|
Wie studeert waar? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Chicane
EEN ONTZETTEND LEKKERE SECRETARESSE WOEIIII OMFG :eyes: :eyespop:
Daar zou heel de school wel overheen willen geloof ik
|
Lol op de eerste verdieping toch? hehe die kan ik me ook nog wel herinneren jah ;)dat is 1 van de uitzonderingen :D Vorig jaar liepen er ook nog wel een paar (2 ofzo) lekkere studentes rond waarvan ik er 1 kende.. Voor de rest echt drama daar.. Alleen maar van die computernerds..
Dat is dit jaar toch beter geregeld (bedrijfskunde, hè petrus ;)) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Jappio
Dat is dit jaar toch beter geregeld (bedrijfskunde, hè petrus ;)) |
Rotterdamse kippetjes ownen! :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
ik studeer ook in Delft, Technische Bestuurkunde |
Alweer? :p |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by -=Freezel=-
TMA is een eitje, simpel verslagen schrijven. E-Business is moeilijk, ik ben daar maar mee gekapt na een week.
Wel een strebertje jij, veel studiepunten halen! :D :D |
mwa de opdrachten die ik nu voor E-Biz krijg zijn sterk te vergelijken met TMA moet ik zeggen. valt me allemaal nog reusachtig mee.. achja misschien heb ik ook gewoon een goeie groep :)
strebertje? ik ga voor mijn afstudeerstage ook nog eens TIC doen, in totaal dus 3 thema's :P hehe... E-Biz kan ik alleen niet volledig halen aangezien het 6 blokken bestrijkt. :rolleyes:
en met de studiepunten zit het verder wel snor :D |
|
|
| -=Freezel=- |
| quote: | Originally posted by ScuL
mwa de opdrachten die ik nu voor E-Biz krijg zijn sterk te vergelijken met TMA moet ik zeggen. valt me allemaal nog reusachtig mee.. achja misschien heb ik ook gewoon een goeie groep :)
strebertje? ik ga voor mijn afstudeerstage ook nog eens TIC doen, in totaal dus 3 thema's :P hehe... E-Biz kan ik alleen niet volledig halen aangezien het 6 blokken bestrijkt. :rolleyes:
en met de studiepunten zit het verder wel snor :D |
Je moet idd in een goede groep zitten. Ik zat in een wisselvallige waardoor het nogal eens klote samenwerken was.
Ik wist niet dat je een thema als afstudeerstage kon doen ??? :conf: Lijkt me wel een goede optie.
Ik heb TMA en TSEI (onderzoeksrapportje van 16 punten waar 2 maandjes werk in zit :D )en vind het verder wel best. Ik kom dik over mijn punten en ik vind het wel goed zo. :) |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by -=Freezel=-
School voor Communicatiesystemen - Hogeschool van Utrecht
(nieuwe naam wordt: Academie voor Digitale Communicatie) |
lol das wel een érg dure naam voor dat stelletje oproerkraaiers daar! |
|
|
| -=Freezel=- |
| quote: | Originally posted by M5
lol das wel een érg dure naam voor dat stelletje oproerkraaiers daar! |
dat d8 ik ook toen ik het voor het eerst las :D, klink wel erg professioneel :D |
|
|
| Kamaya |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
in dat verschrikkelijke wsn / zernike gebouw met die bagger kantine.... laten ze daar eens een vliegtuig op neer mikken! (no offence) |
Yup, al ben ik daar niet vaak te vinden....
collegezaal is trouwens wel erg relaxt, nieuwste/grootste v/d RUG, en die kantine is best te doen...
en het allerbelangrijkste, ik krijg zo nog eens wat beweging > 15 min fietsen... |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Kamaya
en het allerbelangrijkste, ik krijg zo nog eens wat beweging > 15 min fietsen... |
je zegt het mooi, maar volgens mij bedoel je: "Het is inderdaad een tering-eind door de regen tegen de wind in naar het wsn gebouw":p
of interpreteer ik je nou helemaal verkeerd?:)
ps. Me heeft alleen college in 't accademiegebouw of de harmonie (=loopafstand:D:D:D:D)
Grtz
WooT |
|
|
| Akira |
| dit wordt als het goed is ECHT mijn laatste jaar op de SVC en ga dan ook echt juichend weg van die school...Ja ik heb die thema's gezien en ontzettend veel colleges etc,De modules die ik worden aangeboden daarvan heb ik de meeste ook gedaan en vind het nou dus totaal geen goeie school.Vaak miscommunicatie etc... |
|
|
| -=Freezel=- |
| quote: | Originally posted by Akira
dit wordt als het goed is ECHT mijn laatste jaar op de SVC en ga dan ook echt juichend weg van die school...Ja ik heb die thema's gezien en ontzettend veel colleges etc,De modules die ik worden aangeboden daarvan heb ik de meeste ook gedaan en vind het nou dus totaal geen goeie school.Vaak miscommunicatie etc... |
Miscommunicatie is een standaard gebeuren daar, net als het lang moeten wachten op je tentamencijfer, feedback krijgen op je verslagen, geven van informatie door de docenten om met een case te starten enz enz ;) |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by total woot
je zegt het mooi, maar volgens mij bedoel je: "Het is inderdaad een tering-eind door de regen tegen de wind in naar het wsn gebouw":p
of interpreteer ik je nou helemaal verkeerd?:)
ps. Me heeft alleen college in 't accademiegebouw of de harmonie (=loopafstand:D:D:D:D)
Grtz
WooT |
zo van helpman naar het zernike is ing lang! lang leven lijn 15 of hopelijk binnenkort "De zernike express" |
|
|
|
|