return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
עדכון! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Sniper
ואללה אחי אהבתי תקטע!!!:]] באמת משו חזק

וחן דוגרי יכול להיות באמת משו טוב.. :]]
חחחחח

גיל גם אהבתי את הרמיקס שלך ל
Carte_Blanche

יש קצת זיוף במלודיה בו אבל עדיין אחלה דבר:]]
תמשיך ככה
Gil Shwarts
תודה אחי אבל זה לא זיוף זה פשוט משחק דיליי קטן :)
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Vortex_SA
נשמע טוב, אבל הטרבל שלך חזק במוגזמות אחי.... :)
יש אפקטים שהייתי מוריד, כמו הנורדליד שלך שעושה ריפיטים על אותו תו, זה קצת מעצבן ולא נשמע מוסיף... יש את הפעמון הזה, הסאונד שלו לא נשמע לי כל כך מתאים לסאונד הכללי של הטראק, מה שמתחיל להכנס ככה ב
5:34
נשמע מחוץ לטראק, עם הדיליי הזה... תנסה משחקים עם הדיליי, תתחיל עם דיליי קצר וככה תכניס אותו, תן עצירה קטנה, דיליי ארוך בעצירה, ואז תקטע אותו ותמשיך עם הדיליי שיש עכשיו, צריך להיות פצצה... בסך הכל נחמד...


הטרבל מוגבר בכוונה על מנת להעניק לקטע יותר כוח... ויותר צורה 'שטוחה', אם הייתי מוריד טיפה טרבל, זה היה נותן עומק לקטע, ואני לא רוצה את זה :)
מה שנכנס ב5:34 ונשמע מחוץ לטראק - נעשה בכוונה :)
הכל בלבלות בקטע הזה
חשבתי על משחקי דיליי, וזה גם מה שעשיתי בגירסא היותר חדשה..
אני עדיין עובד על זה (מה לעשות, קשה... חיחי)

תודה על התגובה.
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
הטרבל מוגבר בכוונה על מנת להעניק לקטע יותר כוח... ויותר צורה 'שטוחה', אם הייתי מוריד טיפה טרבל, זה היה נותן עומק לקטע, ואני לא רוצה את זה :)
מה שנכנס ב5:34 ונשמע מחוץ לטראק - נעשה בכוונה :)
הכל בלבלות בקטע הזה
חשבתי על משחקי דיליי, וזה גם מה שעשיתי בגירסא היותר חדשה..
אני עדיין עובד על זה (מה לעשות, קשה... חיחי)

תודה על התגובה.


זה נחוץ כל כך הרבה טרבל? כי ממילא כשמנגנים טראק על פול המיד מתגמד והטרבל והבס מתחזקים, אתה עובד עם קומפרסורים? כי אם לא תשים על הטראק איזה קומפרסיה טובה, ייתן לו יותר עוצמה בבום בום :)
Gil Shwarts
ברור שיש עליו קומפרסורים ידידי...
ועם הקומפרסורים, העליתי את הטרבל...
שים לב אבל שהעליתי טרבל רק לכמה ליינים מסויימים ולא לכל הטראק...
כי כמו שאמרת, כששומעים בפול... הבס משתלט, ואני לא רוצה את זה :)
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
ברור שיש עליו קומפרסורים ידידי...
ועם הקומפרסורים, העליתי את הטרבל...
שים לב אבל שהעליתי טרבל רק לכמה ליינים מסויימים ולא לכל הטראק...
כי כמו שאמרת, כששומעים בפול... הבס משתלט, ואני לא רוצה את זה :)


סבבה, כשתסיים סופית עם המיקס שגר הודעה... :)
Gil Shwarts
המיקס הסופי כנראה לא יהיה כאן עד שהחבר'ה מחו"ל יגידו לי מה קורה איתו :)
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
מה, זה יהיה מגניב
ואני בטוח שאלונה תשמח לתת ווקלים אכזריים תוך כדי תנוחה אהובה


וואיייייייייייייי תחשוב חן
ווקאלים של אלונה גונחת
עם המלודיה של גיל
והקצב המהיר שאני מכין

יכול להיות בנזונה לא?
Gil Shwarts
ומי הכשיר אותך לבנות מקצבים? :)
Shahar
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
ומי הכשיר אותך לבנות מקצבים? :)


כל התודות נתונות לך:)

Gil Shwarts
חפיף אחי
העיקר שלא תכין לי רמיקסים לעידן רייכל...
:D:D:D:D:D
Shahar
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
חפיף אחי
העיקר שלא תכין לי רמיקסים לעידן רייכל...
:D:D:D:D:D


חחחחחחחחחחח
למה למה ... ראית שהדבר האחרון שאני עובד עליו הוא לא ישראלי
ד"א הספקתי לשפר ולהוסיף..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement