return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
עדכון!
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
הקטע החדש לי, רמיקס נוסף לטראק מקורי שלי
גירסת ההארד טראנס
יש בו אלמנטים של פסיכודאליות אבל לא אלמנטים בולטים, אני חושב שהוא נוטה יותר לכיוון ההארד טראנס אבל לפי כמה ביקורות (טובות אני חייב לציין), הטראק הוא כביכול טק טראנס...

רוב הסאונדים שם הם מקוריים שלי, בנייה וסימפול שלי, כולל אפקטים.
למי שמכיר את האורגינל, את הווקלים עשתה החברה שלי, מורן זיכרי.


הגירסא הזו שונה ממה ששמתי ב
Amature DJ/Producer
לפי דעתי זו יותר טובה.
מה אתם חושבים?


Gil Schwartz - Euphoric Paradise (Hard Mix)


אוקיי הגירסא החדשה נמצאת פה גם...

Gil_Schwartz_-_Euphoric_Paradise-Harder_Mix.mp3


תגובות בבקשה
MoSH_MaN
אני מוריד
:)

דווקא ממה שזכור לי לא ממש אהבת את השיר הזה שלך
והיה לך קטעים יותר טובים אבל חפיף

נגיב בהזדמנות
GTG
Gil Shwarts
מתפתחים לטראק אחי :)
האמת שבאמת לא ממש אהבתי אותו
בגלל זה יש לו כל כך הרבה גירסאות :D
אבל למדתי לאהוב אותו
במיוחד את הגירסא הזו, ממש פסיכופטית :)
Major_X
אחי רק רציתי להגיד לך
שממש אהבתי את שני הרימקסים הקודמים שלך
וגם את הקול של חברה שלך! :-)
קבל ח"ח
שחרר פה עוד רימקסים כשיהיה לך
אייל.
NaOren
מוריד עכשיו...
וטוב לראות אותך אחי
Gil Shwarts
תודה חבר'ה,
טוב להיראות
NaOren
ואאאאוי אחי...
שיא היפה...
אני מקווה שתמשיך להעלות פה דברים שאתה עושה אני אוהב לשמוע את זה...
Gil Shwarts
תודה,
אני לא מוציא בכמויות...
מה שאני באמת חושב שיפה ושווה שמיעה, אני מניח שאני ישים כאן לינק.
יש כמה וכמה פרוייקטים שאני עובד עליהם במקביל שכוללים גם רמיקסים.

והפרוייקט הכי חשוב, לעזור לשחר להתמקצע ב
reason :)
Scorchio
אני אישית לא מבין למה עזבת
אני שומע את הטראק עכשיו
האמת הסגנון שונה לגמרי ממה שציפיתי אבל לטובה

תמשיך ככה
DjChook
downloading...

Gil Shwarts
עזבתי כי היו כאן חילוקי דעות קשים ביותר והשמצות עליי ועל מה שאני עושה/חושב...
אז פשוט הסכמנו שאני יעזוב את הפורום הזה
ולמרות שעבר דיי הרבה זמן, עדיין יש כאן אנשים שממשיכים להשמיץ אותי בלי שום סיבה מוצדקת.
אחד מהאנשים האלה כבר לא מוד כאן, בגלל זה טיפה יותר נוח לי לחזור כי עכשיו לא יהיה מי שסתם יסגור לי את הטרדים, מי שישחק אותה גבר עליי למרות שאני גדול ממנו ב6 שנים


תודה על התגובה ד"א..
DjChook
חיכיתי לתגובה כזאת ממך גיל
:)

בכל מקרה, בקשר לשיר, אחלה עבודה

לפי מה שאני זוכר הורדת קצת מהווקלים לא ?

או שזה הגיע לסוף וכבר הרצתי טיפה יותר שם

בקשר לסגנון, אני חושב שזה לא ממש
HARD TRANCE
לפחות איך שאני מגדיר אותו

לא יודע, כמו שרשמו בטרד של האומנים מתחילים, יש לך סטייל משלך :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement