|
דרבי!!!
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
מכבי ת"א- הפועל ת"א
18:50 איצטדיון רמת גן
אני הולך
עוד מישהו בא?
צהוב עולה!!!! |
|
|
| DjChook |
בטח אלון
אני ואורן בשער 11 ! |
|
|
| clubber@work |
בדיוק שתי הקבוצות שאני הכי שונא!
למרות שאת הפועל יותר כי הם קומוניסטים! |
|
|
| DjNumShum |
גם אני נראה לי ילך
לא יודע איזה שער |
|
|
| NyKoN |
חן גם אני ב11
וואו
קראתי עכשיו בוואלה שנמכרו 40 אלף כרטיסים
שזה כמעט כל הכרטיסים
זה יהיה משחק מדהייים |
|
|
| DjChook |
אני מקווה
בגללו אני עומד להכשל מבחן במתמטיקה
אבל
חפיףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף |
|
|
| Hell_Copter |
יאללה יאללה...
זין על מכבי ועל הפועל ביחד!!
העיקר בני יהודה ניצחה את מכבי והשפילה אותה :D
היום נזיין את הפועל פתח תקווה!! |
|
|
| YuVaL |
W000000000000000000000000TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
נצחנווווווווו!!!!!!!!!!!!!
1-000000!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זיין על כל הקומוניסטים!!!!!!
תמותו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by YuVaL
זיין על כל הקומוניסטים!!!!!!
תמותו |
לא שאני אוהד הפועל או משהו
אבל למה קומוניסטים!??!
מה הקשר פה!??!?! |
|
|
| MoSH_MaN |
תעזבו שטויות
הייתי בהרצליה - הפועל רעננה
2-0 !!!
מקום ראשון!!!!1
זייייןןןןן על רעננה
;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
תעזבו שטויות
הייתי בהרצליה - הפועל רעננה
2-0 !!!
מקום ראשון!!!!1
זייייןןןןן על רעננה
;) |
אמן לא תעלו... יהיה הכי מצחיק :D
רעננה כבר לא תרד אז לא עקרוני |
|
|
| NyKoN |
יווווווווו
איזה משחק!
הייתי בשער 11 ולא ראיתי לא את חן ולא את אורן
כל המשחק צעקנו
אני עכשיו צרוד לגמרי אבל היה מממממממממש כיף!
איזה שיא!
ת"א צהובה!!! |
|
|
|
|