return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
דרבי!!!
View this Thread in Original format
NyKoN
מכבי ת"א- הפועל ת"א

18:50 איצטדיון רמת גן

אני הולך
עוד מישהו בא?

צהוב עולה!!!!
DjChook
בטח אלון

אני ואורן בשער 11 !
clubber@work
בדיוק שתי הקבוצות שאני הכי שונא!
למרות שאת הפועל יותר כי הם קומוניסטים!
DjNumShum
גם אני נראה לי ילך
לא יודע איזה שער
NyKoN
חן גם אני ב11


וואו
קראתי עכשיו בוואלה שנמכרו 40 אלף כרטיסים
שזה כמעט כל הכרטיסים

זה יהיה משחק מדהייים
DjChook
אני מקווה

בגללו אני עומד להכשל מבחן במתמטיקה

אבל

חפיףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
Hell_Copter
יאללה יאללה...
זין על מכבי ועל הפועל ביחד!!
העיקר בני יהודה ניצחה את מכבי והשפילה אותה :D

היום נזיין את הפועל פתח תקווה!!
YuVaL
W000000000000000000000000TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

נצחנווווווווו!!!!!!!!!!!!!
1-000000!!!!!!!!!!!!!!!!!!

זיין על כל הקומוניסטים!!!!!!
תמותו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by YuVaL
זיין על כל הקומוניסטים!!!!!!
תמותו


לא שאני אוהד הפועל או משהו
אבל למה קומוניסטים!??!
מה הקשר פה!??!?!
MoSH_MaN
תעזבו שטויות

הייתי בהרצליה - הפועל רעננה

2-0 !!!

מקום ראשון!!!!1

זייייןןןןן על רעננה

;)

Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
תעזבו שטויות

הייתי בהרצליה - הפועל רעננה

2-0 !!!

מקום ראשון!!!!1

זייייןןןןן על רעננה

;)


אמן לא תעלו... יהיה הכי מצחיק :D
רעננה כבר לא תרד אז לא עקרוני
NyKoN
יווווווווו
איזה משחק!
הייתי בשער 11 ולא ראיתי לא את חן ולא את אורן
כל המשחק צעקנו
אני עכשיו צרוד לגמרי אבל היה מממממממממש כיף!
איזה שיא!

ת"א צהובה!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement