return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
New Look (pg. 2)
View this Thread in Original format
Rising
quote:
Originally posted by TinkerbeL
נורא יפה!
למרות שאני התלהבתי מהקודמת....

תכין לי 1

אף פעם לא הייתה לי חתימה
:( :( :( :( :( :( :(


וגם אף פעם לא תיהיה לך..
סתם :)

אין בעיה :)
-----

אלונה ומוש רוצים אחת חדשה אה?..
נמצא איזה יום משעמם בשבוע ונעשה
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Rising
וגם אף פעם לא תיהיה לך..
סתם :)

אין בעיה :)
-----




תודדדדדדדדדדה :)
איך תכין מה עושים בכלל?!
HyPeRSoNiC
איכפת לך גם לעשות לי בבקשה??? :D

נמאס לי מהאיקס האדום הזה
חחחחחחחחחח
ואין לי מושג בעריכת תמונה בגרוש!!!

רק אם אתה יכול ורוצה..... :p
KrazyDJs
בעעעעעעעע
מצטער להעמיס עליך
אבל אם תוכל, גם אני רוצה אחת :)

תודה אח"שלו
TinkerbeL
הלו הלו

אנשים חכו בתור
אני ביקשתי קודם
:eyespop: :tongue3 :crazy: :tongue2 :toocool: :happy2: :haha: :gsmile:
KrazyDJs
ככה אחננו הישראלים
נדחפים לכל מקום בתור
:)
TinkerbeL
quote:
Originally posted by KrazyDJs
ככה אחננו הישראלים
נדחפים לכל מקום בתור
:)


חוצפההה!

חכה חכה את המכות שלך אתה תחטוף!
(משפט של כל ערס שנדחפים לפניו בתור לקיוסק)

בכל מיקרה:
אני ראשונה!!!!!!!!!!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
חוצפההה!

חכה חכה את המכות שלך אתה תחטוף!
(משפט של כל ערס שנדחפים לפניו בתור לקיוסק)

בכל מיקרה:
אני ראשונה!!!!!!!!!!!!


אני בתור!!!! אני בתור!!!! אני נכנסת עכשיף!!! אני מחכה פה מהבוקר אני בתור אני אני!!!!!!!!!!!!
ADiSH
אם אתה מכין לכולם
גם אני רוצה:toothless
KrazyDJs
חחחחחח
מסכן הבן-אדם, אנחנו מתעלקםי עליו שיכין לנו חתימות
שהוא בכלל לא אמר לכולם שהוא יכין [ נראה לי ]

:nervous:

TinkerbeL
quote:
Originally posted by KrazyDJs
חחחחחח
מסכן הבן-אדם, אנחנו מתעלקםי עליו שיכין לנו חתימות
שהוא בכלל לא אמר לכולם שהוא יכין [ נראה לי ]

:nervous:

לי הוא אמר שהוא יכין

כי אני הייתי ביקשתי לפני כולם!!!
:tongue3 :happy2: :disbelief :haha: :wtf: :gsmile:
Trance man
פיי אורן אתה ממש כשרוני משו..:)
גם אני רוצה חתימה..אבל קודם אני צריך להחליף את הכינוי המעפן הזה שבחרתי לפני שנתיים..:D

למישהו יש הצעה לכינוי טוב?
נראה לי אני פשוט ישנה אותו לירון וזהו.....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement