|
עדכון! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
חחחחחחחח..
מדהים איך שהוא חוזר וכולם מתחילים ללקק לו...
בנאדם, אמרתי לך לעזוב בגלל שאתה שיחקת אותה ותפסת מעצמך יותר מדי
זה שאתה גדול ממני ב6 שנים לא אומר כלום
ההתנהגות שלך הייתה אולי 6 שנים מתחתי...
נוריד בהזדמנות ונגיב |
|
|
| Gil Shwarts |
דבר ראשון
אף אחד לא מלקק לי!
ואני לא הולך להגיב למה שכתבת כאן כי זה בדיוק מה שאתה רוצה שאני יעשה.
אבל יש לי חדשות בשבילך ילד
אני לא סופר אותך
ואף פעם לא ספרתי אותך
ואם לומר את האמת
כן, אני חושב שאני הרבה יותר טוב ממך
זכותי לא?
ד"א
חתימה יפה יש לך |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by DjChook
חיכיתי לתגובה כזאת ממך גיל
:)
בכל מקרה, בקשר לשיר, אחלה עבודה
לפי מה שאני זוכר הורדת קצת מהווקלים לא ?
או שזה הגיע לסוף וכבר הרצתי טיפה יותר שם
בקשר לסגנון, אני חושב שזה לא ממש
HARD TRANCE
לפחות איך שאני מגדיר אותו
לא יודע, כמו שרשמו בטרד של האומנים מתחילים, יש לך סטייל משלך :) |
הורדתי קצת הרבה מהווקלים
השארתי רק את ה
euphoric paradise
ובעניין הסטייל משלי, לזה בדיוק אני שואף :)
תודה על התגובה. |
|
|
| Tarantula |
| וואוו... נגנבתי לגמרי, דבר ממש יפה עשית!#$#%^&:D :D :D |
|
|
| clubber@work |
נראה לי שלפי רוב התגובות אתה לא כל-כך לא רצוי פה...
בקשר לטראק - ממש לא הסיגנון שלי
אבל בכל זאת הוא נשמע טוב והקטע שאתה משלב
וואקלים של חברה שלך - זה לפי דעתי חידוש מרענן
קיצר תמשיך בעבודה הטובה ואם תהיה סבבה אם כולם
או לפחות אם הרוב אז אין סיבה שלא ירצו
או שתרצה בעצמך להיות כאן |
|
|
| DjChook |
השאלה מתי אנחנו רואים
Gil Shwartz feat. Shaharz VS T-A-R-A-N-T-U-L-A - French kiss (remake)
:crazy: |
|
|
| Flotser |
אני מקשיב עכשיו...
ההתחלה בת בת זונה!!!
הבאסים טובים ככה , איזה סאונד, המשחק עם התופים בהתחלה גם שווה!!!
לא יודע אם הקטע ב
3:40
והנגינה שמתחילה, משתלב טוב עם הקטע העצבני לפני....
5:50
אני חשוב שהסינט המסובך הזה, קצת הורס.... הוא לא ברור מדי, וזה לא משתלב הכי עם הטופים ברקע לדעתי
עדיף לדעתי משהו יותר דומה לסינט מהאוריגינל, ..
אבל בעקרון זה הפקה בת זונה לדעתי,
ממש אהבתי את זה
פחות מנגינות אבל זה ח-ז-ק |
|
|
| Gil Shwarts |
אני עדיין עובד על שיפורים של הקטע
משחק עם סנארים, כל מיני אפקטים ייחודיים לסינטי...
מקווה שיהיה טוב בסופו של דבר :)
צ'וק...
:) |
|
|
| DjChook |
מה, זה יהיה מגניב
ואני בטוח שאלונה תשמח לתת ווקלים אכזריים תוך כדי תנוחה אהובה |
|
|
| Gil Shwarts |
| זה בסדר יש לי ווקליסטית ;) |
|
|
| Vortex_SA |
נשמע טוב, אבל הטרבל שלך חזק במוגזמות אחי.... :)
יש אפקטים שהייתי מוריד, כמו הנורדליד שלך שעושה ריפיטים על אותו תו, זה קצת מעצבן ולא נשמע מוסיף... יש את הפעמון הזה, הסאונד שלו לא נשמע לי כל כך מתאים לסאונד הכללי של הטראק, מה שמתחיל להכנס ככה ב
5:34
נשמע מחוץ לטראק, עם הדיליי הזה... תנסה משחקים עם הדיליי, תתחיל עם דיליי קצר וככה תכניס אותו, תן עצירה קטנה, דיליי ארוך בעצירה, ואז תקטע אותו ותמשיך עם הדיליי שיש עכשיו, צריך להיות פצצה... בסך הכל נחמד... |
|
|
|
|