return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
אירופיים לא רוקדים!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by Tarantula
חחחחח...
אני כשהייתי במעדונים עם מוזיקת טראנס בקנדה,ראיתי אנשים שרוקדים מזה


קנדה עדיין לא ארופה ...
שמה באמת שמעתי אנשים משתגעים
...
Tarantula
quote:
Originally posted by luckystrike
קנדה עדיין לא ארופה ...
שמה באמת שמעתי אנשים משתגעים
...


בקנדה כולם מקנאים באירופה...
מוזר ...:rolleyes:
clubber@work
quote:
Originally posted by Tarantula
בקנדה כולם מקנאים באירופה...
מוזר ...:rolleyes:


בטח בגלל הDJ'S
לא יודע
נראה לי שהישראלים פשוט הכי שמחים והכי מתפרקים במסיבות
אני רואה במסיבות של הקיבוצים שיש שם מוזיקה זוועה
אנשים קופצים בטירוף...
קיצר אצלנו הכי שמח!
coby
YAA .. canadians know how to shake their ass !!

אני חצי קנדי גאה !

:D
Tarantula
אצלנו האנשים הכי חולי נפש
הכי משוחררים ולא שמים זין על מה שאחרים אומרים
:crazy: :crazy: :crazy:
קיצר בלבוליםם@#$
חחחחחח:tongue2 :tongue2 :happy2: :tongue3 :crazy: :D :D
luckystrike
quote:
Originally posted by clubber@work
בטח בגלל הDJ'S
לא יודע


בדיוק
אין קשר לריקוד
הקנדים לא מסתכלים על ארופה ואומרים לעצמם
ואללה הם רוקדים יפה למה אנחנו לא שמה ...
כאילו דאאאאה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
בקנדה כולם מקנאים באירופה...
מוזר ...:rolleyes:


הנוער של היום :wtf:

קיצר...
קנדה זה לא אירופה כמו שמורן אמר ואירופאים לא יודעים לחגוג...
שילכו לשתות להם כוס תה בדיסקוטק (באנגליה) או שיורידו מנה של קרואסונים (צרפת) או מה נכבדה של חשיש (הולנד)
העיקר שיעשו חיים
warpedd_
עכשיו שמו באמטיוי את התוכנית מסיבות של סיסקו
למי שמכיר

האמריקאים האלה כלה פרשים
לא יודעים לרקוד
ובנוסף המוזיקה שמה על הפנים
כאילו לא ציפיתי לשמוע לסגו או משהו כזה
אבל שמים דברים כמו
boys & girls
ואיזה רמיקס גרוע לשירי פופ
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
עכשיו שמו באמטיוי את התוכנית מסיבות של סיסקו
למי שמכיר

האמריקאים האלה כלה פרשים
לא יודעים לרקוד
ובנוסף המוזיקה שמה על הפנים
כאילו לא ציפיתי לשמוע לסגו או משהו כזה
אבל שמים דברים כמו
boys & girls
ואיזה רמיקס גרוע לשירי פופ


חחחחח אז למה לראות כזה חרא?!
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחח אז למה לראות כזה חרא?!


כי אין דברים יותר טובים.......

warpedd_
quote:

למה לך לראות

בשביל הבנות:D
TinkerbeL
quote:
Originally posted by warpedd_
בשביל הבנות:D


גם זה תירוץ..........


הבנים שם כאלה הומואים!!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement