|
קבלו אותי במחיאות כפיים סוערות :) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Trance man |
אחח כשאני הייתי בן 13 הייתי שומע פרודיג'י כל היום..
Music For The Jilted Generetion
אלו היו הימים...
;)
סתם, ברוך הבא אח שלו אני ירון.. |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
welcome
אני ברק ואני שמח לראות אנשים כמוך פה, אני מבין שאתה ממש שרוף על טראנס ועל כל הסצנה הזאת, אם כן אז אתה הולך להנות פה בטירוף.......כולם פה חברה טובים ואוהבים לעזור (חוץ מרועי, הוא סתם נבלה), אבל הוא אוהד בני יהודה אז נוותר לו
לא סתםםםםםם כולם פה עשר
:gsmile: :gsmile: :gsmile: |
|
|
| KrazyDJs |
חח
תודה שאתם גורמים לי להרגיש כמו בבית :)
מממ, בעעעע
תאמת, אני בבית :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
כולם פה חברה טובים ואוהבים לעזור (חוץ מרועי, הוא סתם נבלה), אבל הוא אוהד בני יהודה אז נוותר לו
|
חחחחחחחח אל תגיד שלא כיף לראות איתי משחקים
חבר שלך כמעט בכה מאיך שצחקנו על מכבי :)
צריך מתישהו לשבת עוד פעם
פעם הבאה שאתם באים לעודד תקראו לנו :D |
|
|
| KrazyDJs |
בעעע
אתם קשי קליטה :)...
מכבי חיפה - אלופים
סוף פסוק, משפט ועמוד פוליו כתוב בכתב יד. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
בעעע
אתם קשי קליטה :)...
מכבי חיפה - אלופים
סוף פסוק, משפט ועמוד פוליו כתוב בכתב יד. |
שמכבי חיפה יהיו אלופים
אבל הם עדיין הפסידו לבית"ר ירושלים... :rolleyes:
פעמיים!!!!!
גועל נפש בשידור חי!!!
בני יהודה אימפריה!!!!!!!!!!! |
|
|
| KrazyDJs |
בל בינתיים, איפה בני יהודה, שכל שנה נאסקת על ירידה לליגת המשנה
ואיפה מכבי חיפה, שנאבקת על תארים כל שנה
וניצחה את מנצ'סטר יונייטד 3-0. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
בל בינתיים, איפה בני יהודה, שכל שנה נאסקת על ירידה לליגת המשנה
ואיפה מכבי חיפה, שנאבקת על תארים כל שנה
וניצחה את מנצ'סטר יונייטד 3-0. |
בוא תסתכל על זה ככה... :)
חיפה ניצחה את מנצ'סטר 3-0
בית"ר ניצחה את חיפה 1-0
ראשון לציון זיינה את בית"ר 4-0
בני יהודה זיינה את ראשון לציון 4-1
מכאן נובע בני יהודה יותר טובה ממנצ'סטר :D |
|
|
| KrazyDJs |
חחחחח
כנראה שהתיאוריה שלך נכונה
אבל אם בני יהודה יותר טובים ממנצ'סטר
גם מכבי חיפה יותר טובים מבני יהודה
או שהתבלבלתי, וזה יוצא אותו דבר...כאילו, שתי הקבוצות שוות ?
אהה...לא יול להיות... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
חחחחח
כנראה שהתיאוריה שלך נכונה
אבל אם בני יהודה יותר טובים ממנצ'סטר
גם מכבי חיפה יותר טובים מבני יהודה
או שהתבלבלתי, וזה יוצא אותו דבר...כאילו, שתי הקבוצות שוות ?
אהה...לא יול להיות... |
בוא אני יפשט את זה בשבילך טיפה יותר...
בני יהודה > עירוני ראשון לציון > בית"ר ירושלים > מכבי חיפה > מנצסט'ר יונייטד
יש מבין?? :D |
|
|
| KrazyDJs |
אאהההה
שחכתי להגיד גם שאני לא ממש חכם, ואני די שרוט בראש [ לאורך ולרוחב, בצורה של דולפין ]
אז צריכםי להסביר לי כמו לילד מטומטם :)...
חחחח
כן, עכשיו הבנתי...
אני פשוט לא מבןי, למה אתה חושב שאתה צודק ? :)...
כי בעיקרון - אתה לא...
כמו הרבה מאוד אנשיים שחושבים כמוני [ כל אלו שלא אוהדים את בני יהודה, הרבה מאוד כאלו ] |
|
|
|
|