|
עברתי!!!!!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
מזזזזזזזזזללללללללל טווווווווווווווווובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב

***EDIT***
גם נורא חשוב: טלי וכל בעלי הטסטים בקשה לבוא לבקר אותי כי אין לי הרבה חברים תודה! :wtf: |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Flotser
***EDIT***
גם נורא חשוב: טלי וכל בעלי הטסטים בקשה לבוא לבקר אותי כי אין לי הרבה חברים תודה! :wtf: |
LMFAO!!!!!:stongue: |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by warpedd_
לא יכולתי להגיד את זה יותר טוב
נ.ב טסטר מתלמד-יש פוטנציאל למצחיקות |
סתם אחד שיושב מאחורה מחזיק את הניירת ושותק רוב הזמן...
אמרתי לו שהוא לומד עכשיו להיות בנאדם רע ושעדיף שיחליף את המקצוע
אבל הטסטר שלי דווקא היה ממש נחמש
הבאתי לו מטבע שוקולד ככה שהוא היה חייב להעביר אותי! |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
סתם אחד שיושב מאחורה מחזיק את הניירת ושותק רוב הזמן...
אמרתי לו שהוא לומד עכשיו להיות בנאדם רע ושעדיף שיחליף את המקצוע
אבל הטסטר שלי דווקא היה ממש נחמש
הבאתי לו מטבע שוקולד ככה שהוא היה חייב להעביר אותי! |
רק מטבע שוקולד??? (רמיזה) אני לא בן אדם כזה אבל זה נראה לי משהו מתאים להגיד, טלוש הכל בהומור קיצוני את לא צריכה להתעצבן
ושוב פעם, מזל טובבבבב |
|
|
| HyPeRSoNiC |
מזל טוב מותק!!!!!!!
איזה כיף לך!!!!
איזה כיף לי!!!! ;) ;) ;) ;) ;) |
|
|
| Gil Shwarts |
מזל טוב אחות שלי
זה מגניב שיש רשיון
וכן, גם אני שייך לקבוצה של ה1-2
למרות שיש לי רשיון כבר כמה שנים טובות :)
(עוד אפילו הספקתי לשלם את החידוש תוקף שלו!) |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
מזל טוב אחות שלי
זה מגניב שיש רשיון
וכן, גם אני שייך לקבוצה של ה1-2
למרות שיש לי רשיון כבר כמה שנים טובות :)
(עוד אפילו הספקתי לשלם את החידוש תוקף שלו!) |
הם מחפשים במשרד הרישוי לשלם אגרה על כל דבר קטן!
זה כזה מרגיז.......
אגרה כחולה אגרה ירוקה
אגרה כשמקבלים רישיון
דיייי |
|
|
| Gil Shwarts |
המצב הכלכלי בקנטים אחות שלי..
על כל דבר קטן לוקחים כסף
אבל חפייייףףףףףףףףףףף
העיקר יש רשיון (ורכב, משהו טוב) :) |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אבל חפייייףףףףףףףףףףף
העיקר יש רשיון (ורכב, משהו טוב) :) |
צודק.... :)
אני עדיין לא מאמינה שיש לי |
|
|
| clubber@work |
מזל טוב!!!
תשתדלי לנהוג הרבה עם מלווה שיהיה לך יותר קל לנהוג אחרי זה לבד!
ואני שייך לקבוצת ה"כוסיות"
1-1
תאוריה ראשונה (תוך כדי הכשלה של ידידה שלי אבל לא משנה)
וטסט ראשון אחרי שהמורה שרבתי עם המורה שלי כי הוא רצה להכשיל אותי בטסט פנימי!!!! |
|
|
| Tarantula |
מזזזלל טטווובב !@#!@$#$@
אל תשתוללי יותר מידי על הכבישים!
@#:D :D :D :tongue2 :tongue2 :tongue2 |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
אבל הטסטר שלי דווקא היה ממש נחמש
הבאתי לו מטבע שוקולד ככה שהוא היה חייב להעביר אותי! |
שוחד אה...
אז זה למה עברת... ;)
סתם סתם.. :)
וראסמי זה זין לא נורמלי
משלמים אגרה על הטסט ואז אחרי שעוברים עוד 130 שקל אגרה... :(
וואי טלי... היה לך איזה שבועיים כולה בין טסט לטסט לא?
שיחקת אותה לגמרי |
|
|
|
|