return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
USA wants war, baby
View this Thread in Original format
[nils]
http://www.observer.co.uk/iraq/stor...05936%2C00.html

tja, vad ska man säga igentligen? :eyes:
Aendy
Jag pallar inte läsa men idiotBush och hans lilla land där i väst kommer få stora problem med världsopinionen om de startar krig... alla, inte bara folk i palestinasjal och gröna jackor, kommer avsky USA... redan jag börjar känna ett visst hat mot dem och framförallt Bush. Read my lips, no more Bush som den gamla dängan lyder.
reveal
saddam är farlig och ska bort

men om det inte verkligen MÅSTE till ett krig, så ska man såklart undvika det... jag förstår inte varför USA vill ha krig? det kanske går att lösa fredligt ju
NbR
Varför USA vill ha krig?
3 självklara anledningar.

1. OLJA!!

2. USA har det gnaska tamt med sin ekonomi i landet så om de startar ett krig så kommer det att börja pumpa runt pengarna i landet vilket leder till ekonomisk tillväxt.

3. Det ser ut som att Bush gör ngt bra för folket om han skyddar sina får genom att kasta stenar på ngn varg i ett land på andra sidan jordklotet ... jaja dont get me started.
mindshooter
quote:
Originally posted by reveal
jag förstår inte varför USA vill ha krig? det kanske går att lösa fredligt ju

för att i iraq finns olja som USA velat åt ett bra tag...i Afghanistan tågade dom in och tog all olja själva..men bin laden..han kom undan..wooops....

Jag gillar inte bush..
Saddam är ond rakt igenom och visar det tydligt. Han är liksom OND men visar det iaf.
Bush är ond raktigenom men visar det inte, gömmer det så gott han kan....minst lika OND!
reveal
det är oändligt stor skillnad på en, trots allt, demokratiskt vald ledare, och en diktator som förbjuder den fria tanken
dj_hysterix
USA anser att de vill få bort Saddam för att han har "massförstörelsevapen". De anser att Saddam är en ond jävel som bara dödar sina egna landsmänniskor. En sak är säker....USA snackar bara skit...DE VILL FÅ OLJAN..!

Fan va jag blir arg på den där jävla idioten Bush. "Vi kommer anfalla irak om irak inte förstör sina vapen". GAAAAH !!!

VA E D USA INTE HAR???
VA E D STORBRITTANIEN INTE HAR ????

DE HAR MER VAPEN .. OCH DÖDLIGARE VAPEN ÄN IRAK...HUR KOMMER DET SIG DÅ ATT IRAK MÅSTE FÖRSTÖRA SINA VAPEN (SOM TROTS ÄR GODKÄNDA AV FN) ?!?!?!?!?!?! USA HAR SJÄLV KÄRNVAPEN, BIOLOGISKA OCH ALLT ANNAT SKIT ! ! ! ! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

Jag hatar BUSH..hans politik suger. Dick Cheney kan ställa sig på knä och **** av BUSH. :mad:

*Ursäkta för ordvalet men jag blir så jävla sur*
Glorie
ofattbara 800 miljarder kostar kriget USA i pengar! (snackar inte om liv etc. nu)

(tänk alla stackare läs: civila som stryker me i Irak :( )

DET e mycket pengar det....tänk va mycke gott man skulle kunna göra med de summorna. (hjälpa hemlösa ex) Usa har ju skrämmande många såna.

men de har ju börjat förstöra raketer nu ju :) bra! men ja vet inte om d duger för USA :(
cviper
quote:
Originally posted by NbR
Varför USA vill ha krig?
3 självklara anledningar.

1. OLJA!!

2. USA har det gnaska tamt med sin ekonomi i landet så om de startar ett krig så kommer det att börja pumpa runt pengarna i landet vilket leder till ekonomisk tillväxt.

3. Det ser ut som att Bush gör ngt bra för folket om han skyddar sina får genom att kasta stenar på ngn varg i ett land på andra sidan jordklotet ... jaja dont get me started.

4. Det är omröstning snart och Bush tror att han kan få mer röster genom att genomföra sitt lilla krig.

5. Han måste leva upp till de "standarder" hans farsa satte.

Ogillar Bush (resp. hans politik, känner inte honom [som tur det e?]) också. Han ser ju ut som en apa (alltid när jag hör "Bush" så minns jag en bild som jag såg ngnstans, där det finns flera foton av Bush och en Apa, men exakt samma ansiktsuttryck, ser så j***a lika ut)

[EDIT]Här fanns det visst en sån bild... var iofs inte den jag tänkte på [/EDIT]
reveal
nästan alla världens länder har skrivit på ett avtal som förbjuder nya länder att få kärnvapen (icke spridnings-avtalet), det är därför det är FÖRBJUDET för irak att skaffa kärnvapen, medan det är fullt lagligt för USA att behålla sina, då de redan hade kärnvapen när avtalet kom till

Glorie
AC, var e du?? :)

asså...hmmm..vill de verkligen ha olja? ja fattar inte.. kan d ju inte säga ju.. vi vill ha er olja! det e ju iraks! som d ska sälja i sin tur för att få pengar

det e ju som två barn skulle sitta i en låda å leka å så vill ena barnet ha den andras bil att ta me hem... d kan han ju inte ta bara

:conf:
dj_hysterix
quote:
Originally posted by Glorie

det e ju som två barn skulle sitta i en låda å leka å så vill ena barnet ha den andras bil att ta me hem... d kan han ju inte ta bara

:conf:

Jo det e sant att han inte får ta den...men tänk dig att ena barnet är USA...och barnet är en jävligt envis jävel..och så tar han bara bilen och sticker därifrån....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement