return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
עדכון! (pg. 2)
View this Thread in Original format
YuVaL
חחחחחחחח..
מדהים איך שהוא חוזר וכולם מתחילים ללקק לו...

בנאדם, אמרתי לך לעזוב בגלל שאתה שיחקת אותה ותפסת מעצמך יותר מדי
זה שאתה גדול ממני ב6 שנים לא אומר כלום
ההתנהגות שלך הייתה אולי 6 שנים מתחתי...

נוריד בהזדמנות ונגיב
Gil Shwarts
דבר ראשון
אף אחד לא מלקק לי!
ואני לא הולך להגיב למה שכתבת כאן כי זה בדיוק מה שאתה רוצה שאני יעשה.
אבל יש לי חדשות בשבילך ילד
אני לא סופר אותך
ואף פעם לא ספרתי אותך
ואם לומר את האמת
כן, אני חושב שאני הרבה יותר טוב ממך
זכותי לא?


ד"א
חתימה יפה יש לך
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by DjChook
חיכיתי לתגובה כזאת ממך גיל
:)

בכל מקרה, בקשר לשיר, אחלה עבודה

לפי מה שאני זוכר הורדת קצת מהווקלים לא ?

או שזה הגיע לסוף וכבר הרצתי טיפה יותר שם

בקשר לסגנון, אני חושב שזה לא ממש
HARD TRANCE
לפחות איך שאני מגדיר אותו

לא יודע, כמו שרשמו בטרד של האומנים מתחילים, יש לך סטייל משלך :)


הורדתי קצת הרבה מהווקלים
השארתי רק את ה
euphoric paradise

ובעניין הסטייל משלי, לזה בדיוק אני שואף :)
תודה על התגובה.
Tarantula
וואוו... נגנבתי לגמרי, דבר ממש יפה עשית!#$#%^&:D :D :D
clubber@work
נראה לי שלפי רוב התגובות אתה לא כל-כך לא רצוי פה...

בקשר לטראק - ממש לא הסיגנון שלי
אבל בכל זאת הוא נשמע טוב והקטע שאתה משלב
וואקלים של חברה שלך - זה לפי דעתי חידוש מרענן

קיצר תמשיך בעבודה הטובה ואם תהיה סבבה אם כולם
או לפחות אם הרוב אז אין סיבה שלא ירצו
או שתרצה בעצמך להיות כאן
Gil Shwarts
תודה רבה
DjChook
השאלה מתי אנחנו רואים

Gil Shwartz feat. Shaharz VS T-A-R-A-N-T-U-L-A - French kiss (remake)


:crazy:
Flotser
אני מקשיב עכשיו...
ההתחלה בת בת זונה!!!
הבאסים טובים ככה , איזה סאונד, המשחק עם התופים בהתחלה גם שווה!!!

לא יודע אם הקטע ב
3:40
והנגינה שמתחילה, משתלב טוב עם הקטע העצבני לפני....

5:50
אני חשוב שהסינט המסובך הזה, קצת הורס.... הוא לא ברור מדי, וזה לא משתלב הכי עם הטופים ברקע לדעתי
עדיף לדעתי משהו יותר דומה לסינט מהאוריגינל, ..


אבל בעקרון זה הפקה בת זונה לדעתי,
ממש אהבתי את זה
פחות מנגינות אבל זה ח-ז-ק
Gil Shwarts
אני עדיין עובד על שיפורים של הקטע
משחק עם סנארים, כל מיני אפקטים ייחודיים לסינטי...
מקווה שיהיה טוב בסופו של דבר :)


צ'וק...
:)
DjChook
מה, זה יהיה מגניב
ואני בטוח שאלונה תשמח לתת ווקלים אכזריים תוך כדי תנוחה אהובה

Gil Shwarts
זה בסדר יש לי ווקליסטית ;)
Vortex_SA
נשמע טוב, אבל הטרבל שלך חזק במוגזמות אחי.... :)
יש אפקטים שהייתי מוריד, כמו הנורדליד שלך שעושה ריפיטים על אותו תו, זה קצת מעצבן ולא נשמע מוסיף... יש את הפעמון הזה, הסאונד שלו לא נשמע לי כל כך מתאים לסאונד הכללי של הטראק, מה שמתחיל להכנס ככה ב
5:34
נשמע מחוץ לטראק, עם הדיליי הזה... תנסה משחקים עם הדיליי, תתחיל עם דיליי קצר וככה תכניס אותו, תן עצירה קטנה, דיליי ארוך בעצירה, ואז תקטע אותו ותמשיך עם הדיליי שיש עכשיו, צריך להיות פצצה... בסך הכל נחמד...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement