return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
טרד צבא + שאלה למורן (pg. 3)
View this Thread in Original format
DjNumShum
quote:
Originally posted by luckystrike
מה הפז"מ שלך ?
במידה והתגייסת ... ?


4 חודשים

וזה לא נראה לי הגיוני שאתה שנתיים בצבא ומאמין לכל הסטיגמות האלה
ואולי יש לך חבר בגולני שסובל ואחד בצנחנים שנהנה אבל זה ממש לא קשור
כי תכלס העבודה בכל גדודיי החיר בדיוק אותו דבר רק הגיזרה שונה
וכל הסטיגמות המפגרות האלה שבגולני קבא 48 וצנחנים אנשים טובים זה חרטא כי בכל מקום יש חארות ובכל מקום יש אנשים סבבה הכל שאלה בגישה שאתה בא ובאנשים שאתה מתחבר לשם
ואני מתייחס לגדודים לא לסיירות
luckystrike
quote:
Originally posted by clubber@work
מורן!
טוב שלא שחטת את גולני!
נכון יש את גדוד 51 שקב"א 48 זה שיא שם
אבל 13 סביר
ו12 זה גדוד מעולה - המסייעת שלו היא בין המסייעות הטובות ביותר כבר כמה שנים



דבר ראשון גדוד 51 באמת דפ"רניקים אחד אחד
גדוד 13 - איך אתה יכול להגיד שהוא טוב ?
אני לא מדבר על מבצעיות אני מדבר על אנשים נורמלים
שהולכים להעביר איתך יום-יום שלוש שנים מהשירות !
הפלוגה של גולני שעכשיו פירקו בגלל ההתנהגות והמופרעות שלה
וכל הזובורים שהם עושים לצעירים שלה שם היא מגדוד 13 ופירקו
את כל הפלוגה !!! אתה יודע איזה תקדים זה ?
לפרק פלוגה בצה"ל ככה רק בגלל האנשים הדפוקים שבה ומה שהם עושים ?!?!

תראה לי פלוגה אחת בצנחנים שזה היה קורה בה ...

גם גדוד 12 הוא לא מציאה מבחינת אנשים
ד"א ההוא שירה את ה
RPG
על החיילים שלו - זה היה מגדוד 12 ...
אבל בלי קשר אני לא מדבר על מבצעיות כמו שאמרת
אלא על אנשים ... מה לעשות סטיגמות סטיגמות
אבל עובדות מדברות בעד עצמם ...

לגבי אגוז - צודק מאה אחוז אחלה חבר'ה אחלה אנשים
ואחי זאת המומחיות שלהם שלשמה הקימו את היחידה - לוחמת
גרילה ...
:)
למרות שיצאנו מלבנון אין מה להגיד צריך להעריך את היחידה
הזאת לדעתי - סיירת אגוז היא אחלה סיירת ואי אפשר לזלזל ...




quote:
Originally posted by DjNumShum
4 חודשים

וזה לא נראה לי הגיוני שאתה שנתיים בצבא ומאמין לכל הסטיגמות האלה
ואולי יש לך חבר בגולני שסובל ואחד בצנחנים שנהנה אבל זה ממש לא קשור
כי תכלס העבודה בכל גדודיי החיר בדיוק אותו דבר רק הגיזרה שונה
וכל הסטיגמות המפגרות האלה שבגולני קבא 48 וצנחנים אנשים טובים זה חרטא כי בכל מקום יש חארות ובכל מקום יש אנשים סבבה הכל שאלה בגישה שאתה בא ובאנשים שאתה מתחבר לשם
ואני מתייחס לגדודים לא לסיירות


דבר ראשון לא אני אמרתי שיש שם קב"א 48 אלא קלאבר ודבר שני
הוא לא רחוק מהמציאות ...
ולא אמרתי שיש לי חבר שסובל וחבר שנהנה מאיפה אתה מביא את ההמצאות
האלה ? פעם הבאה תצטט בבקשה ...
וגם אני הייתי רוצה להיות שנתיים בצבא אבל אני עדיין לא
כולה שנה וחצי - שזה סה"כ כפול 4 פז"מך ...

וגדודי החי"ר הם לא אותו דבר אל תזיין לי את השכל - בצנחנים
האנשים ברמה אחרת לגמרי ואני מדגיש את הקטע הזה - ושוב
תקרא למעלה מה כתבתי פה בפוסט לקלאבר ...
מן הסתם עצם זה שבצנחנים יש גיבוש אז רק אנשים
שרוצים להיות בצנחנים ובקרבי יגשו לגיבוש הזה לעומת
גולני שכל ארס מעפן עם פרופיל קרבי משובץ לשם
גם אם הוא לא רוצה - כמו הרבה שם בהתחלה
...
אני מכיר את גולני מספיק טוב כדי לדעת מה אני אומר
ועוד פעם אני לא מדבר על מבצעיות אלא על אנשים שמשרתים
איתך ומעבירים איתך שלוש שנים ...
תחשוב על זה ...

בלי קשר שגולני לא כאלה גרועים - פשוט בשנה הראשונה הם קצת
דפוקים עד שהמפקדים מחנכים אותם ... ואני יצטט לך את
המפקד שלהם שדיבר איתי שהעברתי להם אימון - "צריך לשבור
להם את הצורה ולפרק את כולם אחד אחד ולהרכיב מחדש" כי
ככה החבר'ה מבינים ...
DjNumShum
quote:
Originally posted by luckystrike
דבר ראשון לא אני אמרתי שיש שם קב"א 48 אלא קלאבר ודבר שני
הוא לא רחוק מהמציאות ...
ולא אמרתי שיש לי חבר שסובל וחבר שנהנה מאיפה אתה מביא את ההמצאות
האלה ? פעם הבאה תצטט בבקשה ...
וגם אני הייתי רוצה להיות שנתיים בצבא אבל אני עדיין לא
כולה שנה וחצי - שזה סה"כ כפול 4 פז"מך ...

וגדודי החי"ר הם לא אותו דבר אל תזיין לי את השכל - בצנחנים
האנשים ברמה אחרת לגמרי ואני מדגיש את הקטע הזה - ושוב
תקרא למעלה מה כתבתי פה בפוסט לקלאבר ...
מן הסתם עצם זה שבצנחנים יש גיבוש אז רק אנשים
שרוצים להיות בצנחנים ובקרבי יגשו לגיבוש הזה לעומת
גולני שכל ארס מעפן עם פרופיל קרבי משובץ לשם
גם אם הוא לא רוצה - כמו הרבה שם בהתחלה
...
אני מכיר את גולני מספיק טוב כדי לדעת מה אני אומר
ועוד פעם אני לא מדבר על מבצעיות אלא על אנשים שמשרתים
איתך ומעבירים איתך שלוש שנים ...
תחשוב על זה ...

בלי קשר שגולני לא כאלה גרועים - פשוט בשנה הראשונה הם קצת
דפוקים עד שהמפקדים מחנכים אותם ... ואני יצטט לך את
המפקד שלהם שדיבר איתי שהעברתי להם אימון - "צריך לשבור
להם את הצורה ולפרק את כולם אחד אחד ולהרכיב מחדש" כי
ככה החבר'ה מבינים ...


אוקיי עזוה צנחנים בגלל שעוברים לזה גיבוש
אבל חטיבות החיר האחרות גולני גבעתי ונחל בדיוק אותו חרא
אתה באמת חושב שממיינים לגולני לגדוד 51 דפרניקים?
תאמין לי שלא ככה ממיינים בצבא ואני מכיר מספיק אנשים בגולני בגדוד 51 עם קבא 54+
luckystrike
quote:
Originally posted by DjNumShum
אוקיי עזוה צנחנים בגלל שעוברים לזה גיבוש
אבל חטיבות החיר האחרות גולני גבעתי ונחל בדיוק אותו חרא
אתה באמת חושב שממיינים לגולני לגדוד 51 דפרניקים?
תאמין לי שלא ככה ממיינים בצבא ואני מכיר מספיק אנשים בגולני בגדוד 51 עם קבא 54+


לפני רגע אמרת שצנחנים וגולני זה אותו חרא
...

עכשיו אני מבין שהבנת שזה לא נכון ?













ולגבי נחל וגולני וכדומה - אותו סיפור חיילים שרוצים
קרבי בדרך כלל יבקשו נח"ל ובנח"ל האנשים יותר איכותיים
לעומת גולני שנופלים שם חבר'ה שלא רוצים קרבי
למה בד"כ לא יבקשו את זה ברמת הביקוש של הנח"ל ..
לא אני המצאתי את הצבא - זה עובדות בשטח ...
תיכף תגיד לי שמי שבמג"ב זה פרופסורים לעתיד ...
clubber@work
quote:
Originally posted by luckystrike
ולגבי נחל וגולני וכדומה - אותו סיפור חיילים שרוצים
קרבי בדרך כלל יבקשו נח"ל ובנח"ל האנשים יותר איכותיים
לעומת גולני שנופלים שם חבר'ה שלא רוצים קרבי
למה בד"כ לא יבקשו את זה ברמת הביקוש של הנח"ל ..
לא אני המצאתי את הצבא - זה עובדות בשטח ...
תיכף תגיד לי שמי שבמג"ב זה פרופסורים לעתיד ...


מורן פה אתה די טועה...
גולני היא היחידה הלא התנדבותית הכי מבוקשת!
יותר מגבעתי ויותר מנח"ל
יש יחס של 1 מ3 לגיוס לשם...

ונכון באמת בגולני יש משמעת חזקה כי שוברים את האנשים והופכים אותם לחיילים ולבני אדם - וזה הרעיון
בסה"כ יש שם אחלה חברה - אני מכיר הרבה שמתגייסים איתי לשם
וגם כמה ממחזורים קודמים
ובכל יחידה יש את החרא
אני שהייתי בכמה גיבושים ראיתי איזה סוציומטים חארות לקחו לחובלים
ואיזה ערסים ומסכנים לקחו לצנחנים
גם חברים שלי שמשרתי ב202 שנחשב לגדוד מספר 1 של צנחנים אומרים שיש אצלהם הרבה חרא שהם לא יודעים איך הם התקבלו בכלל
אבל תמיד יש גם את החברה הטובים שאליהם אפשר להתחבר
ואני שאמרתי על הקב"א 48 לגדוד 51 אמרתי את זה בתור סטיגמה
שלפעמים מוכיחה את עצמה...

ונכון הסמל שירה את הטיל היה מ12 - אבל זה לא אומר שכולם שם מסטולים
אולי בגלל זה הוא רק סמל ולא הגיע לקצונה
קיצר אל תפסול אותם כי יש בהם אחלה חברה
וגם כל ה"ערסים" הם גם בסה"כ חברה טובים שרק צריכים להתאפס על עצמם
ומי שימשיך להיות חרא - בהמשך המסלול שאר האנשים ידאגו לחנך אותו...
luckystrike
quote:
Originally posted by clubber@work
מורן פה אתה די טועה...
גולני היא היחידה הלא התנדבותית הכי מבוקשת!
יותר מגבעתי ויותר מנח"ל
יש יחס של 1 מ3 לגיוס לשם...

ונכון באמת בגולני יש משמעת חזקה כי שוברים את האנשים והופכים אותם לחיילים ולבני אדם - וזה הרעיון
בסה"כ יש שם אחלה חברה - אני מכיר הרבה שמתגייסים איתי לשם
וגם כמה ממחזורים קודמים
ובכל יחידה יש את החרא
אני שהייתי בכמה גיבושים ראיתי איזה סוציומטים חארות לקחו לחובלים
ואיזה ערסים ומסכנים לקחו לצנחנים
גם חברים שלי שמשרתי ב202 שנחשב לגדוד מספר 1 של צנחנים אומרים שיש אצלהם הרבה חרא שהם לא יודעים איך הם התקבלו בכלל
אבל תמיד יש גם את החברה הטובים שאליהם אפשר להתחבר
ואני שאמרתי על הקב"א 48 לגדוד 51 אמרתי את זה בתור סטיגמה
שלפעמים מוכיחה את עצמה...

ונכון הסמל שירה את הטיל היה מ12 - אבל זה לא אומר שכולם שם מסטולים
אולי בגלל זה הוא רק סמל ולא הגיע לקצונה
קיצר אל תפסול אותם כי יש בהם אחלה חברה
וגם כל ה"ערסים" הם גם בסה"כ חברה טובים שרק צריכים להתאפס על עצמם
ומי שימשיך להיות חרא - בהמשך המסלול שאר האנשים ידאגו לחנך אותו...


מה שאמרת על גולני בהתחלה נכון חלקית וזה רק בגלל שמה לעשות
רוב הארץ שלנו בנוייה מאמחה - וזה גם אפשר לראות על האנשים
שמנהלים לנו את המדינה ועל הבוחרים שלהם...
זה שרובנו חיים בבועה ולא מכירים הרבה מהאמחה שיש כאן זה מראה
על המציאות - יותר מ70 אחוז מהמדינה כאלה
והם אלה שמבקשים גולני בדרך כלל ...
פשששש נשמע גזעני אבל לא נורא ...

באמת בכל יחידה יש את החרא אבל בגולני יש הרבה ממנו
שמה צהובים נחשבים לחרא בעייני האמחה כי היחס שם הפוך ...

ולא יודע מה איתך אבל זה בדיחה הדברים שאתה אומר על חובלים
חובלים קורעים את התחת שלהם הכי הרבה ובשלבים הראשונים
סוגרים בקורס שלהם יותר מטייסים - 28 כמעט כל הזמן ...
אני מכיר מספיק חובלים כדי להגיד לך שהם לא סוציומטיים ...
בקשר לגיבוש שלא עברת של הצנחנים על מה הוא נתן לך ציון כזה נמוך ?
מה אמרת לו ?
1
מתוך 10 זה אכזריות אחי ...


דרך אגב אתה צודק הארסים שם באמת חבר'ה בסדר בסופו של דבר
אבל לוקח זמן לאפס אותם ותמיד יהיו שם בעיות ...
תלוי עם איזה חבר'ה אתה מעדיף לשרת אחי ...
clubber@work
quote:
Originally posted by luckystrike


ולא יודע מה איתך אבל זה בדיחה הדברים שאתה אומר על חובלים
חובלים קורעים את התחת שלהם הכי הרבה ובשלבים הראשונים
סוגרים בקורס שלהם יותר מטייסים - 28 כמעט כל הזמן ...
אני מכיר מספיק חובלים כדי להגיד לך שהם לא סוציומטיים ...
בקשר לגיבוש שלא עברת של הצנחנים על מה הוא נתן לך ציון כזה נמוך ?
מה אמרת לו ?
1
מתוך 10 זה אכזריות אחי ...


אחי אני לא מדבר בקורס חובלים אלא על הגיבוש גם אני עברתי ואני לא סוציומט כל הזמן עזרתי - ויש עוד כאלה אבל גם מלא פלצנים סוציומטים מתקבלים - היה לי אחד במחלקה שהיה כזה חרא הרס לכולם וכולנו דירגנו אותו נמוך בסוציומטרי אבל בכל זאת הוא עבר
קיצר מגיעים לשם הרבה חארות (רק חכמים)
ושמע לפעמים באמת ה"צהובים פלצנים"
ויכול להיות שהקורס שלהם הופך אותם לבני אדם כי אני מכיר הרבה אנשים שעברו שאני אישית הייתי פותר אותם משירות בצבא בכלל שהגיעו לשם
ואני כשעברתי ואמרו לי "כל הכבוד" וכאלה
אמרתי תודה אבל אני רוצה לחתום ויתור
כי לא היה מתאים לי התפקיד הזה
אני טיפוס יותר פעיל :)


ועברתי את הגיבוש צנחנים
אבל לא לדובדבן כמו שרציתי
קיצר חיכיתי שעה לראיון בסוף הגיבוש - הם איבדו את הדפים שלי אז הייתי צריך למלא שוב
קיצר אז עד שנכנסתי כבר הייתי מת מעייפות
ואז הוא התחיל לשאול שאלות והתקיל אותי כמה פעמים
כמו לדוגמא:אתה מספר להורים שלך הכל?
מה לדוגמא לא תספר להם?
למה בתור אדם שרוצה לתרום למדינה ולהיות קרבי אף פעם לא התנדבת לתנועת נוער?
קיצר ראיתי שהוא לא אוהב אותי במיוחד
והתקבלתי לשם רק בזכות הגיבוש הפיזי
הייתי כל הזמן ראשון - אז החליפו לי לשק יותר כבד
גם איתו הגעתי ראשון - עודדתי אנשים שהיו על סף פרישה
והחזקתי להם את השקים כדי שיכלו לנשום כמה שניות..
גם את האלונקה תמיד סחבתי והחלפתי - זה הגיע למצב שהמפקדים רושמים את מי שהגיע ראשון - אז אתה צריך לצעוק את המספר שלך - אחרי כמה פעמים הם כבר זיהו אותי לבד
וכבר רשמו אותי פול...
קיצר מילואימניק בצבא יכול לדפוק אותך בקלות זה ממש מבאס

אחרי זה גיליתי שיש לי קומבינות ואני רק צריך לסיים את הגיבוש יחטיות צנחנים ויקחו אותי לדובדבן - אבל הדרך הזאת נראית לי מסריחה
אז החלטתי לחתום ויתור וללכת לגולני בתקווה לפלס"ר
luckystrike
quote:
Originally posted by clubber@work


אחרי זה גיליתי שיש לי קומבינות ואני רק צריך לסיים את הגיבוש יחטיות צנחנים ויקחו אותי לדובדבן - אבל הדרך הזאת נראית לי מסריחה
אז החלטתי לחתום ויתור וללכת לגולני בתקווה לפלס"ר


גיבוש יחט"יות בצנחנים הוא קריעת תחת רצינית ...

טוב שיהיה בהצלחה בקשר לפלס"ר !
אני תופס מפלס"ר גולני את הסיירת הכי טובה אחרי מטכ"ל שייטת ...
yahel222
קראתי חלק קטן מהטרד ותגובתי
קודם כל גולני היא לא חטיבה טובה
וגדוד 13 שאמרת שהוא טוב רק לפני שבוע פירקו שם את הפלוגה הרובאית אם שמעת.....אז....תבין לבד
ואם כבר הנח"ל נחשבת לחטיבה טובה
אבל זה לא משנה היום כולם חי"ר שריון תותחנים כולם עושים אותו דבר
היום גם תותחנים עושים טירונות 05 של חי"ר...

ומורן תביא לי ח"ע לבן...בחיים לא ראיתי

ואני פרופיל 72
גובניק

וגוש אוי איזה נורא זה מז"י...אבל התפקיד די טוב לא
clubber@work
quote:
Originally posted by yahel222
קראתי חלק קטן מהטרד ותגובתי
קודם כל גולני היא לא חטיבה טובה
וגדוד 13 שאמרת שהוא טוב רק לפני שבוע פירקו שם את הפלוגה הרובאית אם שמעת.....אז....תבין לבד
ואם כבר הנח"ל נחשבת לחטיבה טובה
אבל זה לא משנה היום כולם חי"ר שריון תותחנים כולם עושים אותו דבר
היום גם תותחנים עושים טירונות 05 של חי"ר...


אחי גדוד 13 נחשב טוב - אבל יש מצב שיהיה מחזור דפוק
אם לא שמעת או לא ידעת גם מטכ"ל של אוגוסט הם בלאי
אבל במסלול הם ישתפרו אני מניח...
חוץ מזה פירקו אותם כי הם עשו הרבה בלאגנים
הם היו הותיקה והם הציקו לצעירים וכאלה
ולכן מהמחזור הקרוב יאחדו את הצעירים והותיקים כדי שלא יווצר מצב כזה
בכלל כל השם של גולני בלאגניסטים בא מגורמים שונים בכלל מהאנשים ששם
המרד שהיה - היה בגלל שהחיילים לא סמכו על המפקד
אז אתה צריך להסתכל על הסיבות
וחי"ר עושים 07
ונח"ל לא משהו בכלל (מבחינה מבצעית לעומת גולני)
חוץ מזה גם פירקו את מסייעת 890 של צנחנים לפני שנה ככה
אז מה?
קורה שיש מחזור בלאגניסטי

DjNumShum
quote:
Originally posted by luckystrike
לפני רגע אמרת שצנחנים וגולני זה אותו חרא
...

עכשיו אני מבין שהבנת שזה לא נכון ?


לא אני בטוח עדיין שהכל אותו חרא ובצנחנים יש מלא חרא
ולי יש חבר אחד בגולני סיים עכשיו אימון מתקדם הבן אדם קבא 55 ומבסוט מהאנשים ואומר שאחלה חברה
ויש לי חבר בצנחנים שבא לי בוכה כל שבוע על כמה האנשים סוציומטים שם
luckystrike
טוב סדרת ציטוטים שלך שסותרים את עצמם ...


בתחילה הכל אותו חרא לדבריך :
quote:
Originally posted by DjNumShum
גם בגולני תהיה הנאה תאמין לי שגולני וצנחנים זה בדיוק אותו חרא
חוץ משהם עושים 3 שבועות קורס צניחה... נראה לי זה 3 שבועות


אח"כ הבנת שבגלל שלצנחנים עושים גיבוש אז באים לשם רק אנשים שרוצים קרבי
ולא כאלה שמתים להיות ג'ובניקים ומכריחים אותם :
quote:
Originally posted by DjNumShum
אוקיי עזוב צנחנים בגלל שעוברים לזה גיבוש
אבל חטיבות החיר האחרות גולני גבעתי ונחל בדיוק אותו חרא


אח"כ חזרת לזה שזה אותו דבר :
quote:
Originally posted by DjNumShum
לא אני בטוח עדיין שהכל אותו חרא


פה נתת הסבר למה לא קובעים לפי חבר אחד שסובל פה ונהנה שם :
quote:
Originally posted by DjNumShum

ואולי יש לך חבר בגולני שסובל ואחד בצנחנים שנהנה אבל זה ממש לא קשור


ופה בדיוק הבאת כזה מקרה ... :
quote:
Originally posted by DjNumShum
ולי יש חבר אחד בגולני סיים עכשיו אימון מתקדם הבן אדם קבא 55 ומבסוט מהאנשים ואומר שאחלה חברה
ויש לי חבר בצנחנים שבא לי בוכה כל שבוע על כמה האנשים סוציומטים שם




מישהוא פה צריך להיסגר על עצמו ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement