|
קבלו אותי במחיאות כפיים סוערות :)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
ממצב חבר'ה ?
נעים מאוד להכירכם....
אני חדש פה :)...
קוראים לי אליאור [ שוקי ,בקיצור :) ]
בן 13 אם זה מעניין מישהו...
ממממ...איך עוד להכיר את עצמי ?...
מממ....בעיקרון אני מת על
ScouseHouse, הטראנסים שב UK...
קבוצות כמו UltraBeat, BCD Project, FNP
ודי ג'יים כמו Lee Butler, Kira והרבה אחרים :)
אני אוהב גם קצת טראנסים רגילים...
DJ Tiesto
Svenson & Gielen
DuMonde
וכו'...
אני גם מכין רמיקסים, אבל תאמת, הם לא משהו [ אני יתן לכם לינקים ]
אני DJ [ בערך ]...לבינתיים מתקלט במסיבות קטנות, של חברים, מסיבות של השכבה שלי וכו'...
סבבה להיות פה [ סוף סוף ]...ואני מקווה להישאר כאן עוד הרבה זמן. |
|
|
| Sniper |
welc0me
i'm elad ben david
have fun |
|
|
| coby |
ברוך הבא אחי .. אני קובי
סוף סוף מישהו קטן מימני הגיע :D :disbelief |
|
|
| TinkerbeL |
ברוך הבא!!!
אני טלי... |
|
|
| DjChook |
חחח קובי, זה לא יפה
ברוך הבא בכל מקרה אחי |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by coby
ברוך הבא אחי .. אני קובי
סוף סוף מישהו קטן מימני הגיע :D :disbelief |
חחחחחחחח צחוקים איתך קוביי
ברוך הבא אחי אני איתמר
have fun!!!!!!!!!! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
שלום שלום
welcome aboard! we r glad to have u here!!!
אני אורן
ולדעתי אתה בחרת את ה-פורום להיות בו! :D
בכל מקרה, אתה מוזמן להציג את עצמך בטרד
meet the crew
אה כן! ועוד משהו!
דירבאלק!!! תהיה פעיל פה! כי מלא פה מצטרפים, משאירים הודעה וחצי, ונעלמים! |
|
|
| KrazyDJs |
LMAFO....
ברור שאני הולך להיות כאן פעיל....:rolleyes: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
LMAFO....
ברור שאני הולך להיות כאן פעיל....:rolleyes: |
ואללה סבבה!!!!!!
אגב, אמרת שאתה די ג'יי
יש לך סגנון מסויים שאתה מתקלט? |
|
|
| KrazyDJs |
מממ...
בעיקרון,, מה שהולך עכשיו..
אני יודע שלרוב איפה שאני מתקלט [ מסיבות ביתיות קטנות ] לא הולך פסיכודלי, גואה או הארד-טראנס
אז אני מתחיל איתם חלש שם קצת רמיקסים של גרסאות פופ ממוסחר ומגעיל...
אחר כך שם פשוט את כל השירםי הממוסחרים שכולם מכירים
ובסוף בסוף, שם קצת טראנסים שיוציא תעצבים :) |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
מממ...
בעיקרון,, מה שהולך עכשיו..
אני יודע שלרוב איפה שאני מתקלט [ מסיבות ביתיות קטנות ] לא הולך פסיכודלי, גואה או הארד-טראנס
אז אני מתחיל איתם חלש שם קצת רמיקסים של גרסאות פופ ממוסחר ומגעיל...
אחר כך שם פשוט את כל השירםי הממוסחרים שכולם מכירים
ובסוף בסוף, שם קצת טראנסים שיוציא תעצבים :) |
ואאלללה יפפהה איזה דוגמאות של טראקים בישבלך זה להוציא את העצבים? |
|
|
|
|