!
עוד לך אפילו רישיון מפלסטיק אה ?
עדיין מסתובב עם הנייר הזה ? |
קיבלת זין!!!
קיבלתי היום בדואר את הפלסטיק...
באסה לך... :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
קיבלת זין!!!
קיבלתי היום בדואר את הפלסטיק...
באסה לך... :) |
רק לא זה ...
טמבללללללל .... |
|
|
|
|