|
Dutch TranceAddict.com DJ Contest v2? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Chicane
Zou tof zijn als de winnende mix op zilver uit kwam :D Ken iemand zo iets regelen eigenlijk? |
Nou...je kan bij de frs een CD laten uitbrengen....500 exemplaren :D
Over de contest...ik wil dit keer eigenlijk ook wel meedoen :) Zal dan geen trance worden wat de meesten doen maar eerder een techhouse / techtrance setje. Maar eerst moet ik nog altijd de software van mn MD aan de praat krijgen :whip: |
|
|
| Switch |
| jezus wanneer komt het in jullie botte koppen op dat het om het resultaat gaat? en niet om hoe het gedaan wordt. en geloof me als ik zeg dat het helemaal niet zo makkelijk is zoals chicane zegt. met Traktor heb ik alle automatismes uitstaan, en ik doe alles manueel en realtime. niks geen geschaaf. jullie piepen te veel over de verkeerde dingen |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Switch
jezus wanneer komt het in jullie botte koppen op dat het om het resultaat gaat? en niet om hoe het gedaan wordt. en geloof me als ik zeg dat het helemaal niet zo makkelijk is zoals chicane zegt. met Traktor heb ik alle automatismes uitstaan, en ik doe alles manueel en realtime. niks geen geschaaf. jullie piepen te veel over de verkeerde dingen |
hm :) |
|
|
| Chicane |
Traktor is voor heikneuters :D
VTT is het meest realistische mixprogrammatje wat er te verkrijgen is en dat zou dan als enige mp3-mix meuktooltje gebruikt mogen worden omdat er totaal niks gesteggeld mee kan worden :) |
|
|
| tijs08 |
lees ik dit nou goed??
word vinyl-mixen in 1 adem vergeleken met Mp3-mixen??? :eek:
hahaha das wel erg om te lachen heee!! :whip: :p
Ik hou van mijn hobby (en geef er dan ook bijna al mijn wel verdiende centjes aan uit).... alles wat ik heb en doe is tastbaar. De sound enz. je moet het voelen! Vind dat dit dus niet te vergelijken valt met 8r je comp. ff met mp3s mixen
gaat me niet om het geld ofzo, maar de beleving is totaal anders!
Ben dus absoluut tegen Mp3 mixes!
Als er veel vraag naar is maak dan een aparte contest... beetje nepcontest dan
:p ;) :D |
|
|
| robin |
| jup dr moet bewezen kunnen worden dat het geen fake is, zit nog ff te denken of we ergens een screen shot van kunnen maken zodat dat duidelijk is of t geen fake is, sugesties |
|
|
| New Wave |
MP3 mixen ben ik zwaar op tegen!!!!
Vinyl of cd's zijn best.
Met een screenshot kan je nog niets bewijzen dus dat is geen optie.
Tis gewoon een kwestie van vertrouwen.
Je wint er niets mee dus vals spelen doe je alleen voor jezelf. |
|
|
| Spinnin Jack |
Doe dan een mp3-contest en een Vinyl/cd-contest.
Ben je meteen van het gezeik af :toothless
Deze 2 kan je niet met elkaar verglijken, dus kan je ze ook niet samen in 1 contest doen. |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
Screenshots zijn inderdaad te faken. Je kan wel proberen om een needlejump te maken als je een MP3 mix maakt :D.
Maar zoals Spinnin Jack zei, we kunnen ook 2 contests doen. Alleen weet ik niet of er wel genoeg aandacht voor een MP3-mix is.
[EDIT]
Misschien een idee om dit keer met een thema te werken? :) |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by -=Re-GrOoVeD=-
[EDIT]
Misschien een idee om dit keer met een thema te werken? :) |
Limiteerd dat niet een beetje de creativiteit? Niet iedereen heeft platen in een bepaalde categorie en je limiteerd daarmee ook je stijl keuze denk ik.. alhoewel het best wel een phat idee is :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by MorrisWest
ik ben een mp3jay (and I'm proud of it :toocool: ) |
Een wat???
Hebben ze daar ook al een naam voor joh... Ik geloof best dat je voor jezelf het vinyl draaien zo dicht mogelijk probeert te benaderen, maar het is gewoon geen vergelijk...
En wat betreft huis, vrouw en kinderen... da's natuurlijk een kwestie van prioriteiten stellen... (hoe lullig dat ook klinkt)... |
|
|
| MorrisWest |
Hehe, kende je die nog niet (mp3jay), vond 'm wel grappig. :p
Tuurlijk, het draaien met vinyl is het echte werk. Wat mij betreft ook geen twijfel over mogelijk. Wie ook maar enigszins DJ wil worden (en dan heb ik het niet over bedroom DJ's, zoals zovelen van ons, maar over DJ's die in clubs en op feesten draaien), zal met vinyl moeten werken.
Daarentegen: vijf jaar geleden was het draaien met cd's volledig not done. En moet je nu eens kijken: een of andere Tiesto (en met hem vele andere prof DJ's) draaien met cd en sommigen zeggen zelfs dat cd de toekomst heeft. In het licht daarvan vraag ik je: wat is het verschil tussen een cd en een mp3? :conf:
Ergens in mijn leven heb ik de keus gemaakt niet met vinyl te gaan draaien. Was een hele makkelijke keuze om te maken, inderdaad een kwestie van prioriteiten stellen (niets lulligs aan hoor).
Ik weet niet wat jouw levenssituatie is, maar ik vermoed dat je zelf ook nog wel eens op dat punt komt te staan: word ik DJ en doe ik het goed, dus geef ik al mijn geld daaraan uit, of zijn er andere dingen in het leven die (ook) heel belangrijk zijn? ;)
Enne voor mij is het 'maar' een hobby. Een heeeeeele leuk!!!
Trouwens erg goeie mix in de laatste contest Eieregooie. Genieten!
[MorrisWest biedt zich trouwens aan als jurylid: lijkt hem leuk] |
|
|
|
|