return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
אירופיים לא רוקדים!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
גם זה תירוץ..........


הבנים שם כאלה הומואים!!!!!!


אז למה לך לראות? :stongue:
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אז למה לך לראות? :stongue:



כדי לראות הומואים :)
חחחחח
האמת היא שיש לי אחות קצת מטורפת בת 6 וחצי שעמדה מול הטלויזה ורקדה
והמחשב ליד......
YuVaL
המממ.. טרד מעניין
דוגרי אפעם לא ראיתי אותם "לא רוקדים" למרות שראיתי את הווידיאו של טראנס אנרגי
אולי זה פשוט כי אצלינו פשוט משתגעים (מינסיון) למשל במסיבה אין כאילו אם יש מוסיקה טובה ואווירה אחלה אני חייב להתרוקן, לקפוץ, להשתגע.. משהו!!
ובכלל אם הייתי בטראנס אנרגי אז הייתי יוצא כולי נותף מים!!!
לא מבין מה נסגר עם האנשים האלו
אולי אנחנו צריכים ללמד אותם, מה'תם אומרים?
;)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
כדי לראות הומואים :)
האמת היא שיש לי אחות קצת מטורפת בת 6 וחצי שעמדה מול הטלויזה ורקדה


כבר בגיל הזה היא מתעניינת בהומואים?!
מוזר... הנוער של העתיד... :rolleyes:
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כבר בגיל הזה היא מתעניינת בהומואים?!
מוזר... הנוער של העתיד... :rolleyes:


הלו הלו הלו
עד אחותי!

היא פשוט אוהבת לרקוד.......
Rising
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מוזר... הנוער של היום\העתיד... :rolleyes:


חחח רועי בא לך לרדת מהמשפט הזה ...
זה למה יש לך 8374398795436080 הודעות.
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
חחח רועי בא לך לרדת מהמשפט הזה ...
זה למה יש לך 8374398795436080 הודעות.


1. לא
2. זה לא נכון
3. גם אם זה היה נכון זה לא אכפת לי
4. אתה מוזר... כנראה שאתה חלק מהנוער של היום...
5. המשפט הזה הוא בא כלוואי למה שאני אומר...
אני לא סתם ככה זורק אותו... צריך סיטואציה מתאימה
6. תהיה אצלי ב 7
7. אל תשכח להתקשר ב 4
8. לילה טוב
9. דוד ד'אור לכולנו
10. צפיחית בדבש... שירים ישנים וגם מתקתקים
warpedd_
quote:
Originally posted by Rising
חחח רועי בא לך לרדת מהמשפט הזה ...
זה למה יש לך 8374398795436080 הודעות.


ראאאאסמי

חחחחח




(אופס עוד הודעה חסרת תכלית:rolleyes: )
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Rising
חחח רועי בא לך לרדת מהמשפט הזה ...
זה למה יש לך 8374398795436080 הודעות.



מילא מורן יגיד את זה
אבל רועי
אתה הנוער של היום!
luckystrike
quote:
Originally posted by Rising
חחח רועי בא לך לרדת מהמשפט הזה ...
זה למה יש לך 8374398795436080 הודעות.


RASMI !

Tarantula
quote:
Originally posted by TinkerbeL
כדי לראות הומואים :)


למה הומאים?
דווקא יש שם לגופות נחמדות מידי פעם..
אבל אם כבר אז הומאים רואים
בהכי גאים שיש@#$@%$
ייאאממיי...:D :D :D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מילא מורן יגיד את זה
אבל רועי
אתה הנוער של היום!


אמרתי שאני לא מוזר?!
כל אחד מוזר... בדרכו הייחודית שלו...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement