| YuVaL |
המממ.. טרד מעניין
דוגרי אפעם לא ראיתי אותם "לא רוקדים" למרות שראיתי את הווידיאו של טראנס אנרגי
אולי זה פשוט כי אצלינו פשוט משתגעים (מינסיון) למשל במסיבה אין כאילו אם יש מוסיקה טובה ואווירה אחלה אני חייב להתרוקן, לקפוץ, להשתגע.. משהו!!
ובכלל אם הייתי בטראנס אנרגי אז הייתי יוצא כולי נותף מים!!!
לא מבין מה נסגר עם האנשים האלו
אולי אנחנו צריכים ללמד אותם, מה'תם אומרים?
;) |
|
|