|
Delerium - After all (Vortex remix) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by elad11
* save tagret as.. * -> suspended.htm
?? |
תכנס ללינק, יש לינק בטרד שפרסמתי, על זה תעשה סייב טרגט... |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
היי היי !
אמרנו כבר שאני מלאך !
ובלי זנב ...
ואם בא לך תבואי תקבלי הוכחה שאת טועה ... |
לא לא לא, עכשיו אתה עוד יותר זונה...
מה הבטחת לי ב... 9 בבוקר???!@34 |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Tarantula
לא לא לא, עכשיו אתה עוד יותר זונה...
מה הבטחת לי ב... 9 בבוקר???!@34 |
ממממממממממממ
מתחיל להיות מעניין בטרד הזה......... :thepirate |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
תכנס ללינק, יש לינק בטרד שפרסמתי, על זה תעשה סייב טרגט... |
מוזר.....
זה בדיוק מה שעשיתי גם ממקודם רק שעכשיו זה עבד...
בקרוב אני אגיב על הרימיקס שלך.. |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
לא לא לא, עכשיו אתה עוד יותר זונה...
מה הבטחת לי ב... 9 בבוקר???!@34 |
???!?!?!?
מה הבטחתי ?!?!?
?!?!?!?!?
ווורטקס אחי תעשה טובה תעלה את מה שאמרת לי לפה ! |
|
|
| Vortex_SA |
| ואז מה? יפרסמו גם את זה? תכנס לאייסיקיו אינעל... |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
ואז מה? יפרסמו גם את זה? תכנס לאייסיקיו אינעל... |
חחחחח אתה לוקח את זה קשה מדי אחי
הלוואי הלוואי עלי יקחו את מטקות ואמא שלך ויוציאו את זה באיזה רליס גרופ במרוקו
:) |
|
|
| Vortex_SA |
| זה אפילו לא צרוב עדיין אצלי הטראק והוציאו אותו, בכלל זו לא היית גרסה סופית, קיצר עד שהכנתי את זה... נראה... קיצר מורן אייסיק אינעל ראבאק! |
|
|
| Sniper |
דוגרי אהבתי את הקטע הזה
בהתחלה שמעתי אותו שלוש ארבע פעמים ברצף
ועכשיו אני שומע אותו שוב
באמת באמת שאהבתי:]
תמשיך ככה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
זה אפילו לא צרוב עדיין אצלי הטראק והוציאו אותו, בכלל זו לא היית גרסה סופית, קיצר עד שהכנתי את זה... נראה... קיצר מורן אייסיק אינעל ראבאק! |
שלח לי פיאם שאתה אונליין ואני יתחבר
:)
אני חייב לשמוע |
|
|
| Scorchio |
| לא מצליח להוריד.... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Flotser
חחחחח אתה לוקח את זה קשה מדי אחי
הלוואי הלוואי עלי יקחו את מטקות ואמא שלך ויוציאו את זה באיזה רליס גרופ במרוקו
:) |
חחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי ...
צח תוריד - חובה !
ואלעד עוד לא הגבת ... |
|
|
|
|