return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
טרד צבא + שאלה למורן
View this Thread in Original format
clubber@work
מצטער על הטרד החדש אבל לא מצאתי את הקודם
שדיברנו בו על הצבא קומבינות וכאלה...

קיצר
יש לי שני חברים שמסיימים עכשיו קורס חובשים
ורוצים להגיע להדרכות אבל בגלל היחידות שלהם עושים להם בלאגנים
אז אם אתה יכול לקמבן משהו בשבילם :D :D :D
איתמר וגלעד מקורס אורי

ועוד משהו...
אני כנראה מגויס לגולני יש מצב אתה משיג לי ח"ע
חום???

תודה!
Hell_Copter
אחי אני יחליק על זה הפעם ואני סומך על מורן שברגע שיענה לך שיעיף את הט'רד קיבינימאט
אבל פעם הבאה שלח לו פי אם...
כי זה ט'רד שנוגע רק אליו!!
clubber@work
למה אחי?
הטרד על הצבא נעלם אז זה אחד חדש...
באותו נושא שתוך כדי שאלתי שאלה ספציפית את מורן
נשמע הגיוני לא?

לא משנה סליחה

אבל אם כבר הפכתי את זה לטרד על צבא
אז מי באמת מתכונן להיות קרבי ואם כן למה?
ואם הוא מורעל או שהוא הולך רק "כי חייבים"

אני תמיד רציתי לשרת בקרבי באיזה סיירת או משהו אבל בינתיים לא יצא
אז אני בדרך לחי"ר רגיל ואם כבר חי"ר רגיל אז גולני
לא יודע למה תמיד זאת היתה החטיבה שנראתה לי
אחרי פול גיבושים שלא עברתי או חתמתי ויתורים
החלטתי בסוף ללכת על "החלום" וחתמתי עוד ויתור על צנחנים
(מאז אנשים מסתכלים עלי מוזר...)
Trance man
דוקא טוב שיש טרד כזה על צבא, נא לא למחוק! :)

clubber@work אז
גם אתה לפני גיוס?!
חשבתי אני היחיד פה שסתם מתבטל לפני הגיוס :D
מתי אתה מתגייס?
אני מתגייס ב6.4
מיועד לתותחנים..
אבל כמובן שאני לא רוצה את זה..
כרגע אני מנסה להוריד פרופיל..
אמרתי שיש לי מיגרנות, הבאתי אישורים מרופא משפחה ונוירולוג ועוד מעט יש לי תור לעוד נוירולוג..
בקיצור אני מקוה יורידו לי פרופיל ל64 על זה, כי מזה לא בא לי על קרבי..
לפני שנה אמרתי שלא אכפת לי ללכת לקרבי, אבל עכשיו שאני רואה חברים שלי שטוחנים ולא רואים בית ולעומתם חברים שלי הג'ובניקים שחוזרים כל יום ועושים חיים אני מעדיף להיות ג'ובניק כמובן!

באיזה גיבושים היית?
אני הייתי בגיבוש סטילי"ם/דבורים ולא עברתי כי לא היה לי מוטיבציה..ראסמי אין לי שום מוטיבציה להתגייס למשהו קרבי..
אני לא מבין למה אתה רוצה גולני? אם כבר אתה רוצה קרבי איכותי אז לך על צנחנים...
clubber@work
ידעתי שמשהו טוב יצא מזה!

קיצר אני הייתי אמור להתגייס בנובמבר אבל בגלל הגיבושים דחו לי
את הגיוס...
לצערי הרב אני פסול יום סיירות (אל תשאל איזה סעיף הכי מצחיק בארץ..)
הייתי בטייס עד ירפ"א ב'
חובלים עברתי אבל חתמתי ויתור - נראה תפקיד מעפן כזה ללחוץ על כפתורים כל היום
עשיתי גיבוש צוללות כדי לקבל ראיון לאגוז אבל בגלל
שלא הייתי ביום סיירות אז לא הגיע לי לקבל אותו..
אז אני ועוד חברה עשינו שם שכונה
בסוף ניגשתי לגיבוש צנחנים\דובדבן
בקטע של הכושר הלך לי פצצה אבל בראיון הלך גרוע המילואימניק לא
אהב אותי נראה לי...
נתן לי ציון של 1 מ10!!!
קיצר אז עברתי אבל לצנחנים - ואז הגעתי למסקנה
שעדיף כבר גולני - ננסה להגיע לפלס"ר (שהוא מספר 1 מבין כל שאר החטיבות)
או לאגוז - חוץ מזה בגולני יש חברה טובים (לפחות כמה...)
וחברים שלי שהתגיסו לצנחנים אומרים שדווקא שם יש פול חברה על הפנים אז אמרתי ננסה משהו אחר...

תגיד איך העברת את הזמן עד עכשיו אני מתתי כבר!
הייתי מת להתגייס אבל דווקא עכשיו ככול שזה מתקרב אני
קצת מפחד מזה וכבר לא כל כך בא לי להתגייס
djGoosh
אני הפוך ממכם :) אני ג'ובניק
אבל במקום הכי לא מתאים לג'ובניקים
קוראים לזה מז"י (מפקדת זרוע היבשה)
אם תהיו בקרבי ותיפלו תגיעו לשמה :)
אני מיועד להיות מש"ק ביטחון מידע (שדה בשם הישן)
ועושה קורס בבה"ד 15
כבר 4 חודש בצבא...


נ.ב אתם צעירים
Sniper
שאלה:

שלחתי תמנילה שלי לפני חודשיים אם לא יותר
אני אמור לקבל מכתב משו שיגיד לי
לאן אני אמור ללכת
??
DjChook
אודייי תענה לי באייסיקיו
Q-PiXeL
אופס, כרגע הקפצתי תת'רד הקודם
:)

אז תענו לי גם שם בבקשה...
Trance man
quote:
Originally posted by clubber@work
שעדיף כבר גולני - ננסה להגיע לפלס"ר (שהוא מספר 1 מבין כל שאר החטיבות)
או לאגוז - חוץ מזה בגולני יש חברה טובים (לפחות כמה...)
וחברים שלי שהתגיסו לצנחנים אומרים שדווקא שם יש פול חברה על הפנים אז אמרתי ננסה משהו אחר...

תגיד איך העברת את הזמן עד עכשיו אני מתתי כבר!
הייתי מת להתגייס אבל דווקא עכשיו ככול שזה מתקרב אני
קצת מפחד מזה וכבר לא כל כך בא לי להתגייס


פייי איזה סיפור עבר עליך..אתה ממש גיבושניק אה?:)
אבל למה גולני לכל הרוחות?
לגולני הולכים כל הערסים וכל המפגרים, זה ידוע אחי, ברור שיש יוצאים מן הכלל..אבל זה הרוב..
אם כבר לא צנחנים..אז לא יודע, תלך לנח"ל או אפילו גבעתי...

תזכיר לי רק למה אתה רוצה קרבי? בשביל להגן על המדינה או בשביל הכבוד העצמי שלך? שתוכל להגיד לנכדים שלך שהיית בקרבי? (אני לא שופט אותך או משו, סתם אני שואל)...

מתי התאריך גיוס שלך???

ואיך העברתי את הזמן? שמע הייתי בחו"ל עם חברים, הייתי 4 פעמים באילת, ואולי עוד פעם ב11 באפריל
:rolleyes:
ואני עובד..שמע ה10 חודשים האחרונים היו הכי טובים בחיים שלי בינתיים..אבל באמת עכשיו כבר אני מת להתגייס, כי כולם בצבא ומשעמם..
:whip:

Trance man
quote:
Originally posted by djGoosh
אני הפוך ממכם :) אני ג'ובניק
אבל במקום הכי לא מתאים לג'ובניקים
קוראים לזה מז"י (מפקדת זרוע היבשה)
אם תהיו בקרבי ותיפלו תגיעו לשמה :)
אני מיועד להיות מש"ק ביטחון מידע (שדה בשם הישן)
ועושה קורס בבה"ד 15
כבר 4 חודש בצבא...


נ.ב אתם צעירים


אחי תסביר לי איך נפלת מקרבי? זה מעניין אותי מאוד
:D
clubber@work
quote:
Originally posted by Trance man
פייי איזה סיפור עבר עליך..אתה ממש גיבושניק אה?:)
אבל למה גולני לכל הרוחות?
לגולני הולכים כל הערסים וכל המפגרים, זה ידוע אחי, ברור שיש יוצאים מן הכלל..אבל זה הרוב..
אם כבר לא צנחנים..אז לא יודע, תלך לנח"ל או אפילו גבעתי...

תזכיר לי רק למה אתה רוצה קרבי? בשביל להגן על המדינה או בשביל הכבוד העצמי שלך? שתוכל להגיד לנכדים שלך שהיית בקרבי? (אני לא שופט אותך או משו, סתם אני שואל)...

מתי התאריך גיוס שלך???

ואיך העברתי את הזמן? שמע הייתי בחו"ל עם חברים, הייתי 4 פעמים באילת, ואולי עוד פעם ב11 באפריל
:rolleyes:
ואני עובד..שמע ה10 חודשים האחרונים היו הכי טובים בחיים שלי בינתיים..אבל באמת עכשיו כבר אני מת להתגייס, כי כולם בצבא ומשעמם..
:whip:


תשמע תמיד 2 החטיבות הכי טובות היו צנחנים וגולני
ונח"ל וגבעתי אחריהם
ובין צנחנים וגולני יש את התחרות מי יותר טוב - ולמרות שלצנחנים צריך לעבור גיבוש גולני עומדת איתה באותה רמה
חוץ מזה אחי היה באגוז אז קצת הורעלתי על גולני...

למה אני רוצה קרבי?
אז ככה - תמיד ידעתי שאני אלך לקרבי
2 האחים הגדולים שלי היו ונראה היה לי טבעי שגם אני אלך
חוץ מזה תמיד הייתי מורעל על סיירות וכאלה
לעשות פעולות מעניינות ואימונים מיוחדים
וכן גם כדי להגן על המדינה ולתרום - שלא להזכיר את זה שזה שרות חובה ועדיף להוציא ממנו את המיטב
וברור שגם הכבוד משחק תפקיד אבל לא בשביל להגיד:"אני קרבי"
אלא יותר בקטע של היחידות "גולני כבוד" ולא "תבעט בי" (גבעתי)
אבל מה שממש לא - לא כדי לספר לילדים ולנכדים אני אפילו לא חושב בכיוון הזה מה גם שאין מישהי בינתיים...

אני מתגייס ב23 במרץ וגם אני עבדתי עד היום !
פרשתי מהעבודה וגם מקבל פיצויים !!!
הייתי באילת גם רציתי חו"ל פעמיים (הולנד,יון)
אבל לא יצא ביאוס
קיצר עכשיו חודש לישון בבית
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement