return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
Delerium - After all (Vortex remix)
View this Thread in Original format
Vortex_SA
אנא עזרו לאומן נחמד.. :)
פידבקים מתקבלים בברכה...
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=90690
Vortex_SA
מישו שם?!?
oDrori
הורדתי ונתתי האזנה זריזה... אני אעמיק קצת ואתן תגובה בפורום חובבנים
:)
nesher
זה רק אני או שיש כבר יוצר שקוראים לו
Vortex ואתה פשוט לוקח לו את השם?
Flotser
quote:
Originally posted by nesher
זה רק אני או שיש כבר יוצר שקוראים לו
Vortex ואתה פשוט לוקח לו את השם?


כן נראה לי יש איזה
DJ Vortex
של
Hardtrance..

אבל כאן אחי יש לך את הווארטקס האמיתי!!
כולכם עוד תשמעו ממנו ;)
Trance man
quote:
Originally posted by nesher
זה רק אני או שיש כבר יוצר שקוראים לו
Vortex ואתה פשוט לוקח לו את השם?



INCOMING!!!


:p
HyPeRSoNiC
אחי
אני לא יודע מה עם האחרים פה אבל אני ממש אהבתי
אני שומע אותו מלא עכשיו! :D
itamarsan
כןןן אחי גם אני שמעתי אותו והתעמקתי בוו הוא ממש טוב אהבתייי:):):)):):):)
Vortex_SA
quote:
Originally posted by nesher
זה רק אני או שיש כבר יוצר שקוראים לו
Vortex ואתה פשוט לוקח לו את השם?


לא אחי, קוראים לו
dj vortex
אני רק וורטקס...
ואל תתחיל איתי, השם שלי הוא מלפני 4 שנים, הדיג'יי וורטקס יצא לפני שנתיים...
MoSH_MaN
ח-ז-ק
הרחבה מחר!

luckystrike
פששששששששש
אחי לא שמעתי עדיין חומר שלך ואני חייב להגיד ממש הפתעת
אותי ... סורי שלקח לי זמן להוריד ... :)

ממש אהבתי באופן כללי ... לא שמעתי את המקורי עדיין

קצת לעומק :
פתיחה מצויינת ורואים שיש עבודה יפה על הסאונד
הפתיחה נשמעת מקצועית לגמרי אחי ...

המשחק ברמקולים בהתחלה שזה עובר מצד לצד גם ממש אהבתי !
גם הקולות ברקע במקום לפתיחה. הפתיחה ממש אחלה אין שום הערות
ענננק לפתיחה - נשמע כמו עבודה של מקצוען לגמרי ...

ב0:55 לא אהבתי את המעבר פנימה והכניסה של הביט ...
לדעתי תשנה קצת את הכניסה - אולי איזה אפקט עם צליל רחב יותר
עם יותר נפח מאשר ההייאט הארוך הזה ...
גם הביט שנכנס - אחי בלי קשר למקצב הקבוע אני פשוט
לא אוהב את הסאונד הזה של התוכנות מחשב בלי מודול זה
לא נשמע הכי מקצועי - הקיק (ביט) נשמע לא מקצועי בעייני
קצת סינטתי מדי - אני לא יודע עם מה אתה עובד בדיוק אבל
אני בטוח שהצליל לא בא ממודול חיצוני אלא מתוכנת מחשב
ואני מתכוון רק לצליל הבודד של הביט.
תנסה לשחק איתו קצת... לתת לו יותר אפקט ואקו אולי יישמע יותר טוב ...


טוב זה היה סתם הערת-צד ...
לגבי ההמשך אחלה - הסנאר נכנס במקום לאללה וגם העיבוד מושקע
המעבר ב1:21 אחלה ואז השינוי הזה בדראמז גם אהבתי ...
יש התפתחות ממש מקצועית ויפה בבילד אפ ...
והמשחק עם הרמקולים משגע אותי - אני מת על זה אחי !
:)

המעבר ב2:17 ממש במקום - יצא פצצה
מעבר נקי מתוך המקצב המובנה בעיבוד מלא לתוך חצי שקט כזה
ושינוי במקצב - כל הקטע הזה ולומדים את זה גם בעבודת אולפן
נותן המון עוצמה לטראק ...
והמעבר הזה מכאילו כמה ערוצים ביחד וממשהוא מורכב בבת אחת
יחסית למבנה פשוט - כאילו יוצר ציפייה לכניסה ולהמשך ההתפתחות
ואז מגיע הווקאל - יצא לך אחי מקוצעי לאללה .

אני שומע את המעבר הזה ב 2:17 שממשיך עד לווקאל כבר 10 פעמים אחי - ממש עננננק
כל הכבוד ... גם אח"כ עד כניסת הווקאל יצא ענננננננק
פששששש
לא מפסיק לשמוע אחי - ראסמי שיחקת אותה !אני חייב להוריד
את המקורי לשמוע איך הוא!

טוב עוד קצת לגבי הטראק

שנכנס הווקאל עם הבייס-ליין הזה - ממש מתאים ...
סתם רעיון - עד עכשיו הצלילים פה נורא מיוחדים ושומעים
שעבדו עליהם טוב - הבייס ליין פה בכניסה ב2:45 נשמע קצת פשוט
אולי תשנה אותו קצת - שיהיה אפילו פחות מסונטז - אתה מבין למה אני
מתכוון ? הוא כאילו לקוח מטראק אחר - נראה לי צריך להוריד לו
נפח ...לשנות קצת .
את הסנאר שנכנס בדיוק ב3:00 אחי ! אתה חייב להגביר !
מה זה אחי ?!?! פשוט דורש וואליום גבוה הסנאר הזה !
מה אתה צוחק תראה איך זה ישנה לטובה ! תדמיין את זה ב3:00
נכנס באותה צורה רק בוואליום יותר גבוה אחי זה יהיה פצצצצצה !
חובה פשוט חובה אחי ! מה זה ? לא נתת לו כבוד בכלל...
אתה לא תאמין כמה זה יוסיף
אני רק מדמיין את זה ב3:00 נכנס פתאום ככה סנאר חייתי
עם השינוי בבייס-ליין אחי זה ייצא ענננק !


טוב הכניסה עם הווקאל אחלה וגם המשטח עם הפד הזה ברקע מצויין
ומתאים - אולי אפילו תחזק אותו קצת זה ייתן יותר עוצמה בקטע הזה
הופה - טוב אני שומע שהוא מתחזק פה לבד בהמשך ב3:13 שכח ממה
שאמרתי ...:) יא אללה מה שאמרתי קודם לגבי הסנאר
והבייס-ליין בכלל יהיה הרסני עם הפד הזה ששמת...
הממממ אולי תנסה להגביר למשטח את הריברב קצת ...
תגיד את האפקט
בווקאל - לקחת מהמקורי או ששיחקת עם זה לבד ?
הוא ממש יפה גם אם זה אתה וגם אם לא ...
אולי תוסיף עוד איזה פד גבוה - או אפילו לא משטח אלא איזה כינור
כזה שבהתחלה ב2:42 יהיה נמוך כזה כמו קונטרה-באס אם אתה יודע
על מה אני מדבר ואז שנכנס המשטח ב3:13 בוואליום גבוה
יותר תכניס את הכינור לטונים יותר גבוהים ...
סתם רעיון - אולי יישמע נחמד , אולי יהיה יותר מדי מורכב - תנסה תגיד איך יצא
:)

ההמשך יפה - ב3:55 יש לך את המשחק הזה ברקע של הצלילים שממשיך
גם עם כניסת הווקאל ... לא אהבתי את זה -תנסה לתת פה
משהוא אחר אולי ייצא יותר טוב ...
ב4:08 זה פשוט דורש כניסה של משטח ברקע אחי !
משהוא דומה למה שעשית ב3:13!
ממש האוזן שלי חיכתה שייכנס משטח והוא לא בא ...
:)
תנסה לשים תיראה איך ייצא...
האפקטים שמתחילים ב4:10 ברקע ונמשכים ומתפתחים עוד הרבה אח"כ
נשמעים סבבה אולי ב4:25 תוריד להם קצת את הוואליום ...

גם הצליל ב4:28 שנכנס אחלה ומתפתח יפה
ביחס הפוך לתופים ברקע - אחלה משחק עם זה
קטע מצויין
ובכלל הכניסה טובה ב4:55 !תנמיך קצת את המלודיה המובילה
הזה ... דורש וואליום נמוך יותר
הממממ פה דווקא צריך לשנות משהוא
נחמד אבל ב5:33 עוד פעם נכנס הצלילים\אפקטים האלה
ברקע שהיו קודם ולא אהבתי ושוב הם לא מתאימים וצורמים לי
באוזן קצת ...
מ4:55 הייתי מנסח את הקטע קצת מחדש ...

ב6:14 תקן אותי אם אני טועה אבל הכנסת שם משטח בוואליום ממש ממש נמוך
ולדעתי הקטע הזה צריך לבוא עוד הרבה קודם ...
ובכלל בוואליום יותר גבוה - תראה כמה עוצמת זה ייתן שם
...אם אני מדמיין משטח ואין שם - חובה שתוסיף בדיוק' ב6:14

שאמרתי ניסוח מחדש מ4:55 נראה לי הייתי מנסה להחליש מאוד את המלודיה הזאת - יענו העכשווית שעשית - המעיין הארד מלודי הזה
ולבנות עלייה לאט לאט מנגינה קצת שונה בתווים יותר
גבוהים ... כי המנגינה הזאת בכייף יכולה להיות מלודיית
רקע כמו בטראק של היבר אנד האמר - 5 מיליון מיילס
בכניסה של המלודיה המרכזית שנכנסת על מלודיה קיימת נמוכה
זה יצא להם נחמד לאללה - אתה מבין למה אני מתכוון ?
תנסה נראה לי זה יילך טוב ...


מ6:50 הולך אחלה אין לי מה להעיר כל כך
אולי תעלים את הערוצים אפילו קצת יותר בהדרגה ואיטיות אבל לא קריטי
יותר מדי ...בעיקרון יציאה טובה

קיצר ענננננק
באופן כללי
פשוט עננננק
אני ישמע את זה עוד הרבה אחי !
אני עוד לא שמעתי את המקורי - אני יוריד ויראה מה
ועד כמה שינית כי אם באמת התחלת פה הכל מחדש אז אחי באמת
נשמע ממש טוב - שיחקת אותה ...
מקצועי אחושרמוטה - הפתעת לאללה ... כמה זמן אתה מפיק כבר ?


בכל אופן סתם שתדעו - אני קונה רמקולים חדשים ומתחיל להפיק שוב פעם ...
כבר הכנתי מקום ל
KORG I-3
שלי ואפילו ניקיתי ממנו את האבק שעליו עוד מלפני הצבא ...
ואני משיג מחבר
MC-505
מודול פשוט פצצה אני מת עליו !!!
עולה חדש כזה יותר מ 4,000 שקל ורציתי כזה כבר הרבה זמן ...

טוב בכל אופן וורטקס אחי אני רוצה לדבר איתך על הטראק
הזה אחי ! אל תדאג אני יעזור לך לקדם אותו הלאה
ואני לא מתכוון מבחינת מורכבות מוזיקלית
תדבר איתי בפיאם ואני יסביר לך למה אני מתכוון
:)
ועוד משהוא - תזכיר לי איפה אתה גר ?
Vortex_SA
עובד 4 שנים נראה לי... עם הקיק באמת היו לי בעיות, הבעיה היא שאם הוא לבד הוא נשמע דיי מעפן כזה, אבל כשנכנסים כל התופים הוא נשמע הרבה יותר טוב, אני שוקל להכניס אותם בכניסה של הקיק, האפקט של ההייהאט הארון באמת צריך מרחב, אני יעבוד על זה, הבייס ליין פשוט טיפה קטוע, אני יסדר גם את זה, לשנות את הסאונד עצמו אני לא חושב... סאונד דיי טוב לדעתי, הרעיון הוא שיהיה מסונטז, הסנאר דורש באמת ווליום יותר גבוהה, זה יסודר, בכניסה השניה של הוקל הרעיון שלי היה להשאיר אותו עומד עם הבס לא משתנה, יוצר ציפייה כזו, אולי פד יוסיף, אגב הבנתי לאן אתה רוצה שהקטע הזה יגיע, משו כמו ט'רילסיקרס וכאלה, אני ניסיתי להגיע לכיוון של מרקו וי, יותר טכנו, נותן בראש... כמו ב
echoes
... קיצר... אייזיק?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement