|
טרד צבא + שאלה למורן (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| clubber@work |
| quote: | Originally posted by Sniper
שאלה:
שלחתי תמנילה שלי לפני חודשיים אם לא יותר
אני אמור לקבל מכתב משו שיגיד לי
לאן אני אמור ללכת
?? |
אחי רק אם אתה מתאים ורוצה יחידות התנדבותיות כמו טייס
יום סיירות (ממיין מטכ"ל שייטת חובלים)
או סטילים וצנחנים
אם אתה הולך לכללי אז אתה לא יודע לאן אתה מגוייס עד שתקבל תאריך סופי
בדרך כלל הם נותנים את האפשרות הראשונה שבחרת בעדיפות עליונה |
|
|
| Trance man |
תשמעו לכל מי שיש לו שאלות בסיסיות בקשר לצבא כדאי לבקר ב"פורום מתגייסים" של תפוז..יש שם גם הרבה מאמרים נחמדים על מה שעושים בצבא בתכלס ועל הטירונות,מנילות,תאריכים, סרבנות פינוי, טלפונים ובקיצור כל מה שצריך לדעת על הצבא..כדאי להכנס..
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/m...shim.asp?id=164
אני בזמן האחרון שורץ שם הרבה זמן..:D
clubber@work:
למה לא טסת לחו"ל? חבל אתה תתחרט על זה כשתהיה בצבא :)
ותגיד אם אני עובד בעבודה חצי שנה אני אמור לקבל פיצויים כשאני עוזב????? |
|
|
| clubber@work |
| quote: | Originally posted by Trance man
תשמעו לכל מי שיש לו שאלות בסיסיות בקשר לצבא כדאי לבקר ב"פורום מתגייסים" של תפוז..יש שם גם הרבה מאמרים נחמדים על מה שעושים בצבא בתכלס ועל הטירונות,מנילות,תאריכים, סרבנות פינוי, טלפונים ובקיצור כל מה שצריך לדעת על הצבא..כדאי להכנס..
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/m...shim.asp?id=164
אני בזמן האחרון שורץ שם הרבה זמן..:D
|
וואלה גם אני מה הניק שלך?
clubber@work:
| quote: | Originally posted by Trance man
למה לא טסת לחו"ל? חבל אתה תתחרט על זה כשתהיה בצבא :)
ותגיד אם אני עובד בעבודה חצי שנה אני אמור לקבל פיצויים כשאני עוזב????? |
לא יצא לי אולי עדיין יש סיכוי להולנד...
ולא אתה צריך לעבוד שנה ורק אז מגיעים לך פיצויים |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by clubber@work
יש לי שני חברים שמסיימים עכשיו קורס חובשים
ורוצים להגיע להדרכות אבל בגלל היחידות שלהם עושים להם בלאגנים
אז אם אתה יכול לקמבן משהו בשבילם :D :D :D
איתמר וגלעד מקורס אורי
ועוד משהו...
אני כנראה מגויס לגולני יש מצב אתה משיג לי ח"ע
חום???
תודה! |
דבר ראשון אין כזה דבר ח"ע חום - יש כחול,אדום,לבן,ירוק,שחור ...
הצבעים האחרים זה צבעים בלבד ולא מסמן שום הבדל בח"ע והם בעובי
של נייר ושווים לתחת ...
מעצבן אותי שאנשים הולכים איתם שזה בולט מהכיס כי זה לא נכון מבחינה
טיפולית - הח"ע נועד להציל חיים לא לעשות רושם ...
מי שהולך עם ח"ע בחוץ - צעיר ...
זה דבר ידוע - צעירים הולכים עם הקצה בחוץ כי הם יענו בהתלהבות מהעניין ...
לגבי שתי החברים שלך - דבר ראשון באיזה יחידות הם ?
יש יחידות מפורשות שהב"הד לא מאושר להוציא מהם להדרכה
דבר שני חבל שאתה אומר את זה עכשיו כי הייתי אחראי על
המבדקים שהיו לפני שבועיים והייתי יכול להוציא אותם ...
בכל מקרה אני יכול לעזור אני רק צריך להגיע לבה"ד ועם הסיפוח ייקח
לי ככה בערך חודש עד שאני יגיע לשם ... |
|
|
| luckystrike |
גולני חרא של יחידה וכולם יודעים את זה ...
לגבי הפלס"ר שלהם - הוא הפלס"ר הכי טוב בצה"ל וגם יותר טוב מאגוז ...
הפלס"ר של גולני גם מטכ"לי והוא אמור להיות השני בחשיבותו אחרי סיירת
מטכ"ל ...
אבל בחיים ואני אומר שוב כמעט בחיים לא תצליח להגיע אליו מגולני הרגיל ...
מעט מאוד ממש אחוז קטן מאלה שבפלס"ר גולני הגיעו מגולני עצמם - כולם
שם נפילי טייס\שייטת\מטכ"ל - אנשים סוסים , ממש חיות ואתה אפילו
לא עשית יום סיירות ...
בלי קשר שהאנשים בפלס"ר הזה מאוד איכותיים ואין כמעט העדפה לחבר'ה מגולני עצמו ... עכשיו לא שאני אומר שאין סיכוי לגמרי פשוט
כמעט ואין סיכוי לגמרי ...
99.9
אחוז
:)
לגבי השאלה מה הסיבות ללכת לקרבי - אז כל הג'ובניקים למינהם
ואני לא מזלזל באף אחד כי גם אני לא רץ בשטחים ויורה
בערבים אבל אין הם פשוט אלה שדואגים לזה שנחיה פה כל יום ...
לא ייאמן כמה זה נכון ובאמת מי שיכול שיילך ...
חבר שלי הראה לי סרט שנתנו לו לצלם במבצע שהם יצאו לעצור
שתי מבוקשים ונתנו לו אישור מיוחד להביא מלצמה למבצע
- זה מרעיל אחושרמוטה כולם עם ההסואה שם
ובאמצע נפלה לו המצלמה כי ירו עליהם וממש רואים יריות באוויר
והמצלמה ככה ממשיכה לצלם את המ"מ צועק עליהם להתכופף וכולם במחבוא
מתכופפים ... בסוף חילצו אותם מהמחבוא והם הרגו את שני המבוקשים
שניים שעשו כבר 20 פיגועים בארץ ... קיצר באמת הם שומרים
עלינו ולא מעריכים אותם מספיק - אני מדבר על קרביים בכלל ...
ובחזרה לגולני - בחיים אל תגיע לשם סמוך עליי אתה תבכה על
היום שהחלטת על זה...
| quote: | Originally posted by djGoosh
נ.ב אתם צעירים |
פחחחחחחחחחחחחחח
אתה 4 חודש בצבא ואתה מעז לקרוא למישהוא צעיר ????
יא צ'ונג לך תכין קפה אנחנו צמאים !!!
איזה קטע - 4 חודש עלובים ואתה עוד מדבר ???
אתה עוד מריח מהבקו"ם ...
| quote: | Originally posted by clubber@work
תשמע תמיד 2 החטיבות הכי טובות היו צנחנים וגולני
ונח"ל וגבעתי אחריהם
ובין צנחנים וגולני יש את התחרות מי יותר טוב - ולמרות שלצנחנים צריך לעבור גיבוש גולני עומדת איתה באותה רמה
חוץ מזה אחי היה באגוז אז קצת הורעלתי על גולני...
|
מה אתה עושה צחוק ???
על מה אתה מדבר ?
הגדודים של הנח"ל שמים את גולני בכיס הקטן ...
הסיירות של גולני שזה הפלס"ר ואגוז באמת יותר טובים מהסיירות
של הנח"ל אבל אתה לא הולך לסיירות במילא אז תאמין לי
שתימנע להגיע לגולני ...
לגבי אח שלך שהיה באגוז - מה אתה משווה ?
אגוז אחלה יחידה סה"כ - קורעים את התחת אבל באמת יש שם אנשים
טובים ולא תמצא שם כמעט אמחה וארסים ושטויות כאלה ...
ועוד משהוא - גולני בחיים לא באותה רמה של הצנחנים ...
| quote: | Originally posted by Trance man
תשמעו לכל מי שיש לו שאלות בסיסיות בקשר לצבא כדאי לבקר ב"פורום מתגייסים" של תפוז..יש שם גם הרבה מאמרים נחמדים על מה שעושים בצבא בתכלס ועל הטירונות,מנילות,תאריכים, סרבנות פינוי, טלפונים ובקיצור כל מה שצריך לדעת על הצבא..כדאי להכנס..
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/m...shim.asp?id=164
אני בזמן האחרון שורץ שם הרבה זמן..:D
|
הסתובבתי עכשיו ודיפדפתי בפורום לא מעט הוא על הפנים ...
אנשים זורקים שם כל כך הרבה שטויות ורובם שם אפילו
לא התגייסו וסתם זורקים שמועות כמו שאנשים פה עושים ורובם
לא נכונות ...
סתם פורום מעפן - אל תלמדו משם דברים לא נכונים |
|
|
| DjNumShum |
עזבו אותכם חארטות
כל הצבא הזה חרא אחד גדול לא משנה איפה תיפלו אתם תיבכו
גולני צנחנים או סיירת גולני
תאמינו לי שתבכו
אז לא משנה איפה תגיעו פשוט תנסו לעשות תמקסימום ולהוציא את הדברים החיוביים
רות סוף |
|
|
| luckystrike |
זה נכון חלקית ...
תאמין לי שבגולני הם יבכו מספיק ...
בצנחנים יהיו דמעות אבל תהיה גם הנאה ... |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
לגבי השאלה מה הסיבות ללכת לקרבי - אז כל הג'ובניקים למינהם
ואני לא מזלזל באף אחד כי גם אני לא רץ בשטחים ויורה
בערבים אבל אין הם פשוט אלה שדואגים לזה שנחיה פה כל יום ...
לא ייאמן כמה זה נכון ובאמת מי שיכול שיילך ...
חבר שלי הראה לי סרט שנתנו לו לצלם במבצע שהם יצאו לעצור
שתי מבוקשים ונתנו לו אישור מיוחד להביא מלצמה למבצע
- זה מרעיל אחושרמוטה כולם עם ההסואה שם
ובאמצע נפלה לו המצלמה כי ירו עליהם וממש רואים יריות באוויר
והמצלמה ככה ממשיכה לצלם את המ"מ צועק עליהם להתכופף וכולם במחבוא
מתכופפים ... בסוף חילצו אותם מהמחבוא והם הרגו את שני המבוקשים
שניים שעשו כבר 20 פיגועים בארץ ... קיצר באמת הם שומרים
עלינו ולא מעריכים אותם מספיק - אני מדבר על קרביים בכלל ...
|
ראסמי
רק הסיפורים זה דבר מרעיל
אח שלי כל פעם חוזר עם סיפורים על השטחים ואיך הם מתעללים בערבים ומבצעים שלהם
אני בכיתה י' ואני רוצה ללכת לקרבי |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by NyKoN
ראסמי
רק הסיפורים זה דבר מרעיל
אח שלי כל פעם חוזר עם סיפורים על השטחים ואיך הם מתעללים בערבים ומבצעים שלהם
אני בכיתה י' ואני רוצה ללכת לקרבי |
תאמין לי טוב מאוד שככה כולם יהיו יהיה טוב ...
דרך אגב ההוא מצנחנים גדוד אפעה 890 שעכשיו כל הזמן
כותבים עליהם בעיתונים ... |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by luckystrike
זה נכון חלקית ...
תאמין לי שבגולני הם יבכו מספיק ...
בצנחנים יהיו דמעות אבל תהיה גם הנאה ... |
גם בגולני תהיה הנאה תאמין לי שגולני וצנחנים זה בדיוק אותו חרא
חוץ משהם עושים 3 שבועות קורס צניחה... נראה לי זה 3 שבועות |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
גם בגולני תהיה הנאה תאמין לי שגולני וצנחנים זה בדיוק אותו חרא
חוץ משהם עושים 3 שבועות קורס צניחה... נראה לי זה 3 שבועות |
מה הפז"מ שלך ?
במידה והתגייסת ... ? |
|
|
| clubber@work |
מורן!
טוב שלא שחטת את גולני!
נכון יש את גדוד 51 שקב"א 48 זה שיא שם
אבל 13 סביר
ו12 זה גדוד מעולה - המסייעת שלו היא בין המסייעות הטובות ביותר כבר כמה שנים
וגולני נחשבים או יותר נכון נחשבו לאותה רמה של צנחנים - שתי החטיבות
החזיקו את המוצבים הקדמיים ביותר בלבנון והחליפו קווים בינם לבין עצמם בעוד נח"ל וגבעתי במוצבים האחוריים
חוץ מזה שבתקופה ההיא הוציאו את מסייעת 12 למבצעים במקום להקפיץ את השייטת כי הם היו ברמה
עכשיו - כשאחי היה באגוז הם היו מוצבים בלבנון - והוא השתתף בפול
פעילות של לוחמת גרילה - חיסולים וקרבות מטווחים קצרים
יש לו פול תעודות הוקרה (ו4 חיזבלונים ...)
הוא אישית מזלזל ביחידה כיום כי הם נלחמים בשטחים ולא בלבנון אבל זה משהו אחר..
בקשר לפלס"ר - 20 חברה מהגיבוש יחטיות מגיעים לשם וזה סטטיסטיקה
של 3 מחזורים אחרונים
ואל תזלזל - לא עשיתי יום סיירות כי לא נתנו לי
אבל עשיתי צנחנים שנחשב הרבה יותר קשה - והייתי תותח בו יחסית לקבוצה שלי גם חובלים הוא גיבוש די פיזי - לא שייטת אבל בכל זאת
גם שם הייתי תותח
לא יודע זה הכל בראש ואני אתן את כולי ונקווה שנצליח להתקבל אם לא
לפחות ניסיתי ונתתי את כולי |
|
|
|
|