return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
קבלו אותי במחיאות כפיים סוערות :)
View this Thread in Original format
KrazyDJs
ממצב חבר'ה ?
נעים מאוד להכירכם....
אני חדש פה :)...

קוראים לי אליאור [ שוקי ,בקיצור :) ]
בן 13 אם זה מעניין מישהו...

ממממ...איך עוד להכיר את עצמי ?...
מממ....בעיקרון אני מת על
ScouseHouse, הטראנסים שב UK...
קבוצות כמו UltraBeat, BCD Project, FNP
ודי ג'יים כמו Lee Butler, Kira והרבה אחרים :)

אני אוהב גם קצת טראנסים רגילים...
DJ Tiesto
Svenson & Gielen
DuMonde
וכו'...

אני גם מכין רמיקסים, אבל תאמת, הם לא משהו [ אני יתן לכם לינקים ]
אני DJ [ בערך ]...לבינתיים מתקלט במסיבות קטנות, של חברים, מסיבות של השכבה שלי וכו'...


סבבה להיות פה [ סוף סוף ]...ואני מקווה להישאר כאן עוד הרבה זמן.
Sniper
welc0me
i'm elad ben david
have fun
coby
ברוך הבא אחי .. אני קובי


סוף סוף מישהו קטן מימני הגיע :D :disbelief
TinkerbeL
ברוך הבא!!!

אני טלי...
DjChook
חחח קובי, זה לא יפה

ברוך הבא בכל מקרה אחי
itamarsan
quote:
Originally posted by coby
ברוך הבא אחי .. אני קובי


סוף סוף מישהו קטן מימני הגיע :D :disbelief

חחחחחחחח צחוקים איתך קוביי
ברוך הבא אחי אני איתמר
have fun!!!!!!!!!!
HyPeRSoNiC
שלום שלום
welcome aboard! we r glad to have u here!!!

אני אורן
ולדעתי אתה בחרת את ה-פורום להיות בו! :D

בכל מקרה, אתה מוזמן להציג את עצמך בטרד
meet the crew

אה כן! ועוד משהו!
דירבאלק!!! תהיה פעיל פה! כי מלא פה מצטרפים, משאירים הודעה וחצי, ונעלמים!
KrazyDJs
LMAFO....
ברור שאני הולך להיות כאן פעיל....:rolleyes:
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by KrazyDJs
LMAFO....
ברור שאני הולך להיות כאן פעיל....:rolleyes:


ואללה סבבה!!!!!!

אגב, אמרת שאתה די ג'יי

יש לך סגנון מסויים שאתה מתקלט?
KrazyDJs
מממ...
בעיקרון,, מה שהולך עכשיו..
אני יודע שלרוב איפה שאני מתקלט [ מסיבות ביתיות קטנות ] לא הולך פסיכודלי, גואה או הארד-טראנס
אז אני מתחיל איתם חלש שם קצת רמיקסים של גרסאות פופ ממוסחר ומגעיל...

אחר כך שם פשוט את כל השירםי הממוסחרים שכולם מכירים

ובסוף בסוף, שם קצת טראנסים שיוציא תעצבים :)

Shahar
איזה ציוד יש לך?
itamarsan
quote:
Originally posted by KrazyDJs
מממ...
בעיקרון,, מה שהולך עכשיו..
אני יודע שלרוב איפה שאני מתקלט [ מסיבות ביתיות קטנות ] לא הולך פסיכודלי, גואה או הארד-טראנס
אז אני מתחיל איתם חלש שם קצת רמיקסים של גרסאות פופ ממוסחר ומגעיל...

אחר כך שם פשוט את כל השירםי הממוסחרים שכולם מכירים

ובסוף בסוף, שם קצת טראנסים שיוציא תעצבים :)

ואאלללה יפפהה איזה דוגמאות של טראקים בישבלך זה להוציא את העצבים?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement