return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
New Look (pg. 3)
View this Thread in Original format
NyKoN
חחחחח
מסכן
הראה חתימה ואתם עושים עליו לינץ'

ד"א אני גם רוצה חדש- מכיוון שהרסת את הקודם..
:/

החתימה חמודה- ואי אפשר לראות כמה היא כוסית דרך הפנים שלה
DjChook
חחחח לירון אני מבין אותך

אני כבר שנתיים לא
DJ

ועדיין
DjCHook

אני רציתי לשנות את זה ל
Chook

אבל מתעצל
Rising
quote:
Originally posted by DjChook
חחחח לירון אני מבין אותך

אני כבר שנתיים לא
DJ

ועדיין
DjCHook

אני רציתי לשנות את זה ל
Chook

אבל מתעצל


חחח ואותי אתה לא מבין?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
חחחח לירון אני מבין אותך


זה כבר הט'רד הארבעה עשר שאני רואה אותך קורא לו לירון
תוריד את ה ל!!
קוראים לו ירון

ותעיף כבר את האווטר
אני מתחרפן פה... :crazy:
Trance man
lol
לא שמתי לב שהוא קרא לי לירון לפני הט'רד הזה?
טוב למישהו יש הצעה לכינוי מאאאאאגניב באמת?:)
Rising
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה כבר הט'רד הארבעה עשר שאני רואה אותך קורא לו לירון
תוריד את ה ל!!
קוראים לו ירון

ותעיף כבר את האווטר
אני מתחרפן פה... :crazy:


לירון יענו...ל...ירון...
עוד דוגמא שתבין: לרועי..

או שחן באמת דפוק
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
לירון יענו...ל...ירון...
עוד דוגמא שתבין: לרועי..

או שחן באמת דפוק


לא מותק...
הוא קורא לו לירון!!


quote:
Originally posted by DjChook
חחחח לירון אני מבין אותך


מבין מה אני אומר?!
וגם בט'רדים אחרים הוא קרא לו לירון...
המסקנה המתבקשת כמו שאמרת... חן דפוק :p
Rising
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מבין מה אני אומר?!
וגם בט'רדים אחרים הוא קרא לו לירון...
המסקנה המתבקשת כמו שאמרת... חן דפוק :p


חח זה עדיין יכול להיות ל...

לפי מה שהבנתי פעם ראשונה שקראתי...

ולירון...אני מבין אותך.

דוגמא נוספת..שתבין

אהה ולרועי..אני מבין אותך
הוא מפנה את הדיבור אליו...

dilema ;)
DjChook
שניכם דפוקים

סתם, ת'אמת אני לא זוכר למה התחלתי לקרוא לירון לירון

חה חה חה

;)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
חח זה עדיין יכול להיות ל...

לפי מה שהבנתי פעם ראשונה שקראתי...

ולירון...אני מבין אותך.

דוגמא נוספת..שתבין

אהה ולרועי..אני מבין אותך
הוא מפנה את הדיבור אליו...

dilema ;)


חחחחחחחחחחחחח אתה יוצא דפוק פה גבר :)
איזה הסברים פילוסופיים אתה מביא...
קרא את הפוסט של חן ותפנים :D

Rising
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחחחח אתה יוצא דפוק פה גבר :)
איזה הסברים פילוסופיים אתה מביא...
קרא את הפוסט של חן ותפנים :D


חן יא מניאק :D
DjChook
למה אורן
אני אוהב אותך שיצאת להגנתי נגד הענק מרעננה

אבל בתכלס זה לא כזההה טעות

יחסית לשטויות שאני מוציא מהפה שלי מדי פעם

;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement