|
אירופיים לא רוקדים!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
חחחחח...
אני כשהייתי במעדונים עם מוזיקת טראנס בקנדה,ראיתי אנשים שרוקדים מזה |
קנדה עדיין לא ארופה ...
שמה באמת שמעתי אנשים משתגעים
... |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
קנדה עדיין לא ארופה ...
שמה באמת שמעתי אנשים משתגעים
... |
בקנדה כולם מקנאים באירופה...
מוזר ...:rolleyes: |
|
|
| clubber@work |
| quote: | Originally posted by Tarantula
בקנדה כולם מקנאים באירופה...
מוזר ...:rolleyes: |
בטח בגלל הDJ'S
לא יודע
נראה לי שהישראלים פשוט הכי שמחים והכי מתפרקים במסיבות
אני רואה במסיבות של הקיבוצים שיש שם מוזיקה זוועה
אנשים קופצים בטירוף...
קיצר אצלנו הכי שמח! |
|
|
| coby |
YAA .. canadians know how to shake their ass !!
אני חצי קנדי גאה !
:D |
|
|
| Tarantula |
אצלנו האנשים הכי חולי נפש
הכי משוחררים ולא שמים זין על מה שאחרים אומרים
:crazy: :crazy: :crazy:
קיצר בלבוליםם@#$
חחחחחח:tongue2 :tongue2 :happy2: :tongue3 :crazy: :D :D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by clubber@work
בטח בגלל הDJ'S
לא יודע
|
בדיוק
אין קשר לריקוד
הקנדים לא מסתכלים על ארופה ואומרים לעצמם
ואללה הם רוקדים יפה למה אנחנו לא שמה ...
כאילו דאאאאה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
בקנדה כולם מקנאים באירופה...
מוזר ...:rolleyes: |
הנוער של היום :wtf:
קיצר...
קנדה זה לא אירופה כמו שמורן אמר ואירופאים לא יודעים לחגוג...
שילכו לשתות להם כוס תה בדיסקוטק (באנגליה) או שיורידו מנה של קרואסונים (צרפת) או מה נכבדה של חשיש (הולנד)
העיקר שיעשו חיים |
|
|
| warpedd_ |
עכשיו שמו באמטיוי את התוכנית מסיבות של סיסקו
למי שמכיר
האמריקאים האלה כלה פרשים
לא יודעים לרקוד
ובנוסף המוזיקה שמה על הפנים
כאילו לא ציפיתי לשמוע לסגו או משהו כזה
אבל שמים דברים כמו
boys & girls
ואיזה רמיקס גרוע לשירי פופ |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
עכשיו שמו באמטיוי את התוכנית מסיבות של סיסקו
למי שמכיר
האמריקאים האלה כלה פרשים
לא יודעים לרקוד
ובנוסף המוזיקה שמה על הפנים
כאילו לא ציפיתי לשמוע לסגו או משהו כזה
אבל שמים דברים כמו
boys & girls
ואיזה רמיקס גרוע לשירי פופ |
חחחחח אז למה לראות כזה חרא?! |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחח אז למה לראות כזה חרא?! |
כי אין דברים יותר טובים....... |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by warpedd_
בשביל הבנות:D |
גם זה תירוץ..........
הבנים שם כאלה הומואים!!!!!! |
|
|
|
|