return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
אירופיים לא רוקדים!!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Sniper
לא יודע אם האירופאים לא יודעים לרקוד כי אף פעם לא ראיתי סרטים של מסיבות בחול אני רק יודע שבישראל אנשים יודעים להנות ובגדול
נגיד אתמול במסיבה אז היה בהתחלה מוזיקה שחורה אנשים השכרה קפצו השתגעו אחרי זה היה אלטרנטיבי וגם הרבה יותר אנשים ואז שהיה פרוגרסיבבבב
כולםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם הישתגעוווווווו
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Tarantula
אבל אם כבר אז הומאים רואים
בהכי גאים שיש@#$@%$
ייאאממיי...:D :D :D


הכי גאים שיש זה סיפור ניפרד
כל הומו שם הוא אגדה
במיוחד בריאן וג'סטין ואמט ו...... כולם!
Sniper
quote:
Originally posted by TinkerbeL
הכי גאים שיש זה סיפור ניפרד
כל הומו שם הוא אגדה
במיוחד בריאן וג'סטין ואמט ו...... כולם!


סידרה בת זונההה
אני מת עלייה
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Sniper
סידרה בת זונההה
אני מת עלייה


גם אתה רואה אותה בגלל ההומואים השווים?
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
clubber@work
quote:
Originally posted by Sniper
סידרה בת זונההה
אני מת עלייה


ועכשיו תורי לשאול
אתה רוצה לספר לנו משהו?
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אמרתי שאני לא מוזר?!
כל אחד מוזר... בדרכו הייחודית שלו...


נו זה בדיוק הנקודה!!!

אתה אומר לאנשים שהם מוזרים שאתה בעצמך מוזר... כאילו
WTF


לקרוא למישהו שמן שאתה שמן.......
Rising
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
נו זה בדיוק הנקודה!!!

אתה אומר לאנשים שהם מוזרים שאתה בעצמך מוזר... כאילו
WTF


לקרוא למישהו שמן שאתה שמן.......


nice point..
רק שהוא אמר למישהו רזה שהוא שמן אז בכלל
Sniper
quote:
Originally posted by clubber@work
ועכשיו תורי לשאול
אתה רוצה לספר לנו משהו?


quote:
Originally posted by TinkerbeL
גם אתה רואה אותה בגלל ההומואים השווים?
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)


לא:]
חיחי סתם דוגרי אחלה סידרה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אתה אומר לאנשים שהם מוזרים שאתה בעצמך מוזר... כאילו
WTF


לקרוא למישהו שמן שאתה שמן.......


גם אתה מוזר
אז אסור לקרוא לך מוזר?
קרא לי גם מוזר...
זה מוזר שאתה בכלל מציין דבר כזה כמו מוזרות...

והיה לי פעם אחד בכיתה שמן משהו פחד...
צח מכיר אותו כי הוא איתו בשכבה עכשיו ותומר בטח גם מכיר אותו... קוראים לו דניאל...
קיצר הוא כל הזמן היה קורא לי שמן... זה היה משעשע למדי
הוא שוקל 40 קילו מעליי וקורא לי שמן :)
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
גם אתה מוזר
אז אסור לקרוא לך מוזר?


מותר אבל לא כל שנייה לעשות הכללות ולקרוא לכולם מוזרים שאתה מוזר

כל הקטע הזה מוזר

Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מותר אבל לא כל שנייה לעשות הכללות ולקרוא לכולם מוזרים שאתה מוזר

כל הקטע הזה מוזר


אויש שתוק כבר...
מנסה לשחק אותה... כל אחד מוזר וזהו
זכותי לציין עובדה שהנוער של היום מוזר :crazy:
(מה עובר עליי?!?!)
clubber@work
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אויש שתוק כבר...
מנסה לשחק אותה... כל אחד מוזר וזהו
זכותי לציין עובדה שהנוער של היום מוזר :crazy:
(מה עובר עליי?!?!)


אחרי השיחה הזאת ביניכם אני מסכים
הנוער של היום מוזר מאוד
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement