|
קבלו אותי במחיאות כפיים סוערות :) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אאהההה
שחכתי להגיד גם שאני לא ממש חכם, ואני די שרוט בראש [ לאורך ולרוחב, בצורה של דולפין ]
אז צריכםי להסביר לי כמו לילד מטומטם :)...
חחחח
כן, עכשיו הבנתי...
אני פשוט לא מבןי, למה אתה חושב שאתה צודק ? :)...
כי בעיקרון - אתה לא...
כמו הרבה מאוד אנשיים שחושבים כמוני [ כל אלו שלא אוהדים את בני יהודה, הרבה מאוד כאלו ] |
אני שם לב...
שתגדל תבין :D |
|
|
| KrazyDJs |
חחח
איזה חידוש :)
שתגדל תבין...אהבתי....:eek: |
|
|
| AnthemFreak |
רועי אתה הולך הרבה למשחקים של בני יהודה?????????
ו.. אתה מכיר את משפחת סולמי????
וברוך הבא אליאור אחי!!!
קוראים לי שירן (בן, אז שלא יעלו לך רעיונות) אני התחלתי בעסק הדי ג'יי בערך בגיל שלך.. אולי שנה פחות...
ובוא אני יגיד לך.. יחסית לגיל שלך אתה במצב טוב מאוד!!
שיהיה לך הצלחה בעסק ואני מקווה שתהנה פה!! |
|
|
| YuVaL |
Weeeeeeee
מישהו יותר קטן ממני
כבוד...
אהלן אחי
יובל, בן 15 מגדרה...
מקווה שתהנה פה עם כל הסרוטים (והסרוטות גם)ואם אתה אוהב מוסיקה באמת כמו שאתה מראה שאתה אוהב
אני בטוח שאתה תהנה פה מאוד.. ומבטיח לך שתוך חודש חודשיים אתה 24 שעות בפורום הזה
:eek: :D ;) |
|
|
| KrazyDJs |
מממ
נראה לי ההתכוונת שרוטים :)
בכל מקרה, אני כבר כאן 12 שעות ביממה
גם טוב, נכון ?
בכל מקרה...תודה על המזלט"ים
דא
"א
שירן, לא עולים לי רעיונות...
יש לי חברה...:) |
|
|
| DjChook |
אבל אם בני יהודה ניצחו את מכבי תא
ומכבי תא ניצחה את חיפה
מה זה אומר ? |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בוא אני יפשט את זה בשבילך טיפה יותר...
בני יהודה > עירוני ראשון לציון > בית"ר ירושלים > מכבי חיפה > מנצסט'ר יונייטד
יש מבין?? :D |
רועייי אחי למרות שבמשחק בין מנ'צסטר לחיפה שיחקו הקבוצה הצעירה שלהם אז מה יש לך להגיד בכך???? |
|
|
| KrazyDJs |
חחחחחחח
כל אחד מתחיל להתפלסף לי כאן...
אקיצר
תודו באמת
מכבי חיה הקבוצה הכי טובה בישראל
הגיעו לליגת האלופות
ניצחו את מנצ'סטר
לקחו פעמיים ברצף וכנראה גם 3 השנה אליפות...
עזבו שטויות...
ישראל רוצה ירוק :)
:toothless |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by itamarsan
רועייי אחי למרות שבמשחק בין מנ'צסטר לחיפה שיחקו הקבוצה הצעירה שלהם אז מה יש לך להגיד בכך???? |
יש לי להגיד בכך שתחשוב שוב על מה שכתבת עכשיו...
כי זה סתם דפיקות
למי אכפת עם מי הם שיחקו!!
וחן...
זה אומר שמכבי תל אביב יותר טובה מחיפה אבל פחות טובה מבני יהודה
בני יהודה עדיין טובה יותר מחיפה... :) |
|
|
| Tarantula |
מצטערת על ההתעקבות.. אבל
ברוך הבא על הפורום!$@@#%$
אתה תהנה בפורום החיי והתוסס
שלנו 1000 אחוז:D :D :D :D
אא.. ודרך אגב
אני אלונה, הבת השולטת של הפורוום@#$@#$%^$
%:D :D :D :crazy: :crazy: :tongue2 :tongue2 :happy2: :happy2: |
|
|
| KrazyDJs |
| נעים מאוד להכיר גם אותך אלונה... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
ישראל רוצה ירוק :)
:toothless |
יכול להיות טוב:]] |
|
|
|
|