|
Dutch TranceAddict.com DJ Contest v2? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Chicane
Krijg ik nu ook geflame over me heen als ik mee wil doen en ik geen trance draai? Wordt er dan serieus gejureerd ook al is de stijl alles behalve kaas en vrolijke riedeltjes? |
Ik heb vorige keer ook met een set van allesbehalve tance meegedaan. Kreeg daardoor geen slechtere commentaren ofzo (dat kwam tenminste zo op me over ;))
Over nu alweer een compo. Vind het ok dat er nu alweer over nagedacht wordt, duurt toch weer een tijd voor het zover is. Maar op dit moment heb ik weinig tijd, maybe tegen de tijd dat de compo begint wel. Heb er iig wel zin in.
GreetZ, DC |
|
|
| TimeportE |
mmm.. misschien wil ik wel weer jury zijn,
was vorige keer erg leuk maar nam ook extreem veel tijd in :) |
|
|
| New Wave |
Er wordt niet gekeken naar welke style je draait.
Er wordt gekeken naar :
De opbouw
De overgangen
Toch jury? :) |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by New Wave
Er wordt niet gekeken naar welke style je draait.
Er wordt gekeken naar :
De opbouw
De overgangen
Toch jury? :) |
nou vorige keer keken wij naar de bankafschriften! |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
nouja ik ben iig niet de enige die dat beslist, maar ik ben tegen |
als ie t maakt met zo'n real-time mix programma heb ik geen bezwaar, niet met weet ik veel wat voor andere , dat ie t steeds kan editen tot t presies goed zit, daar ben ik wel tegen
k doe hier niet aan mee, waarom niet. geen spullen en me "goede" waar ik zo real time mix programma op heb staan is best wel een beetje gecrasht, als jullie nog iemand voor de jury zoeken, ik wil graag helpen
mzl
robin |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
| quote: | Originally posted by Switch
and your point is? |
Lijkt me toch wel duidelijk :rolleyes:
Geen MP3, wel CDs/Platen
Maar goed, de stijl van de mix maakt toch niet veel uit? Als het maar onder house valt toch? |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by robin
als ie t maakt met zo'n real-time mix programma heb ik geen bezwaar, niet met weet ik veel wat voor andere , dat ie t steeds kan editen tot t presies goed zit, daar ben ik wel tegen
k doe hier niet aan mee, waarom niet. geen spullen en me "goede" waar ik zo real time mix programma op heb staan is best wel een beetje gecrasht, als jullie nog iemand voor de jury zoeken, ik wil graag helpen
mzl
robin |
dan wel een programma waarbij je moet beatmatchen en niet zomaar ff de bpms gelijk zetten
en zo en zo ben ik er nog tegen |
|
|
| mantisnl |
| quote: | Originally posted by robin
mzl
robin |
als hij t echt zou doen zou ik het best vinden, maar zoiets valt gewoon niet te controleren, kijk ik kan best zeggen dat ik een mix zonder die foefjes heb gemaakt, terwijl ik het toch eigenlijk stiekem wel heb gedaan:rolleyes:
anywayz, ik doe wel mee aan deze, kheb ondertussen nog steeds geen nieuwe naalden (geldgebrek:( ) maar ik leen er wel van n vriend van me, dus dat moet wel lukken denk ik zo.
zijn het trouwens weer dezelfde regels als vorige keer?
greetz |
|
|
| robin |
owkey ik ben wel redelijk overtuigt, dat kunnen we inderdaad niet controleren, en inderdaad, als je de bpm's gelijk zet klinkt het meeste gelijk al heel aardig, en kan iedereen mixen
enniway ik wil in de jury als dat kan
gr
robin
owja k luister nu naar die van dj siesta, van vorig jaar, erg goed trouwens |
|
|
| MorrisWest |
Is het niet de eer van een DJ te na om te gaan cheaten bij zo'n contest als dit .... ?
Ikzelf zou er in ieder geval niet aan denken als ik mee zou doen. Dan zou ik mezelf tekort doen.
Voor mij geldt dat ik op de PC juist het vinyl-draaien zo dicht mogelijk probeer te benaderen. Ik heb met VTT twee "draaitafels", moet de tracks beatmatchen (op gehoor en niet met behulp van het programma), gebruik een extern mengpaneel en zoek een zo goed mogelijke playlist bij elkaar. Het enige verschil met een "echte" DJ is dat ik geen platenspelers heb en geen vinyl gebruik. Sterker nog, als ik geen mp3 zou draaien, maar cd-rom, zou ik op geen enkele wijze anders draaien dan een DJ die cd's gebruikt.
Behalve dan natuurlijk dat ik niet voor een menigte van tienduizend stampende en dansenden mensen sta te draaien ... :( :mad: :D
[huis, vrouw en kind staan MorrisWest helaas niet toe vinyl te gaan draaien] |
|
|
| Chicane |
| Zou tof zijn als de winnende mix op zilver uit kwam :D Ken iemand zo iets regelen eigenlijk? |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Chicane
Zou tof zijn als de winnende mix op zilver uit kwam :D Ken iemand zo iets regelen eigenlijk? |
ja maar dan moet er wel een haalbaar rendement zijn, denk niet dat ze daarmee akkoord gaan. Of het moet knallerharde hardhouse mix zijn hehe, en dan nog weet ik niet of ze het wel doen |
|
|
|
|