|
New Look (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
חחחחח
מסכן
הראה חתימה ואתם עושים עליו לינץ'
ד"א אני גם רוצה חדש- מכיוון שהרסת את הקודם..
:/
החתימה חמודה- ואי אפשר לראות כמה היא כוסית דרך הפנים שלה |
|
|
| DjChook |
חחחח לירון אני מבין אותך
אני כבר שנתיים לא
DJ
ועדיין
DjCHook
אני רציתי לשנות את זה ל
Chook
אבל מתעצל |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחח לירון אני מבין אותך
אני כבר שנתיים לא
DJ
ועדיין
DjCHook
אני רציתי לשנות את זה ל
Chook
אבל מתעצל |
חחח ואותי אתה לא מבין? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחח לירון אני מבין אותך
|
זה כבר הט'רד הארבעה עשר שאני רואה אותך קורא לו לירון
תוריד את ה ל!!
קוראים לו ירון
ותעיף כבר את האווטר
אני מתחרפן פה... :crazy: |
|
|
| Trance man |
lol
לא שמתי לב שהוא קרא לי לירון לפני הט'רד הזה?
טוב למישהו יש הצעה לכינוי מאאאאאגניב באמת?:) |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה כבר הט'רד הארבעה עשר שאני רואה אותך קורא לו לירון
תוריד את ה ל!!
קוראים לו ירון
ותעיף כבר את האווטר
אני מתחרפן פה... :crazy: |
לירון יענו...ל...ירון...
עוד דוגמא שתבין: לרועי..
או שחן באמת דפוק |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Rising
לירון יענו...ל...ירון...
עוד דוגמא שתבין: לרועי..
או שחן באמת דפוק |
לא מותק...
הוא קורא לו לירון!!
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחח לירון אני מבין אותך
|
מבין מה אני אומר?!
וגם בט'רדים אחרים הוא קרא לו לירון...
המסקנה המתבקשת כמו שאמרת... חן דפוק :p |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מבין מה אני אומר?!
וגם בט'רדים אחרים הוא קרא לו לירון...
המסקנה המתבקשת כמו שאמרת... חן דפוק :p |
חח זה עדיין יכול להיות ל...
לפי מה שהבנתי פעם ראשונה שקראתי...
ולירון...אני מבין אותך.
דוגמא נוספת..שתבין
אהה ולרועי..אני מבין אותך
הוא מפנה את הדיבור אליו...
dilema ;) |
|
|
| DjChook |
שניכם דפוקים
סתם, ת'אמת אני לא זוכר למה התחלתי לקרוא לירון לירון
חה חה חה
;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Rising
חח זה עדיין יכול להיות ל...
לפי מה שהבנתי פעם ראשונה שקראתי...
ולירון...אני מבין אותך.
דוגמא נוספת..שתבין
אהה ולרועי..אני מבין אותך
הוא מפנה את הדיבור אליו...
dilema ;) |
חחחחחחחחחחחחח אתה יוצא דפוק פה גבר :)
איזה הסברים פילוסופיים אתה מביא...
קרא את הפוסט של חן ותפנים :D |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחחחח אתה יוצא דפוק פה גבר :)
איזה הסברים פילוסופיים אתה מביא...
קרא את הפוסט של חן ותפנים :D |
חן יא מניאק :D |
|
|
| DjChook |
למה אורן
אני אוהב אותך שיצאת להגנתי נגד הענק מרעננה
אבל בתכלס זה לא כזההה טעות
יחסית לשטויות שאני מוציא מהפה שלי מדי פעם
;) |
|
|
|
|