|
Wie studeert waar? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| -=Freezel=- |
| quote: | Originally posted by ScuL
Typisch, ik ook. (3e jaar) |
Hee! Ik dus ook, nu stage lopen tot eind juni! :D |
|
|
| -=Freezel=- |
| quote: | Originally posted by Akira
Ik zit ook op de school voor communicatiesystemen In Utrecht !!! zo zo zitten er dus meerdere op!
Maar wat is het toch een verschrikkelijk kutschool zeg gelukkig is dit mijn laatste jaar en ben ik er van af...:) |
De nieuwe vorm van lesgeven is echt wel beter....je kiest een thema, je doet hierin een paar opdrachten en je haalt met gemak je punten :D.
De oude vorm zuigt hard ja |
|
|
| TranceFool |
| Ik doe net als Jappio bedrijfskunde op de Erasmus in Rotterdam :) |
|
|
| LightForce |
Voorlopig nog MBO middenkaderopleiding voor kantoorautomatisering op het scutos college te Utrecht. Bijna klaar! En dan hierna naar de Hogeschool van Utrecht voor een HBO Information Enginering, of HBO bedrijfs Management.
Ben er nog neit over uit.... |
|
|
| blighty |
Hi all,
Ik studeer klinische chemie aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen :)
Greetings,
Blighty |
|
|
| babbel |
| quote: | Originally posted by Chicane
IT aan de HRO in Rotterdam dus, metro Coolhaven
Is meer een mustafa ali ben osama schaapieneukinaarsie opleiding vanwege het extreem hoge aantal allochtonen die het ook niet gaan redden (is niet racistisch bedoeld, maar sommige zitten dus echt voor jan joker daar). Ik heb het er niet bepaald naar me zin maar goed, je moet toch wat he. |
Ik weet niet precies in welk jaar je zit maar zodra de stage er aankomt vallen heeeeeeeeeeel veel van dat soort mensen af ;)
Nog een paar maandjes en ik ben er gelukkig weg ;) |
|
|
| arjoderoon |
| studeer international business and management studies aan de hanzehogeschool in groningen. vorig jaar was het nog internation economics & business aan de RuG (groningen). volgend jaar misschien CE aan de hanze. |
|
|
| magrec |
Ce op saxion hogeschool ijselland (ja die van die fraude :p)
owja in deventer |
|
|
| Ding Chavez |
International Business aan de Universiteit van Tilburg
GreetZ, DC |
|
|
| Optimus |
| Communicatie in Den Haag aan Hogeschool InHolland |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Jappio
Lol daar zat ik vorig jaar dus ook :) Volgens mij is die school echt officieel de meest vrouw-loze-school in Nederland :rolleyes: |
EEN ONTZETTEND LEKKERE SECRETARESSE WOEIIII OMFG :eyes: :eyespop:
Daar zou heel de school wel overheen willen geloof ik
| quote: | Ik weet niet precies in welk jaar je zit maar zodra de stage er aankomt vallen heeeeeeeeeeel veel van dat soort mensen af ;)
Nog een paar maandjes en ik ben er gelukkig weg ;) |
2e jaars, met gigantisch veel vrijstellingen dus ik maak gemiddeld daar maar iets van 15 uur per week door :) |
|
|
| Dr. Kuipers |
| Bedrijfskundige Informatica aan Saxion Hogeschool Enschede |
|
|
|
|