| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מה הפז"מ שלך ?
במידה והתגייסת ... ? |
4 חודשים
וזה לא נראה לי הגיוני שאתה שנתיים בצבא ומאמין לכל הסטיגמות האלה
ואולי יש לך חבר בגולני שסובל ואחד בצנחנים שנהנה אבל זה ממש לא קשור
כי תכלס העבודה בכל גדודיי החיר בדיוק אותו דבר רק הגיזרה שונה
וכל הסטיגמות המפגרות האלה שבגולני קבא 48 וצנחנים אנשים טובים זה חרטא כי בכל מקום יש חארות ובכל מקום יש אנשים סבבה הכל שאלה בגישה שאתה בא ובאנשים שאתה מתחבר לשם
ואני מתייחס לגדודים לא לסיירות |
|
|