|
New Look (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Rising |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
נורא יפה!
למרות שאני התלהבתי מהקודמת....
תכין לי 1
אף פעם לא הייתה לי חתימה
:( :( :( :( :( :( :( |
וגם אף פעם לא תיהיה לך..
סתם :)
אין בעיה :)
-----
אלונה ומוש רוצים אחת חדשה אה?..
נמצא איזה יום משעמם בשבוע ונעשה |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Rising
וגם אף פעם לא תיהיה לך..
סתם :)
אין בעיה :)
-----
תודדדדדדדדדדה :)
איך תכין מה עושים בכלל?! |
|
|
|
| HyPeRSoNiC |
איכפת לך גם לעשות לי בבקשה??? :D
נמאס לי מהאיקס האדום הזה
חחחחחחחחחח
ואין לי מושג בעריכת תמונה בגרוש!!!
רק אם אתה יכול ורוצה..... :p |
|
|
| KrazyDJs |
בעעעעעעעע
מצטער להעמיס עליך
אבל אם תוכל, גם אני רוצה אחת :)
תודה אח"שלו |
|
|
| TinkerbeL |
הלו הלו
אנשים חכו בתור
אני ביקשתי קודם
:eyespop: :tongue3 :crazy: :tongue2 :toocool: :happy2: :haha: :gsmile: |
|
|
| KrazyDJs |
ככה אחננו הישראלים
נדחפים לכל מקום בתור
:) |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
ככה אחננו הישראלים
נדחפים לכל מקום בתור
:) |
חוצפההה!
חכה חכה את המכות שלך אתה תחטוף!
(משפט של כל ערס שנדחפים לפניו בתור לקיוסק)
בכל מיקרה:
אני ראשונה!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
חוצפההה!
חכה חכה את המכות שלך אתה תחטוף!
(משפט של כל ערס שנדחפים לפניו בתור לקיוסק)
בכל מיקרה:
אני ראשונה!!!!!!!!!!!! |
אני בתור!!!! אני בתור!!!! אני נכנסת עכשיף!!! אני מחכה פה מהבוקר אני בתור אני אני!!!!!!!!!!!! |
|
|
| ADiSH |
אם אתה מכין לכולם
גם אני רוצה:toothless |
|
|
| KrazyDJs |
חחחחחח
מסכן הבן-אדם, אנחנו מתעלקםי עליו שיכין לנו חתימות
שהוא בכלל לא אמר לכולם שהוא יכין [ נראה לי ]
:nervous: |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
חחחחחח
מסכן הבן-אדם, אנחנו מתעלקםי עליו שיכין לנו חתימות
שהוא בכלל לא אמר לכולם שהוא יכין [ נראה לי ]
:nervous: |
לי הוא אמר שהוא יכין
כי אני הייתי ביקשתי לפני כולם!!!
:tongue3 :happy2: :disbelief :haha: :wtf: :gsmile: |
|
|
| Trance man |
פיי אורן אתה ממש כשרוני משו..:)
גם אני רוצה חתימה..אבל קודם אני צריך להחליף את הכינוי המעפן הזה שבחרתי לפני שנתיים..:D
למישהו יש הצעה לכינוי טוב?
נראה לי אני פשוט ישנה אותו לירון וזהו..... |
|
|
|
|