return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Dutch TranceAddict.com DJ Contest v2?
View this Thread in Original format
DJ_Siesta
hebben jullie hier al weer oren naar?

gewoon ff kijken als julie dr weer zin in hebben:)

ik wel iig.

Groetjes
raoel
Nee, doe maar over een tijdje, als ik ook wa beter kan draaien, dan doe ik ook mee :D

Maar, kdenk dat dit wel weer heel snel is na de vorige.
Kun je beter maar 2 keer in een jaar doen.
AFTERNATIVE
Ik wil meedoen, maar dat zei ik de vorige keer ook, dus zet me maar opde lijst en ik probeer welles tyd vrij te maken voor een mix, heb aleen altyd het probleem dat ik altyd vrij ouwe platen heb
tijs08
lijkt me een zeer strak plan!!

so be prepared!! :D

Dj Teagle with his panoramic view on trance is about to make a dive in the sky! :toocool:
-=Re-GrOoVeD=-
Nou wil ik ook meedoen hoor!! Laat ik eens mijn skills horen ;)
robin
talk to me :p

plz explane waar gaat dit over?

wat is dr die vorige keer gebeurt dan?
-=Re-GrOoVeD=-
quote:
Originally posted by robin
talk to me :p

plz explane waar gaat dit over?

wat is dr die vorige keer gebeurt dan?

Dit is een Mix-Contest. Iedereen bouwt een mixje en upload die naar een server. De mixes worden vervolgens beoordeeld door een jury. Zo krijg je een winnaar :)
robin
een mix, een mini-set dus, hoelang moet dat dan ongeveer worden, zijn de mix-en van de vorige contest dr nog??
MennoB
Zet mij ook maar op de lijst, maar denk je niet dat dit te kort op die andere contest is. Lijkt me beter om het 2 keer per jaar te doen, maar als het zover is doe ik mee :D
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by MennoB
Zet mij ook maar op de lijst, maar denk je niet dat dit te kort op die andere contest is. Lijkt me beter om het 2 keer per jaar te doen, maar als het zover is doe ik mee :D

zolang er animo is maakt het niet uit hoe vaak het is, en bovendien zijn we weer een hele tyd verder voordat alles geregeld is, magoed, dat is natuulk mijn bescheiden mening

Switch
Siesta platenmix of mag mp3 ook? :)
DJ_Siesta
WAT DENK JE NOU:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement