|
Wie studeert waar? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Apoptosis |
4e Jaars Biomedische Wetenschappen aan de Vrije Universiteit (VU) in Amsterdam. Loop momenteel stage in het VU-ziekenhuis...
:) |
|
|
| Ruben_Dubbink |
Bedrijfseconomie aan de Hogeschool Windesheim te Zwolle. Op dit moment ben ik 4e jaars student. Na de vakantie wordt het afstuderen, en daarna ga ik misschien Bedrijfskunde studeren in Groningen.
GreetZ RubDub |
|
|
| Lemming |
| Communicatie- en informatiewetenschappen aan de Universiteit van Tilburg. |
|
|
| robin |
robin doet dit jaar examen vmbo, GL, sector techniek :)
volgend jaar naar ROC flevoland, > almere buiten, werktuigbouwkunde |
|
|
| Teal'k |
| Werktuigbouwkunde bij de TU Eindhoven |
|
|
| New Wave |
Ik studeer bij het GAK in apeldoorn.
Studie 'uitkeringen' :p |
|
|
| DJ_Siesta |
| ik studeer havo:D |
|
|
| LightForce |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
ik studeer havo:D |
goh wat is lezen af en toe moeilijk :rolleyes:!!
ik citeer: "Wie studeert WAAR" niet "WAT" :) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by LightForce
goh wat is lezen af en toe moeilijk :rolleyes:!!
ik citeer: "Wie studeert WAAR" niet "WAT" :) |
BOEHOEEEE!!!!
oja, das waar ook, nouja like iemand et boeit, heerenveen:) |
|
|
| Kamaya |
Ik studeer Bedrijfskunde aan de Rijks Universiteit Groningen
1e jr, btw |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by eXos
ik doe MAVO |
al 11 jaar... |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by Kamaya
Ik studeer Bedrijfskunde aan de Rijks Universiteit Groningen
1e jr, btw |
in dat verschrikkelijke wsn / zernike gebouw met die bagger kantine.... laten ze daar eens een vliegtuig op neer mikken! (no offence) |
|
|
|
|