|
New Look
|
View this Thread in Original format
| Rising |
| חתימה חדשה...מה אומרים? |
|
|
| MoSH_MaN |
| Niceeeeeeeeeeeeeeee! :) |
|
|
| Gil Shwarts |
פששש
נחמד מאוד
רק אני כאן בלי חתימה
אולי זה מה שעושה אותי יוצא דופן :) |
|
|
| clubber@work |
חתימה יפה!
אולי מישהו יכין גם לי משהו???
ומה נסגר עם ההידחפויות לחתימות של אנשים??? |
|
|
| luckystrike |
אחלה חתימה אחי !
הרבה יותר אוהב מהקודמת !
וההידחפויות זה כי סאומפר כל הזמן מבקש שנבדוק שאין
חתימות גדולות ממה שיענו מותר פה ...
או שלפעמים סתם בצחוק
:) |
|
|
| Dj-2TaLL |
!יפה אחי
מתאים לקיץ ככה...
עכשיו אתה יכול לנוח עד לתחילת החורף הבא
:D :D :D |
|
|
| Hell_Copter |
זה רק אני או שהיא מזכירה את סופי אליס בקסטור
(יש מצב זה רק אני...) |
|
|
| Rising |
תודה רבה ;) ;)
חן למה לא אחי? נעשה עוד חתימה עם אמא של סטיפלר? ;)
clubber@work
סבבה אני יעשה אין בעיה...שלח לי
pm
אם בא לך על משהו מיוחד.
תודה מורן..גם אתה אמור לשלוח לי פירוט לא?
ורועי...לא יודע אבל היא כוסית ;)
נמרוד אני מתחיל את החופשה שלי עכשיו :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Rising
תודה רבה ;) ;)
תודה מורן..גם אתה אמור לשלוח לי פירוט לא?
|
כן אחי !
יש לי פירוט מדוייק
אני שולח לך היום בערב
:)
תודה ! ! ! |
|
|
| Tarantula |
איזה ייפפהה!$@#$
יייווווו... גם אני רוצה חתימה חדשה....:rolleyes: :D :tongue2 :p
פפללייזז |
|
|
| TinkerbeL |
נורא יפה!
למרות שאני התלהבתי מהקודמת....
תכין לי 1
אף פעם לא הייתה לי חתימה
:( :( :( :( :( :( :( |
|
|
|
|